Dat mens van Boulevard
woensdag 11 juli 2012 om 18:48
woensdag 11 juli 2012 om 19:24
quote:boterblommetje schreef op 11 juli 2012 @ 19:06:
[...]
haar man schijnt het met een gezamenlijke vriendin te doen (of gedaan gehebben gehad)
Ik dacht minstens dat ze overleden was, schrok ervan omdat iemand zei:Wat erg voor Trijntje.
Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?
[...]
haar man schijnt het met een gezamenlijke vriendin te doen (of gedaan gehebben gehad)
Ik dacht minstens dat ze overleden was, schrok ervan omdat iemand zei:Wat erg voor Trijntje.
Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?
woensdag 11 juli 2012 om 19:30
quote:pearle schreef op 11 juli 2012 @ 19:24:
[...]
De manier waarop maakt ook nog wel uit. Ik vind het heel erg voor Trijntje. Je man met je vriendin. Nou lekker.
Een scheiding...that's life. Maar voor de personen die het meemaken is het best heel erg verdrietig. Zeker als je dubbel belazerd wordt door je zgn geliefde én je vriendin.
[...]
De manier waarop maakt ook nog wel uit. Ik vind het heel erg voor Trijntje. Je man met je vriendin. Nou lekker.
Een scheiding...that's life. Maar voor de personen die het meemaken is het best heel erg verdrietig. Zeker als je dubbel belazerd wordt door je zgn geliefde én je vriendin.
woensdag 11 juli 2012 om 19:31
quote:pearle schreef op 11 juli 2012 @ 19:24:
[...]
Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?Het kan natuurlijk zo zijn dat Trijntje het wel erg vindt. Ik zou het ook erg vinden als ik zou scheiden, en niet minder erg omdat iedereen zo snel het bijltje er bij neer gooit op dit moment.
[...]
Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?Het kan natuurlijk zo zijn dat Trijntje het wel erg vindt. Ik zou het ook erg vinden als ik zou scheiden, en niet minder erg omdat iedereen zo snel het bijltje er bij neer gooit op dit moment.
woensdag 11 juli 2012 om 19:37
woensdag 11 juli 2012 om 19:50
donderdag 12 juli 2012 om 08:05
Jojanneke doet te hard haar best om mee te praten. Zegt ze over prinses Margriet dat zij toch het buitenbeentje is. Zegt Marc van der Linden dat ze dat zeker niet is. Zal ze wel in de war zijn met prinses Irene of Christina, maar dan kun je beter niks zeggen...
Gijs vind ik juist leuk.
Jeroen Kijk in de Vegte trouwens ook.
Anouk Smulders vind ik ik irritant. Die maniertjes.
Gijs vind ik juist leuk.
Jeroen Kijk in de Vegte trouwens ook.
Anouk Smulders vind ik ik irritant. Die maniertjes.
donderdag 12 juli 2012 om 08:57
donderdag 12 juli 2012 om 10:02
quote:malu3 schreef op 12 juli 2012 @ 08:57:
[...]
Gratenpakhuis is inderdaad net zo lullig als vet varken en wordt meestal door vrouwen gebruikt die zelf veel te kort voor hun gewicht zijn.
Helemaal gelijk. Het moet nu voor eens en altijd maar eens afgelopen zijn met dat woord.
Ik vind Jojannneke ook niet zo leuk. Ze doet te veel haar best, krijg een beetje plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk. Ze luistert gewoon niet zo lekker.
[...]
Gratenpakhuis is inderdaad net zo lullig als vet varken en wordt meestal door vrouwen gebruikt die zelf veel te kort voor hun gewicht zijn.
Helemaal gelijk. Het moet nu voor eens en altijd maar eens afgelopen zijn met dat woord.
Ik vind Jojannneke ook niet zo leuk. Ze doet te veel haar best, krijg een beetje plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk. Ze luistert gewoon niet zo lekker.
donderdag 12 juli 2012 om 16:50
Ik wil gewoon Umberto terug, leuk om naar te kijken, charmant, onderhoudend, goede timing met zijn medepresentatoren en hij spreekt alle woorden zo mooi uit, heel aangenaam.
Die Jojanneke is een misser, ze heeft weinig uitstraling en is gewoon te "licht" voor een programma als Boulevard. En ook nog een irritante stem.
Wat mij betreft alleen Umberto, Winston en Beau.
Die Jojanneke is een misser, ze heeft weinig uitstraling en is gewoon te "licht" voor een programma als Boulevard. En ook nog een irritante stem.
Wat mij betreft alleen Umberto, Winston en Beau.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.