Entertainment alle pijlers

Wahaha! NKOTB are back ;-)

14-10-2008 14:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nietsvermoedend stond ik vanochtend mijn haar te fohnen toen ik door het geblaas heen hoorde op Q-music dat je kaarten kon winnen voor het concert van NKOTB. Fohn uit; hoorde ik dat goed?!

Jaaaaaaaaa, dus 3 februari in de Heineken Music Hall geven ze gewoon een concert! Als de sodeju smste ik vriendinnen, en die wisten het al (en waarom belt niemand mij dan even...?). Vanmiddag ga ik kaarten halen!

Ik was heel erg mega fan, zo'n 15 jaar geleden. Liep alle fanclubdagen af, ben naar alle 3 de concerten geweest en zelfs in 1994 stond ik nog vooraan toen ze voor een bliksembezoek even naar NL kwamen. Ik liep met een sleutelhanger van Donnie om mijn nek, want dat was m'n held. Had ongeveer 50 penvriendinnen van over de hele wereld die ook fan waren en schreef in 100en fb's (kort voor FriendshipBooks, wie kent ze ook nog?). Ik had niet alleen mijn muren vol posters, maar ook het plafond. Ik kocht elke week voor een-kweet-niet-hoeveel guldens (jaja) de nieuwste versie van Hitkrant, Popfoto, Bravo en SmashHits. Belde 3 vriendinnen meteen op als er een glimp van NKOTB was te zien op tv.

Ik was er nogal druk mee, dus En nu dus weer een concert! Niet dat ik de muziek fantastisch vind (alhoewel ik van het nieuwe spul niks ken - is er wel nieuwe muziek van ze...? ), maar ik ga er heen omdat het pure jeugdsentiment is. Wie nog meer?
Hee meiden,

Dit had Donnie verleden week op de NKOTBsite geschreven:

Hey All-

Three things to say……

MY ARMS ARE FALLING OFF FROM ALL THE HUGS!

Keep them coming!!!!!!!!!

MY FACE IS SORE FROM ALL THE FACE TIME!!!!!!!

I want more!!!!!

MY HEART IS SWOLLEN FROM ALL THE LOVE!!!!!!!

I can’t get enough!!!!!

Boston, Toronto, Montreal, New York, New Jersey, Atlantic City, Connecticut have all partied like there ain’t no tomorrow!!!!!

D.C., Cleveland, Chicago, and L.A. Kept the party rocking!!!! They took it to the next level!!!!!!!!

Get your mind right because the party carries on!!!

It’s time to free your soul and let it all go!!!!!

Get at me.

WE got enough love for the whole world!

Take it!!!

As Always Your Man,

~Donnie W

PS- I’m collecting kisses now too!!!!!!!! So pucker up.

The party continues….

Hoe schattig is DAT?! Man oh man, wat een moppie

Jaaaaaaaa, ik ken alle teksten ook nog wel, denk ik. Wilde een cd draaien, maar kon ze zo 123 niet vinden (SCHANDE!). Ben maar zelf hard op gaan zingen en kwam een heel end Het waren echt knulletjes toen, Joe en ik schelen elkaar echt niet veel, hoor. Ik heb wel altijd Donnie's verjaardag onthouden (17-08-1969 ), en hij is dus 1 jaar ouder dan mijn man (m.a.w.: ik zie mogelijkheden ). Eigenlijk was het allemaal niet normaal, zulke jonge jongens en dan zo'n slopend leven. Geen wonder dat Jon het gebrek kreeg Ik had altijd een beetje een haat/liefdeverhouding met Jon, vond het vaak een slome muts, maar hij had ook wel iets aandoenlijks. Joe stond op nr. 2. Met Jordan had ik het niet zo, eerlijk gezegd. Ik weet nog dat de videoclip van 'Step by Step' uitkwam. Mijn broer heel droog:'Hij heeft een legging aan!' Hahahaha, Die zwarte met een witte streep, weet je nog? En hij had een tijdje een heeeeeeeel dunne lange vlecht Danny had er ook een, brrrrr. Later had Jordan ook nog een beugel en dan dreef er altijd zoveel tuf op z'n onderlip, dat vond ik maar niks, hahaha. Het voelt bijna als een reunie van school ofzo, hebben jullie dat ook?

@Mononiekie: er is een heel fanatieke groep meiden die zeker weten ook voor het hotel gaan staan, of zelfs een kamer boeken. Ik zou daar echt niet van staan te kijken. Eerlijk gezegd ben ik er ook nog niet over uit of ik alleen naar het concert ga, maar ook ff naar het hotel Ik wilde ze vroegah zo graag ontmoeten, en dat is nog niet uit m'n systeem, zeg maar. We zullen zien. Voor de concerten in Engeland kun je schijnbaar voor 250 euri een soort van VIP-kaart kopen. Je hebt dan het ticket voor het concert, mag eerder naar binnen (dus sta je vooraan), mag backstage en je mag wat uitzoeken in de fanshop, ofzo. God zeg, als ze dat vroegah ook hadden gehad...! 4 en 5 februari hebben ze concerten in Duitsland, dus ze zullen niet lang in NL blijven, denk ik. Maar denk wel dat ik ff m'n best ga doen...
Hoi Oh-Life.(En andere NKOTB fans)

Leuk dat je een reactie hebt geplaatst! Weet je eigenlijk zou ik ze ook heel graag willen ontmoeten, maar zo'n Vip kaart is toch wel boven mijn budget met een uitkering.

Ik zou ook best eventueel naar hun hotel willen, maar dan zou ik alleen moeten en daar zie ik zo tegenop!

Maar het zou fantastisch zijn als ik ze in levende lijve mag zien, na afloop van hun concert.

En helaas, ik heb niet gewonnen bij Q-Music... dus ziet het er voor nu uit dat ik alleen naar hun concert toe ga.

Maar ik heb nu al lekker veel voorpret, door naar hun cd te luisteren etc...

Hoe laat gaan jullie (NKOTB fans) naar hun concert 3 februari, staan jullie al een avond van te voren of 's ochtends vroeg?

Ik wil natuurlijk ook heel graag vooraan staan.

En anders neem ik gewoon een oude slaapzak mee...

Ik probeer de nieuwe cd te promoten bij Q-Music en radio 538, door steeds/ af en toe een sms te sturen of ze van hun nieuwe cd een nummer willen draaien, maar het schiet niet echt op.

Ik hoor zo weinig ze op de radio vandaar.

Nou allemaal veel plezier alvast van te voren gewenst om toe te leven naar hun concert op 3 februari '09!!!

Zwijmel, zucht...

(En mijn man moet wel lachen dat ik de cd "The Block"grijs draai...)

Groeten vanuit IJmuiden(NH),

Monique (Bolhoven-)Hoekstra
Ik vind The Block echt een leuke cd! hij staat hier ook bijna constant op! Ik vind vooral het nummer met Lady Gaga (Big girl now) echt super. Ik ben normaal niet zo danserig, maar ik krijg spontaan dans-neigingen van de cd!

Zullen er echt meiden voor de zaal gaan slapen? Oh man, als ik dat lees wil ik meteen een kaartje voor het concert gaan kopen en oooooook daar gaan kamperen! Ik geloof dat ik het ook geen probleem zou vinden om bij het hotel te gaan wachten om een glimp van ze op te vangen! Monique als ik wel besluit om naar het concert te gaan, moeten we misschien maar afspreken om saampjes als een stel gillende gekken voor het hotel te gaan staan!!! Ik begin me echt weer een puber te voelen...Heerlijk! :D

Dat stukje van Donnie dat hierboven gequote werd past trouwens echt bij Donnie... Hoe gek ik vroeger ook van Jordan was, ik geloof dat ik tegenwoordig qua persoonlijkheid Donnie en Joe het leukste vind. Het feit dat er best veel negatieve verhalen over Jordan op internet staan helpt ook niet echt mee. Jordan die tijdens een Meet&Greet een wat dikkere fan belachelijk maakt, Jordan die -terwijl hij getrouwd is-fans probeert te versieren etc. Jordan is daarnaast een beetje sullig. Joey en Donnie hebben wat dat betreft echt meer pit. Maar ja, die hebben weer niet de abs en het leuke hoofd! :D
Hier nog wat jeugdsentiment en dus ook een kaartje voor 3 februari gekocht

Ik ga alleen, en ik ga zeer zeker niet in een slaapzak voor het gebouw liggen. Ik kom wel ergens begin van de avond of zo
Hee Sugarbaby, dank je wel voor je reactie!

Altijd leuk om een reactie terug te krijgen, ik vond trouwens op een andere link dit;(wat betreft om een plekkie vooraan te krijgen..)

ga nu niet achterlijk vroeg of sterker nog een dag tevoren voor die deur liggen. Nergens voor nodig. (En de weersomstandigheden zijn ook niet ideaal in NL begin februari en het is een tochtige straat daaro) Als je de HmH binnenkomt sla je linksaf in plaats van rechtsaf met de meute mee. Dan loop je net zo lang door (1x automatisch rechts de hoek om) tot de laatste deur, en voila, je staat gelijk linksvoor het podium met alle ruimte die je je wenst.

Ik had het via een andere site over nkotb fans tegen gekomen.

Misschien een tip voor NKOTB fans??

Ik moet even kijken wat ik nu doe ben er nog niet helemaal uit, maar JAAAHAAAAAAAAAAAA ik zou ze wel eigenlijk ook heel erg graag persoonlijk tegen willen komen.

Dus misschien wel even naar het hotel...

Ik was eigenlijk vroeger een Joey fan, maar ik hoorde laatst dat Joey ook niet erg aardig deed tegen zijn fans..

Joey staat nog wel 1, nou ja nr.2 op nr 1 staat toch mijn eigen mannetje nog.

Maar Jonathan lijkt me ook erg aardig.

Alleen lijkt Jonathan me heel erg verlegen.

Donnie, Danny en Jordan zijn natuurlijk ook erg top!

En ja de nieuwe cd "the Block"is echt gaaf.

Alleen vind ik hem persoonlijk wel erg duur bij de platenzaak in Nederland De luxe edition ¤34,99 geloof ik en de normale versie van "The Block zo'n ¤21,00

En als fan wil je toch De Luxe edition.

Dus bestel ik hem in Engeland scheelt de helft!!!

(Nu nog tijdelijk oeps... een gedownloade kopieetje tot de originele binnen is)

Ik heb wel al een t- shirt bestelt, via NKOTB.com

Al binnen, het scheelt toch enorm nu de dollar zo laag staat.

Ach ja heerlijk die voorpret!!!

Ik laat het je wel weten wat ik t.z.t doe sugarbaby met het concert en eventueel hotel..

Er zit alleen 1 maar achter ik heb zelf geen rijbewijs, dus moet alles met openbaar vervoer doen..(Mag ook niet autorijden want ik heb medicatie)

En ik kom uit IJmuiden, dat is opzich wel vlak bij Amsterdam maar ik weet niet waar jij vandaan komt.

Dus dat hoor je dan nog wel.

Nou hopen dat de radiostations ook aan de nieuwe sound van NKOTB willen geloven.

Horen we nog vaker hun muziek.

Allemaal de groeten van mij;

Monique Bolhoven-Hoekstra
Monique, ALS ik besluit om wel naar het concert te gaan,dan laat ik het je weten! Ik wil wel erg graag, maar zit momenteel een beetje krap en in die periode wil ik ook graag een aantal concerten in Europa gaan bezoeken die ook veel geld gaan kosten. Eigenlijk had ik al besloten om op de dvd te wachten en gewoon niet heen te gaan, maar laten we het erop houden dat het kriebelt! :D
Weet iemand trouwens hoe het zit met het concert qua sta- en zitplaatsen? Zijn er alleen staanplaatsen? Er worden nl. alleen maar kaartjes verkocht in een prijsklasse!
Er schijnen een beperkt aantal zitplaatsen te zijn, maar het is voornamelijk staanplaatsen.....

Vrije keuze om dus te gaan zitten of staan (zolang er nog plek is).
Gisteren heb ik eindelijk een vriendin bereid gevonden om mee te gaan dus ik ben er bij 3 februari!!! Leuk hoor, heb er helemaal zin in;-) Mijn 3de Nkotb concert alleen met een hele lange tussenpauze!

Mmm was eigenlijk niet van plan om er de avond ervoor al te gaan liggen... Zou dat echt nodig zijn?

Mijn man moet overigens er wel om lachen!
Je hebt achterin de zaal een tribune en balkon, daar kan je op gaan zitten zolang er plaats is, er is maar 1 soort kaart inderdaad.

Je kan op www.iloveallaccess.com ook die vip kaarten voor Amsterdam kopen voor ongeveer 250 of 300 euro, dan heb je er een ontmoeting bij en mag je eerder naar binnen voor de show dus sta je vooraan. Wachtwoord op die website is NKOTB om in te loggen.

Ik heb er ook enorm veel zin in, was ook waanzinnig fan vroeger en schreef ook met al mijn penvriendinnen en in de FBs en we hadden allemaal dezelfde achternamen (Knight, McIntyre...) en de shows in Ahoy waren mijn eerste concerten ooit van welke artiest dan ook dus dat maakte echt een enorme indruk. Geweldig. Het wa's zo'n groot deel van mijn leven toen dat ik het geweldig vind om ze weer te kunnen zien. Ik heb er altijd op gehoopt, zou ervoor naar Amerika gegaan zijn, nooit gedacht dat het zou gaan gebeuren.
He, he, deze slome doos heeft ook eindelijk The Block Lekker op tijd Een vriendin, die overigens wel naar het concert gaat, vond het een grote verschrikking, vond het niet om aan te horen. MAAR: ik vind The Block helemaal leuk! Goooooh, eigenlijk boven verwachting. Vind 'Big Girl' echt leuk, hoop dat dat de volgende single wordt, met die griet van de Pussycat Dolls wordt 'ie misschien nog gedraaid. Leuk om Joe weer eens te horen zingen en Donnie hoor je ook vaak, leukleukleuk!

Heb ook de oude cd's weer gevonden (in een doos achter de kerstspullen in de schuur ). Ach, memories... Eigenlijk zijn 'Step by Step' en 'Tonight' leuke popliedjes, hoor ik nu pas. En liedjes als 'Let's try is again' en 'If you go away' zijn toch ook snoeppies...?

Mononiekkie, wat voor shirt heb je besteld? Die van 'Property of...' Dat rompertje is ook uberschattig, he? Zoon van 2 is te oud, maar anders...

Sugababy, ben je alsnog overstag gegaan...? Loon is weer gestort, he...?

Pluizemuis, hoe 'heette' jij...? Ik was Coco Wahlberg (HAHAHA!)...
Ooh moet natuurlijk ook nog even The Block bestellen;-) Kwam tijdens het zolder opruimen nog allerlei plakboeken tegen, haha. had ook t-shirts, zullen nu wel niet meer passen haha. Vroeger had ik echt gehoord ooit met Joey te kunnen trouwen;-)

En nkotb rompers, hihi, zal eens kijken!!!
Hier nog een NKOTB fan.

N.a.v.dit topic heb ik de nieuwe cd gekocht en ik vind hem helemaal leuk! Vooral summertime vind ik een leuk nummer.

Ik kijk ook veel op youtube naar clips en fragmenten van NKOTB.Ik krijg weer helemaal kriebels in mijn buik als ik Joey

zie! Wat een lekker ding!
hahahahaha wat leuk zeg als die NKOTB fans. Ook ik had er een complete dagtaak aan om alles bij te houden.

Kan er helaas niet bij zijn 3 februari aangezien ik dan zo'n beetje aan het bevallen ben. Maar anders.........

ik wens degenen die gaan iig heeeeeeeeel veel plezier, alleen al met de voorpret. Ben stiekem een beetje jaloers. (en toch vaker naar Qmusic gaan luisteren want op 3fm wordt het compleet genegeerd. )
shit ik wil ook wel graag gaan, maareh ben 25 januari uitgerekend van mijn tweede kindje. niet echt een optie dus, balen!

was vroeger echt de allergrootste fan haha. heb mezelf zelfs nog voor gek gezet op de middelbare school door mee te doen aan een playbackshow (schaam schaam) met step by step. natuurlijk was ik joey hahaha. vond hem vroeger zo'n stuk, nu kom ik erachter dat ik niet eens zoveel jonger ben dan hij. vroeger was leeftijd zo'n issue.

laten jullie weten hoe het was?
Ik las van de week dat Donnie vrijgezel is?! En dat 'ie nogal eh..., loslippig is?! En niet bepaald kieskeurig Ha, echt zorgen dat 'k vooraan sta HAHA!
October 30th, 2008DONNIE SAYS

Hey All….

Wow. Detroit was amazing. New York was insane. Atlanta was fire.

The crowds are getting better and better and better.

How is this happening????

This is not normal on a tour.

Especially in the YouTube era!!!!!!

You all are supposed to get bored….

You are supposed to lose interest….

You are supposed to let up…

You all are supposed to stop screaming!!!!!

How do you keep amazing us night after night?????

I am humbled every time I lift up onto that stage!

I am amazed every time the cameras flash!

I am moved almost to tears every time you all sing every word to I’ll Be Loving You Forever!

Every time I see those arms waving on Hangin Tough I am filled with humility, gratitude, pride, love, and so many emotions that I cannot really express them all.

A lot of fans ask me if “I get tired of all of this…”

NEVER!!!!!!!!!

The day I get tired of all of the love you all show us….

Is the day I am six feet under the soil!!!!!

Nothing will ever stop me from doing what I love!

I could never get tired of the love you show us!

I am just amazed that you guys don’t get tired either!!!!

You still want hugs!

You still want Face Time!!!

You still want to share these nights with us!!!!

Thank you.

I LOVE IT!!!!!

And so….

The party continues!

And…

In the immortal words of Joey Mac….

LET’S GET THIS!

As Always,

Your Man-

Donnie W

'k Kon het weer niet laten om dit even te posten... Zucht, zwijmel...
Steun Pink Ribbon en win een meet en greet met New Kids on the Block!

Wellicht kennen jullie de band New Kids on the Block nog wel uit begin jaren 90!! Deze populaire band (grondlegger van de huidige boybands) zijn sinds april dit jaar weer bij elkaar en vanaf 18 september is hun wereldtournee begonnen in Toronto waar een aantal grote Nederlandse fans bij aanwezig waren. Op 3 februari treden ze op in Nederland in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Er zijn nog maar een aantal kaarten te koop, dus wees er snel bij!

We hebben met alle Nederlandse fans afgesproken op www.nkotb.hyves.nl dat we tijdens het concert allemaal in het roze gaan met een pink ribbon armbandje en andere pink ribbon accessoires. Dit omdat NKOTB al jaren via de stichting van Danny Wood "Remember Betty" Pink Ribbon steunen sinds de moeder van Danny (Betty) aan borstkanker overleed.

Dus mocht je zin hebben in een leuk concert en gelijk met het positieve pink ribbon gevoel mee willen doen, neem dan nu actie en koop kaarten voor 3 februari! Tijdens het concert wordt er door hun ook aandacht aan deze actie besteed (alleen weten zij niet dat wij ook een Pink Ribbon verrassing voor hun in petto hebben!)

Wij hebben namelijk een website opgericht: www.helpfindthecure.nl en via deze website kunnen mensen geld doneren voor PINK Ribbon. Ook kunnen mensen loten kopen voor de NKOTB loterij. De hoofdprijs van de loterij is een meet en greet met de mannen voor het concert in Amsterdam!

