Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Anoniem_151650
woensdag 15 augustus 2012 om 23:31
Mochten jullie trouwens nog inspiratie zoeken voor scheldkannonades. Deze link kreeg ik gisteren te zien in een trolltopic
Pssst Mefsie mop... Het is "alternatief".. Duhhh Gaai dat is juist de grap! Ik heb gekwoot, alleen het woord cammanber was eigenlijk camman-bér maar dat pakt het motto nie
Anoniem_28281
woensdag 15 augustus 2012 om 23:36
quote:gaia9 schreef op 15 augustus 2012 @ 23:32:
Pssst Mefsie mop... Het is "alternatief".. Wat heb ik waar geschreven? Laat maar. Ik ben te moe. Ik ga naar bed
quote:pinacolada schreef op 15 augustus 2012 @ 23:36:
[...]
Duhhh Gaai dat is juist de grap! Ik heb gekwoot, alleen het woord cammenber was eigenlijk cammen-bér maar dat pakt het motto nie Curry heur, ik mis weer van alles zie ik al.