Wil de getrouwde collega meer of niet?

15-08-2012 12:52 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben werkzaam op kantoor bij een bouwonderneming, dus een mannenwereld. Ik ben een getrouwde vrouw van begin dertig (financial) en ik werk zeer veel samen met een getrouwde man van halverwege veertig (project manager). Ik ga 's avonds naar huis, maar hij slaapt door de week in een hotel ivm woonachtig aan de andere kant van Nederland.

Wij zijn beide zeer amicaal en hebben hetzelfde karakter waardoor we elkaar zeer goed qua werk aanvullen (komen oorspronkelijk uit dezelfde buurt). De laatste tijd vraag ik mij af of hij meer wil dan alleen een vriendschappelijke werkrelatie. Hij geeft me vriendschappelijke stompjes, geeft me plagerig commentaar, stuurt me zakelijke smsjes die eindigen in plagerig commentaar met smilies, kijkt me plagerig aan, geeft me complimentjes over m'n intelligentie, zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed". Hij weet dat ik vroeger idd een mannenverslindster was en aardig wat mannen eruit kon drinken qua hoeveelheid alcohol.

Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken. Moet ik hier iets achter gaan zoeken of wil hij gewoon wat leuks doen met een goede collega. Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Ik vraag me af of ik in moet gaan op z'n initiatief en er niks achter moet zoeken, of dat hij mij in bed probeert te krijgen en er dus niet op in moet gaan.
Bij twijfel; niet aan beginnen.
O, en hij wil in je broek. Dat ziet een blinde.
Zonder te lezen: natuurlijk wil hij meer! Maar wil jij zoveel minder zijn?

Na het lezen: een collega die over jouw bedprestaties begint, die wil vast gewoon gezellig met je drinken en breipatronen uitwisselen..... Dream on, die wil als een beest behandeld worden in bed en door jou gesloopt worden. Trap er niet in!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ja, maar ik vraag me af of ik dus geen dingen zie die er niet zijn. Dus dat er eigenlijk niks aan de hand is en ipv ineens minder amicaal tegen hem te gaan doen.
Hij wil vast meer van je maar wil jij dat?

Lijkt mij een onmogelijke, ongemakkelijke en ongewenste situatie.
Hij wil seks door de weeks in zijn hotel, heeft toch niets anders te doen.

Bovendien zijn jullie allebei getrouwd, dus dan ga je niet in op zijn vraag naar vroegere sekservaringen. Of ben ik nou zo ouderwets..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij ben jij een "stoer wijf".

Volgens mij zou je het heel goed aan hem kunnen vragen.

Lijkt me de meest heldere weg, los van fantasie en aannames.
En wordt niet dronken in zijn gezelschap, ik zou bijna zeggen: laat geen drankje onbeheerd in zijn buurt!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:eleonora schreef op 15 augustus 2012 @ 12:54:

O, en hij wil in je broek. Dat ziet een blinde.Alleen al bij het lezen van de topictitel ging ik daar al vanuit. De vraag stellen is 'm beantwoorden in dit soort gevallen.
Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken.Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Zat worden en alleen thuis/op een hotelkamer,ik denk dat ik weet welke kant het op zal gaan..

Vooral als ik lees wat hij zegt over beest in bed ed.....
Ah, hij wil sex met je, meer niet. Anders zou hij het hele sexverhaal er niet bij halen. Hij peilt of je in bent voor een sexavontuurtje. Kortom, een vreemdganger.
Ik ben idd best een "stoer wijf" (dat zegt hij zelfs), maar ik ben bang dat ik een superdomme vraag ga stellen. Wil me zelf niet voor gek zetten, terwijl hij mij alleen puur als collega ziet.
nou als je de kat niet op het spek wil binden..... hij wil vast meer en ik denk dat jij dat ook wel weet. Er op ingaan is spelen met vuur, vraag je van te voren af of je dat wil.

Je kunt nu denken dat wel in de hand te houden maar voor je het weet gaat het toch verder dan jij wil

Doe dus verstandig en ga dit niet doen of weet dat je heel bewust iets aangaat dat vrijwel zeker tot vreemdgaan over gaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Zoals Eleonora zegt; een blinde ziet wat deze man wil. Hij zit alleen op die hotelkamer, is ook hartstikke saai. En door je complimentjes te geven denkt hij sneller zijn doel te bereiken.

Recept voor drama, want er komen van jouw kant vast gevoelens bij kijken als je hierin mee gaat. En hij geeft dan niet thuis. Loser!
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:55:

Ja, maar ik vraag me af of ik dus geen dingen zie die er niet zijn. Dus dat er eigenlijk niks aan de hand is en ipv ineens minder amicaal tegen hem te gaan doen.

Nee hoor, er is niks aan de hand.

Ik praat met de groenteboer ook over mijn seksprestaties en vertel hem dagelijks dat hij er uit ziet alsof hij een flinke boom op kan zetten *wink* *wink*

Deed ik met mijn baas ook altijd trouwens. Doodnormaal allemaal.

Niksssssss aan de hand!
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:58:

Ik ben idd best een "stoer wijf" (dat zegt hij zelfs), maar ik ben bang dat ik een superdomme vraag ga stellen. Wil me zelf niet voor gek zetten, terwijl hij mij alleen puur als collega ziet.

Wauw, zegt hij zelfs dat je stoer bent?

Ik vind er niets stoers aan dat je het overweegt om seks te hebben met een getrouwde vent.

Zelfs een beetje sneu.

Vind hem nog sneuer hoor, misschien heb je daar wat aan.
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:58:

Ik ben idd best een "stoer wijf" (dat zegt hij zelfs), maar ik ben bang dat ik een superdomme vraag ga stellen. Wil me zelf niet voor gek zetten, terwijl hij mij alleen puur als collega ziet.Ik zou het eerder superdom vinden als je er op in zou gaan als een groenzoeter poes.
Dat deze collega wat meer wil, is zo klaar als een klontje.

Het heeft 4 letters en begint en eindigt met een "s' .
[quote]galadriel schreef op 15 augustus 2012 @ 13:01:

[...]

Wauw, zegt hij zelfs dat je stoer bent?

ik vind er niets stoers aan dat je het overweegt om seks te hebben met een getrouwde vent.

Zelfs een beetje sneu. sorry maar dat zie ik to toch echt niet beweren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Zeg gewoon dat je het thuis besproken hebt en dat je man niet wil dat je gaat. Klaar.
Da's waar dat zegt de TO niet.

mijn fout.

(maar waarom dan toch op de SeksPijler??)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik begrijp ook niet dat je het zelfs maar overweegt, dat je je afvraagt wat dit kan zijn. Die man is getrouwd, en jij ook! Zegt ook wel wat over jouw relatie, daar zou ik dan meer gedachten aan besteden.
Iemand er uit drinken?

Dat is leuk als je 16 bent. Maar zuipen om het zuipen als volwassene vind ik redelijk sneu/infantiel. "Wedden dat ik lekker meer alcohol in mezelf kan gieten dan jij dat doet?"

Nope, dat zou een extreme turn off zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven