Wil de getrouwde collega meer of niet?

15-08-2012 12:52 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben werkzaam op kantoor bij een bouwonderneming, dus een mannenwereld. Ik ben een getrouwde vrouw van begin dertig (financial) en ik werk zeer veel samen met een getrouwde man van halverwege veertig (project manager). Ik ga 's avonds naar huis, maar hij slaapt door de week in een hotel ivm woonachtig aan de andere kant van Nederland.

Wij zijn beide zeer amicaal en hebben hetzelfde karakter waardoor we elkaar zeer goed qua werk aanvullen (komen oorspronkelijk uit dezelfde buurt). De laatste tijd vraag ik mij af of hij meer wil dan alleen een vriendschappelijke werkrelatie. Hij geeft me vriendschappelijke stompjes, geeft me plagerig commentaar, stuurt me zakelijke smsjes die eindigen in plagerig commentaar met smilies, kijkt me plagerig aan, geeft me complimentjes over m'n intelligentie, zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed". Hij weet dat ik vroeger idd een mannenverslindster was en aardig wat mannen eruit kon drinken qua hoeveelheid alcohol.

Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken. Moet ik hier iets achter gaan zoeken of wil hij gewoon wat leuks doen met een goede collega. Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Ik vraag me af of ik in moet gaan op z'n initiatief en er niks achter moet zoeken, of dat hij mij in bed probeert te krijgen en er dus niet op in moet gaan.
quote:jur606 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:12:

Oriane,

Wat jij professioneel en hoog niveau vind vind ik misschien wel een beetje te overdreven (tuurlijk zij er dingen die te ver gaan ook bij ons)

je blijft normen en waarden houden.

(even off topic) Weet je trouwens (dat in dat soort bedrijven en instellingen hoe hoger officieler en strakker hoe meer dit soort dingen gebeuren (vreemdgangers,feestjes die uit de hand lopen,colleega s die nogal wat geheimen hebben etc.)

Waarom omdat ze niet hun normale ei kwijt kunnen

(Jambers stem overdag is zij een keurige hoogopgeleide zaken vrouw in haar vrijetijd veranders ze in ......)

Ik heb hier op de personeelsfeesten en borrels nog nooit iemand bezopen gezien... Dus dat valt reuze mee. Hun normale ei kunnen ze kwijt buiten die 8 uur dat ze aanwezig zijn op de zaak. Komop zeg, het hoort gewoon niet en ik mis het ook niet hoor. Het zou niet eens in me opkomen om dat met collega's te doen. En gelukkig niemand hier.

Wat mensen in hun vrijetijd doen moeten ze vooral lekker zelf weten. In een organisatie waar meerdere culturen samenwerken zijn sexuele grapjes/opmerkingen gewoon echt not done. En gelukkig denkt iedereen daar hier zo over. We zijn geen garagebedrijf of callcenter waar studenten een bijbaantje hebben.

Mensen die 'zichzelf niet kunnen zijn' zonder sexueel getinte grapjes/opmerkingen/toespelingen te maken naar collega's hebben denk ik psychische hulp nodig...
quote:doddie schreef op 15 augustus 2012 @ 14:51:

[...]

En anders, een man loopt ook wel eens een blauwtje, dus niet zeuren en gok nemen.

Avontuurlijke mannen lopen altijd met minimaal één dichtgeslagen oog rond.

Part of the game.
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:26:

Ik weet dus niet zeker of hij uberhaupt wel iets meer wil of dat ik dat alleen maar denkt. Dus dat ik dingen zie, die hij zo niet bedoelt en alleen maar amicaal is. Hoe zien mannen dat?

En als ik iets meer zou willen? Moet ik dan meer met hem gaan flirten om dit zeker te weten?Hoe oud was je ook weer? Begin 30...? Je gedraagt en je praat als een puber van 17.
quote:luckyjane schreef op 15 augustus 2012 @ 15:56:

[...]

Hoe oud was je ook weer? Begin 30...? Je gedraagt en je praat als een puber van 17.Dat is wss ook precies wat deze Trol is.
Ik kan je wilde verleden, naieve gedrag, baan, huwlijk en vreemd gaan met een collega niet met elkaar rijmen. Je bent raar, zelfdestructief of je liegt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij/zij/het is gewoon een trol.
quote:Tia.Dalma schreef op 15 augustus 2012 @ 14:33:

[...]

[afbeelding] Heb je er ook eentje met een troll?
Als je denkt dat je er niets achter moet zoeken ben je vlgs mij naïef.

Natuurlijk wil deze man meer.

En hij heeft ruim de gelegenheid omdat hij in een hotel zit.......

Dus ga er maar vanuit dat, als je je ervoor open stelt, je met hem in bed belandt.

Sneller dan je misschien wel denkt.
Ik denk dat hij het gewoon puur vriendschappelijk bedoelt. Hij vindt je waarschijnlijk gewoon een prettig gezelschap, meer niet. Niks achter zoeken hoor.
quote:forumfossiel schreef op 15 augustus 2012 @ 14:52:

Je schijnt fantastische dingen te kunnen doen met shampooflessen en afstandsbediningen, heb ik begrepen.
Meid......., geloof me, hij wil meer dan alleen eten en drinken. Ik hoef je niet te vertellen dat mannen jagers zijn. Hij weet waarschijnlijk dat jij ook getrouwd bent en getrouwde vrouwen moet je heel subtiel en langzaam benaderen wil je met haar iets beginnen. Als jij vrijgezel zou zijn, zou hij veel directer zijn in zijn bewoordingen en (sexueel getinte) opmerkingen.

Ik denk dat niet hij de hoofdpersoon en onderwerp is in dit, maar jij heel goed moet weten waar je aan begint en hoever je wil gaan. Als je in wil gaan op zijn avances, mijn zegen heb je, en ik keur het absoluut niet af. Integendeel. Ik heb ook een (sex)relatie met een vrouw in relatie waar ik ook 3 maanden niet van wist of ze nou wel wilde of niet.wilde. Ik heb nu 4 jaar een geheime (sex)relatie met haar en we weten wat done is en not done. Probeer een evenwicht te vinden tussen je verstand en je gevoel en stel jezelf prioriteiten. Kunst is om een balans te vinden tussen de relatie met je man, en de (eventuele) sex relatie met je collega, waarbij jij dus niet later problemen gaat krijgen mbt gewetensbezwaren.

Nogmaals,,,, Je collega wil jou gewoon eens lekker pakken in zijn hotelkamer. En als het jou en hem bevalt, VAKER!!!

Greetz

Een meelezer, en heeeeeeel soms een reageerder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven