Exotische liefde
zaterdag 18 augustus 2012 om 22:49
Ik heb het ergens wel met de oudere man te doen, de partner van Pia volgens mij heeft hij nog nooit eerder een vriendin gehad en ziet er gelukkig uit, ook al is het misschien niet vanwege de meest oprechte redenen vanuit de vrouw haar kant maar ik gun het hem ergens wel. Niet mijn type, maar wel het gevoel dat hij echt gek op haar is wellicht omdat hij geen ander referentie kader heeft, maar als hij zo zijn geluk kan vinden waarom niet
zaterdag 18 augustus 2012 om 22:50
quote:posi27 schreef op 18 augustus 2012 @ 22:49:
Ik heb het ergens wel met de oudere man te doen, de partner van Pia volgens mij heeft hij nog nooit eerder een vriendin gehad en ziet er gelukkig uit, ook al is het misschien niet vanwege de meest oprechte redenen vanuit de vrouw haar kant maar ik gun het hem ergens wel. Niet mijn type, maar wel het gevoel dat hij echt gek op haar is wellicht omdat hij geen ander referentie kader heeft, maar als hij zo zijn geluk kan vinden waarom nietIk geloof direct dat hij het met de aller, allebeste intenties doet. Volgens mij doet Luc geen vlieg kwaad.
Ik heb het ergens wel met de oudere man te doen, de partner van Pia volgens mij heeft hij nog nooit eerder een vriendin gehad en ziet er gelukkig uit, ook al is het misschien niet vanwege de meest oprechte redenen vanuit de vrouw haar kant maar ik gun het hem ergens wel. Niet mijn type, maar wel het gevoel dat hij echt gek op haar is wellicht omdat hij geen ander referentie kader heeft, maar als hij zo zijn geluk kan vinden waarom nietIk geloof direct dat hij het met de aller, allebeste intenties doet. Volgens mij doet Luc geen vlieg kwaad.