gek van mezelf
woensdag 15 augustus 2012 om 22:07
Ik wor gek van mezelf, ik mis me ex heel erg en het word niet minder, heb alles al geprobeerd om me gedachten ergens anders te krijgen maar et lukt niet.
Net zag ik hem toevallig rijden samen met zijn nieuwe vriendin, het doet pijn om te weten dat zij mijn plaats heeft ingenomen.
Het liefst stuur ik hem een sms dat ik hem mis maar denk dat ik mezelf alleen maar kwets.
Net zag ik hem toevallig rijden samen met zijn nieuwe vriendin, het doet pijn om te weten dat zij mijn plaats heeft ingenomen.
Het liefst stuur ik hem een sms dat ik hem mis maar denk dat ik mezelf alleen maar kwets.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:19
quote:snowlove schreef op 15 augustus 2012 @ 22:17:
Dat ik pas 19 ben dat klopt.. Maar dat betekent niet dat je niet echt op iemand kan geven en dat het ook niet echt pijn doet als je iemand verliest.Hij is echt niet zo geweldig geweest dat je daar een leven lang om moet treuren.
Dat ik pas 19 ben dat klopt.. Maar dat betekent niet dat je niet echt op iemand kan geven en dat het ook niet echt pijn doet als je iemand verliest.Hij is echt niet zo geweldig geweest dat je daar een leven lang om moet treuren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 15 augustus 2012 om 22:23
woensdag 15 augustus 2012 om 22:25
woensdag 15 augustus 2012 om 22:39
@ julus, ja ik zit er ook echt mee het is gewoon een rot idee dat iemand om wie je zoveel gaf ineens weg is.
helemaal door iets was gebeurt is en het liever niet meer over heb.
En ja het was niet goed dat we 2 weken geleden nog sex hebben gehad maar ik weet dat hij van te voren nooit vreemd is gegaan dat was gewoon een fout.
Ik snap de reacties wel dat ik me er overheen moet zetten en daar ben ik ook mee bezig maar het lukt gewoon niet echt.
Met vrienden/innen ga ik genoeg doen en ik werk ook gewoon, maar zodra ik thuis ben ga ik er weer over nadenken.
Zijn nummer heb ik al verwijdert maar die kan ik uit me hoofd.
helemaal door iets was gebeurt is en het liever niet meer over heb.
En ja het was niet goed dat we 2 weken geleden nog sex hebben gehad maar ik weet dat hij van te voren nooit vreemd is gegaan dat was gewoon een fout.
Ik snap de reacties wel dat ik me er overheen moet zetten en daar ben ik ook mee bezig maar het lukt gewoon niet echt.
Met vrienden/innen ga ik genoeg doen en ik werk ook gewoon, maar zodra ik thuis ben ga ik er weer over nadenken.
Zijn nummer heb ik al verwijdert maar die kan ik uit me hoofd.
woensdag 15 augustus 2012 om 23:12
Doe je goed, dat helpt ook. Maar weet je wat ook heel goed helpt, dat deed ik; schrijf alles per dag op in een schrift. Dan is het uit je hoofd, het is jouw schrift dus je kunt al je gevoelens over hem kwijt. Je kunt dingen op een rij zetten en na verloop van tijd merk je dat je minder gaat schrijven...geen zin in.
woensdag 15 augustus 2012 om 23:19
Ja dat kan ik ook proberen.
Het is raar normaal ben ik niet een persoon die zoveel verdriet heeft om een jongen.. Maar bij hem voelde het gewoon alsof we echt samen zouden blijven.
Iedereen in mijn omgeving vond ons een leuk stel, en dacht ook dat we samen zouden blijven.
En dan ineens is het voorbij.
Het is raar normaal ben ik niet een persoon die zoveel verdriet heeft om een jongen.. Maar bij hem voelde het gewoon alsof we echt samen zouden blijven.
Iedereen in mijn omgeving vond ons een leuk stel, en dacht ook dat we samen zouden blijven.
En dan ineens is het voorbij.