100% van de donaties en de opbrengst van de loterij zullen worden overgemaakt naar Pink Ribbon Nederland. (het hele prijzenpakket is namelijk door ons samengesteld en dus ook betaald. het prijzenpakket wordt niet betaald door de donaties!)

Dus als je vroeger fan was van New Kids on the Block, doe mee aan onze loterij en misschien win jij wel de meet en greet!

Meer informatie op: www.helpfindthecure.nl

of bij www.nkotb.hyves.nl

Natuurlijk wil IK winnen, he, maar nog liever wil ik dat er lekker veel geld gestort wordt!
Hoi allemaal!

Wat leuk om te lezen dat jullie ook zo enthousiast zijn dat de NK weer terug zijn! Vind het zelf ook helemaal geweldig!! Ben ook helemaal weg van hun nieuwe album, ondertussen ook al helemaal grijs gedraait, hihi. Ik ga zelf trouwens 2x naar hun concert, uiteraard in Amsterdam samen met een vriendin en nog samen met manlief naar Frankfurt. Jaja, dat ik die man van me zover heb gekregen dat hij met me mee gaat naar NKOTB! Dat moet wel ware liefde zijn hahaha!

Groetjes!
hahaha hier geen NKOTB fan maar geniet van al jullie reacties. Ben zelf namelijk zo geweest met de Dolly Dots, Doe Maar etc... Ben dan ook een fervent bezoeker van 80's en 90's parties, New Jack Swing feesten etc... Mensen mogen het keihard afkraken en her raar vinden maar het is weer even de tijd van toen, de leeftijd van toen, de muziek van toen en het gras wat toen ongetwijfeld voor een hoop mensen groener was. (voor mij bij tijd en wijle wel in elk geval)

Ben zelf een sentimentele muts...hoop dat ik ooit nog mag meemaken dat de tijdmachine wordt uitgevonden....weet niet hoe snel ik dan back to the 80's en 90's zou "sliden".

Toch kicken om ruim 15 jaar na dato bij NKOTB te staan en dingen te herbeleven en "weet je nog toen's"en "weet je nog dat's"met elkaar te delen.

Voor iedereen die erheen gaat: ik wens jullie een toptijd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 10 november 2008 @ 16:37:

hahaha hier geen NKOTB fan maar geniet van al jullie reacties. Ben zelf namelijk zo geweest met de Dolly Dots, Doe Maar etc...

Sprokkelientje, ook naar de Dots-reunie geweest dus? En naar de Goodbye For Now Tour? Super is dat he, effe terug in de tijd!
Hoi.. Hier DE oprichtster van DE NKOTB hyves nkotb.hyves.nl en 1 van de mede-oprichtsters van www.helpfindthecure.nl ...... We hopen dat iedereen op 3 februari een TE GEKKE tijd beleeft en dat de show nog te gekker gaafst is dan de nieuwste shows die ik in Keulen, Toronto en in Mexico heb mogen meemaken, want die waren al helemaal te gek gaaf!!! Maar het feestje dat we voor hen in Amsterdam in petto hebben!!! Daar zullen ze nog lang over doorpraten! Maandag weten we of op 31 januari de grote fanmeeting en Pink Ribbon loterij in Haarlem kan plaatsvinden. Zijn jullie er dan bij?? Je kan een meet en greet winnen! Tot dan, tot hyves of tot op het concert! xxxxxx
Hallo met dinna

Ben op zoek naar new kids on the block fans vriendinnen .

Om samen in de toekomst concerten te doen en gezellig te kletsen over de boys.Groetjes

Priceless.
quote:dinna schreef op 15 augustus 2012 @ 11:00:

Hallo met dinna

Ben op zoek naar new kids on the block fans vriendinnen .

Om samen in de toekomst concerten te doen en gezellig te kletsen over de boys.GroetjesBoys???Zijn inmiddels al tegen de of over 40 en getrouwd en met kinderen,zijn denk ik puur uit verveling of geldgebrek (of beide ) weer aan het optreden gegaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven