wat te doen als man??
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:27
hallo allemaal.
ik heb nu al een tijdje een relatie alleen is de sex niet zo zo
ik heb al van alles geprobeerd!
maar ze blijft maar erg stil liggen.
ik wil haar zeker niet kwijd maar ik wil zeker meer passie in de sex.
zij zecht steeds zoek je tog wat anders er bij.
mijn vraag is hoe doe ik dat en wat is gepast?
ik heb nu al een tijdje een relatie alleen is de sex niet zo zo
ik heb al van alles geprobeerd!
maar ze blijft maar erg stil liggen.
ik wil haar zeker niet kwijd maar ik wil zeker meer passie in de sex.
zij zecht steeds zoek je tog wat anders er bij.
mijn vraag is hoe doe ik dat en wat is gepast?
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:06
Oh ja een tip : als je woorden bewust verkeerd schrijft is het dus geen aanrader om 'zegt' als 'zecht' te schrijven dat verraadt je. Dit voor alle mede trollers met je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:22
Dat dyslecten nu ook al het gebruik van hoofdletters onder dyslectie scharen. Het wordt een steeds mooier excuus. Maarre TO, je zal nog wle niet zo ervaren zijn en haar niet opwinden. En niet over seks praten tijdens de seks maar gewoon aangekleed. En seksen moet je leren! Jaaaaarrrren lang!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:52
quote:stoute_papa schreef op 18 augustus 2012 @ 12:01:
dus we zijn er uit ik heb dislectie sorry hier voor,
maar goed jullie zijn natuurlijk perfektWeer eentje die zijn eigen taal niet kan schrijven en daarvoor een uitvlucht voorwendt. Als je neukt zoals je schrijft, kan ik goed begrijpen dat je partner geen seksbom is. Met ingehouden lach kan ik ook niet ongeremd seks hebben
dus we zijn er uit ik heb dislectie sorry hier voor,
maar goed jullie zijn natuurlijk perfektWeer eentje die zijn eigen taal niet kan schrijven en daarvoor een uitvlucht voorwendt. Als je neukt zoals je schrijft, kan ik goed begrijpen dat je partner geen seksbom is. Met ingehouden lach kan ik ook niet ongeremd seks hebben
zaterdag 18 augustus 2012 om 13:56