Entertainment alle pijlers

Dat mens van Boulevard

11-07-2012 18:48 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dusss

Ik erger me nogal aan die nieuwe van RTL Boulevard.

Sinds (volgens mij) gisteren zit er een nieuwe presentatrice en ik vind haar niet leuk.

Begint iedere keer te praten als een ander nog aan het woord heeft.

Wie is zij?

En wat vinden jullie van haar?
quote:sondra_74 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:59:

Wie is tegenwoordig die Belg bij boulevard? Vreemd.Jo de Poorter, ik vind hem steeds leuker worden.
Ik vind Jo ook leuk,die advocaat die naast hem zat minder doe mij Bram maar...
Ik kan Jo niet verstaan en hij praat door anderen heen.
Jim Bakker gaat shownieuws (sbs) presenteren.

Ik vond hem ook heel goed passen bij RTL boulevard.
Die Belg zei ook iets over Duitsers tegen Bram Moszkowicz, over zijn band met hen ofzo. Was wel duidelijk dat Jo Brams afkomst niet kende.
quote:saracenen schreef op 14 augustus 2012 @ 18:33:

Die Belg zei ook iets over Duitsers tegen Bram Moszkowicz, over zijn band met hen ofzo. Was wel duidelijk dat Jo Brams afkomst niet kende.

Ik heb het niet gezien hoor maar bedoelde hij juist niet de negatieve band met de Duitsers en de Moszkowiczen?

Kan me toch echt niet voorstellen dat Jo nit weet dat Moszkowicz een Joodse naam is ..dan hoef je nog niet eens te weten hoe de familiegeschiedenis is.
Ja Jim is weggekaapt door SBS,Bridget gaat daar ook shownieuws presenteren.

Vond Victor het ook goed doen maar hij moet net als de rest het veld ruimen maar Huizenjacht doet hij ook leuk hopelijk mag hij daar wel blijven....
Sta er van te kijken dat Hidde van Warmerdam een showprogramma gaat presenteren. Hij komt van AT5 waar hij voornamelijk sport deed. Maar er is daar geen geld meer voor dus ik begrijp dat hij daar weggaat. Maar shownieuws bij SBS6?
Is Leontien weg? Ja hè?

Ik weet niet of iemand het laatst zei, of dat ik 't nou zelf bedacht heb, maar Leontien is precies de jongere versie van Rachel Hazes.
Ik vind die Belg echt stom.weg ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven