La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zaterdag 18 augustus 2012 om 18:32
quote:missy_acy schreef op 18 augustus 2012 @ 18:22:
*hellup, ben ontvoerd*
Missy!! Blijf kalm! Geen paniek!! Wij bellen 112. We sturen hulp. Politie. Brandweer. Onszelf. De mods. Sabatical Meds, die is sterk. Schaap, want die is ervaringsdeskundig. Denk eraan om 'tolong!!!' te blijven roepen.
Jeuj, en dat allemaal in die warmte...
By the way, ik reed vanmorgen langs Bronbeek, en daar was weer een hele happening aan de gang. Weet jij wat er aan de hand was? 18 augustus doet bij mij geen bellen rinkelen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet de tijd genomen heb om je laatste posting op Indo echt grondig door te lezen, excuus).
*hellup, ben ontvoerd*
Missy!! Blijf kalm! Geen paniek!! Wij bellen 112. We sturen hulp. Politie. Brandweer. Onszelf. De mods. Sabatical Meds, die is sterk. Schaap, want die is ervaringsdeskundig. Denk eraan om 'tolong!!!' te blijven roepen.
Jeuj, en dat allemaal in die warmte...
By the way, ik reed vanmorgen langs Bronbeek, en daar was weer een hele happening aan de gang. Weet jij wat er aan de hand was? 18 augustus doet bij mij geen bellen rinkelen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet de tijd genomen heb om je laatste posting op Indo echt grondig door te lezen, excuus).
zaterdag 18 augustus 2012 om 22:34
quote:By the way, ik reed vanmorgen langs Bronbeek, en daar was weer een hele happening aan de gang. Weet jij wat er aan de hand was? 18 augustus doet bij mij geen bellen rinkelen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet de tijd genomen heb om je laatste posting op Indo echt grondig door te lezen, excuus).gister was vrijheidsverklaring. Dus vandaag de eerste onafhankelijke dag. M'n Fam. indo is vuurwerk wezen afsteken. En dit weekend is ook suikerfeest. Valt wel mooi samen, allemaal.
zondag 19 augustus 2012 om 10:43
Goeiesmorgens!
Gisteravond tot 23.00 uur in de tuin gezeten, heerlijk!
Ik ga zo weer de tuin in, op een kleedje op het gras
.
Vanavond barbetjoeken met zalm in aluminium folie, vegetarische hamburgers, vegetarische worst, hummus, groene salade met sla en tomaten uit eigen tuin, coleslaw, stokbrood en zelfgemaakte sausjes
Gisteravond tot 23.00 uur in de tuin gezeten, heerlijk!
Ik ga zo weer de tuin in, op een kleedje op het gras
Vanavond barbetjoeken met zalm in aluminium folie, vegetarische hamburgers, vegetarische worst, hummus, groene salade met sla en tomaten uit eigen tuin, coleslaw, stokbrood en zelfgemaakte sausjes