gek van mezelf

15-08-2012 22:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wor gek van mezelf, ik mis me ex heel erg en het word niet minder, heb alles al geprobeerd om me gedachten ergens anders te krijgen maar et lukt niet.

Net zag ik hem toevallig rijden samen met zijn nieuwe vriendin, het doet pijn om te weten dat zij mijn plaats heeft ingenomen.

Het liefst stuur ik hem een sms dat ik hem mis maar denk dat ik mezelf alleen maar kwets.
Nou, niet doen dus he.
Internagelaktisch
Joh, je bent 19, hij is het verdriet niet waard. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, geniet van het mooie weer, en bereid je voor op het nieuwe jaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hahaha, idd Maaique, soms kan het leven zo simpel zijn.
Huts!
Dat ik pas 19 ben dat klopt.. Maar dat betekent niet dat je niet echt op iemand kan geven en dat het ook niet echt pijn doet als je iemand verliest.
Volgens mij zit je er al een hele tijd mee, klopt dat?

Je moet het echt gaan loslaten, want je maakt jezelf gek. Hij heeft een nieuwe vriendin...Zorg dat je hem zoveel mogelijk uit de weg gaat, kijk niet op FB, stuur geen berichtjes. Dan slijt het echt.
quote:snowlove schreef op 15 augustus 2012 @ 22:17:

Dat ik pas 19 ben dat klopt.. Maar dat betekent niet dat je niet echt op iemand kan geven en dat het ook niet echt pijn doet als je iemand verliest.Hij is echt niet zo geweldig geweest dat je daar een leven lang om moet treuren.
Verwijder zijn nummer uit je telefoon!

Als je hem wil gaan smsen bedenk je dan het volgende: jij stuurt de sms, zijn telefoon gaat en zijn vriendin leest het smsje. Misschien hard, maar dan ben je wel genezen denk ik.
Snowlve, dit is het 5e topc binnen een week over je ex met wie t drie maanden uit is. Zorg voor afleiding meid. Dit is zo zonde van je tijd! Sterkte
Gek hè, zoiets belangrijks en groots, zomaar los laten.

Het is niet zomaar, vraagt veel zelfbeheersing.

Maar welk doel heeft het om zoveel tijd in iemand te steken die jou duidelijk niet meer belangrijk vindt?

Maak iets van je leven, het duurt nog heel erg lang.
Het is al 3 maanden uit, hij heeft een andere "vriendin", twee weken geleden heeft hij seks met je gehad (en jij met hem!) dus ging hij vreemd, lekker tiepje, en die mis je echt?
O, zit het zo!

Kappen met klagen, afleiding regelen (bijbaan, verdien je ook nog eens extra).

En blij zijn dat het een ex is.
@ julus, ja ik zit er ook echt mee het is gewoon een rot idee dat iemand om wie je zoveel gaf ineens weg is.

helemaal door iets was gebeurt is en het liever niet meer over heb.

En ja het was niet goed dat we 2 weken geleden nog sex hebben gehad maar ik weet dat hij van te voren nooit vreemd is gegaan dat was gewoon een fout.

Ik snap de reacties wel dat ik me er overheen moet zetten en daar ben ik ook mee bezig maar het lukt gewoon niet echt.

Met vrienden/innen ga ik genoeg doen en ik werk ook gewoon, maar zodra ik thuis ben ga ik er weer over nadenken.

Zijn nummer heb ik al verwijdert maar die kan ik uit me hoofd.
Dat is zeker rot, maar je bent nu maanden verder en je kunt je leven niet stilzetten. Helaas komt hij ook niet meer terug, dus je hebt geen keuze.
En ik post misschien veel erover maar dat komt omdat het helpt als ik erover kan praten annoniem
Ja het is 3 maanden nu uit, maar pas 2 weken dat het ook echt definitief gestopt is.
Doe je goed, dat helpt ook. Maar weet je wat ook heel goed helpt, dat deed ik; schrijf alles per dag op in een schrift. Dan is het uit je hoofd, het is jouw schrift dus je kunt al je gevoelens over hem kwijt. Je kunt dingen op een rij zetten en na verloop van tijd merk je dat je minder gaat schrijven...geen zin in.
Ja dat kan ik ook proberen.

Het is raar normaal ben ik niet een persoon die zoveel verdriet heeft om een jongen.. Maar bij hem voelde het gewoon alsof we echt samen zouden blijven.

Iedereen in mijn omgeving vond ons een leuk stel, en dacht ook dat we samen zouden blijven.

En dan ineens is het voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven