Entertainment alle pijlers

Exotische liefde

02-05-2012 21:32 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gestopt?
quote:Kuzu schreef op 12 augustus 2012 @ 12:18:

Ik kijk nu via uitzending gemist.

Naar Joyce.

Wat een idioot.Bij wie hoort Joyce ook weer?
Joyce is van Badou.

En Badou is weer de broer van Pap, de man van de moeder van Joyce?
Ik verbaas me er gewoon over dat de exotische liefde kan faken verliefd te zijn op zulke wanstaltige figuren. Ik zou dat never nooit kunnen ook al zou ik 10x blut zijn.
Id. hoe kunnen die vrouwen net doen alsof ze verliefd zijn op die griezels!

En dan die man in dat grote huis met zijn russinnen, je zult daar maar een nacht door moeten brengen met die enge vent, in bed........

Die blonde vrouw op de foto waar hij op viel, leuke vrouw op de foto, waarom doet zo iemand dit? Alleen om geld?
quote:hgjb schreef op 12 augustus 2012 @ 13:21:

Id. hoe kunnen die vrouwen net doen alsof ze verliefd zijn op die griezels!

En dan die man in dat grote huis met zijn russinnen, je zult daar maar een nacht door moeten brengen met die enge vent, in bed........

Die blonde vrouw op de foto waar hij op viel, leuke vrouw op de foto, waarom doet zo iemand dit? Alleen om geld?

Ik vermoed dat er geld gestuurd moet worden voor de reis, dan zit er iets tegen en moet er nogmaals geld gestuurd worden.

En daarna blijft het stil..net als bij Johnny
Als die lui in de spiegel kijken dan zien ze toch stuk voor stuk dat het wel heel veel gevraagd is om daar intiem mee te zijn. Het geeft maar aan hoe graag ze naar Europa willen. Die prijs zou mij hoe dan ook te hoog zijn.
Zeker die glibber in dat grote huis en die man van het lingeriesetje, die doen dus en denken ook dat ze God's gift to a woman zijn
Opvallend vind ik het dat het immer dezelfde soort mensen zijn die aan dit soort programma's meewerken en die hun liefde via internet in het buitenland tegenkomen in vaak Aziatische landen of in het Oostblok..

Die van 46 in het huis van zijn moeder, die zo'n groot gevoel voor humor had en op mooie vrouwen valt. Ik vind die man in alle opzichten eng. Griebels over mijn grabbels echt.

Zijn moeder is dood en dus moet er een nieuwe komen, die mooi is en waar hij mee naar bed kan en die werkt en zijn huishouden doet want in zijn eentje is het te veel.

Hij heeft geen vrienden, geen bezoek, is sociaal blijkbaar geïsoleerd maar er moet dan wel een bloedmooie vrouw komen die in al zijn behoeften voorziet.

Brrrrr.........
quote:malu3 schreef op 12 augustus 2012 @ 12:55:

Ik verbaas me er gewoon over dat de exotische liefde kan faken verliefd te zijn op zulke wanstaltige figuren. Ik zou dat never nooit kunnen ook al zou ik 10x blut zijn.

Waar ik me altijd nog meer over verbaas is dat die mannen er met open ogen intuinen.

Wat in dit programma te zien is zijn vooral de sneue types maar irl zijn er van bankdirecteuren tot advocaten tot doktoren die in Thaise/Filipijnse vrouwen trappen.

Zoals er ook een hoop vrouwen in asielzoekers etc trappen en zichzelf wijsmaken dat het ware liefde is.

Ja tot het Nederlandse paspoort binnen is of de sponsoring stopt dan is het met de liefde ook snel gedaan.
Kijkt er iemand op 6? djeez wat een trieste types die kerels. Ik mis de puke smiley
Haha ja ik kijk dit programma elke week vind het ontzettend grappig.

Staat hij daar met zijn biertje...
Joehoe!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Arm meiske...
Joehoe
Checkt in.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die meid is moe en ver weg van alles wat haar lief is.
Wat een bijzondere combinaties komen er voorbij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
O Jezus, trouwen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Leuk die vrouw verstaat er niks van!
Zou die Julien smorgens een warming up met zn stembanden moeten doen? Jeez heb de bass van de tv iets terug gedraaid
Nou, hij neemt geen blad voor de mond zeg
OMG you're getting fat. Heeft hij weleens in de spiegel gekeken
Pfff, laat dat grietje eerst even bijkomen van de reis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven