The never ending question deel 86
donderdag 16 augustus 2012 om 14:52
donderdag 16 augustus 2012 om 15:47
Jeej.... zijn weinig 'grote' dingen waarvan ik spijt heb in mijn leven. Het enige wat me nu te binnen schiet is een bruins bij de zwarte was in de wasmachine doen, waardoor al mijn zwarte kleren bruin kleurden.....
Voor een spannender antwoord laat ik de vraag staan.
Voor een spannender antwoord laat ik de vraag staan.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 16 augustus 2012 om 15:59
Haha Ingelke, dat is best een slechte beslissing
Mijn slechtste beslissing is geweest om een maand van mijn leven te verspillen aan vrijwilligerswerk in Sri Lanka. Totale verspilde moeite en geld. Had beter nog een maand langer gewoon zelf kunnen gaan reizen. Maar goed, toch weer een ervaring rijker en een illusie armer.
Wat is jouw lekkerste recept?
Mijn slechtste beslissing is geweest om een maand van mijn leven te verspillen aan vrijwilligerswerk in Sri Lanka. Totale verspilde moeite en geld. Had beter nog een maand langer gewoon zelf kunnen gaan reizen. Maar goed, toch weer een ervaring rijker en een illusie armer.
Wat is jouw lekkerste recept?
donderdag 16 augustus 2012 om 19:01
Succes met je operatie Lizzl, hoop dat je snel weer op de been bent! En Jort... Ik zie dat gewoon niet hoor...
Oeh... das moeilijk... Mijn eigen variant van Aardappel Anders is altijd een groot succes... Of fusilli op mijn manier.. Mn moeder mist 't nog! Oh en mijn meatloaf, is ook echt euhm... paradise aan de keukentafel
(vriend heeft me helpen bedenken)
Heb jij weleens last van heimwee (gehad)?
Oeh... das moeilijk... Mijn eigen variant van Aardappel Anders is altijd een groot succes... Of fusilli op mijn manier.. Mn moeder mist 't nog! Oh en mijn meatloaf, is ook echt euhm... paradise aan de keukentafel
Heb jij weleens last van heimwee (gehad)?
vrijdag 17 augustus 2012 om 17:36
zaterdag 18 augustus 2012 om 13:29