Entertainment alle pijlers

Alleen uitgaan?

22-06-2012 18:37 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Even voorstellen; Ik ben Vevina 21 jaar, communicatiestudente, bijbaan is modellenwerk. Sta open voor veel dingen en wil misschien iets nieuws proberen.

Ik woon iets meer dan een jaar in Amsterdam en studeer hier ook. Tot voor kort woonde ik samen met mijn (sinds kort) exvriend en ging voornamelijk uit met vrienden van hem.

Ik ken wel mensen van school, maar we zijn niet zo close dat ik ze durf uit te vragen of zoiets.

Nu pas ik op een huis van een kennis midden in het centrum van Amsterdam en ik krijg heel erg veel zin om hier uit te gaan. Sinds ik eigenlijk niemand ken wil ik misschien wel alleen uit. Wat zijn jullie ervaringen met alleen uitgaan en naar welke plekken moet je heen?

Normaal gesproken ben ik heel open, durf met mensen te praten of op mensen af te stappen. Deze spontaniteit heb ik helaas niet met het uitvragen of nieuwe vrienden maken. Ik woon al iets meer dan een jaar hier en heb nog geen echte vrienden gemaakt. Ik ben bang dat mensen op me afknappen ofzoiets.
HUH??
Wat zijn dat voor rare linkjes? Ik heb het gemeld.
hoi, ik ben 24 en woon sinds vorig jaar in Zaandam. Ik zit met hetzelfde probleem. Gesprekken aangaan is voor mij geen probleem, maar alleen ronddolen en zomaar een kroeg instappen is toch even iets anders.

Zullen we samen een keertje stappen?

is er geen leuke kroeg waar mensen die alleen stappen veel komen?
De zon schijnt... schijn bedriegt.
Ik vind alleen uitgaan heerlijk why not
Hmm echt alleen de kroeg in gaan is me niet zo heel goed bevallen, maar ik ben dan ook niet zo opafstapperig. Ben wel af en toe naar een feest oid geweest waarvan ik wist dat er iemand kwam die ik kende.

De keren dat ik overigens alleen uitging hoefde ik de mannen niet van me af te slaan, je moet denk ik een beetje uitkienen waar je heen gaat. Ik was bijvoorbeeld naar de Ierse pub en naar een rockcafé geweest. Dat is denk ik veiliger dan een discotheek. (maar tegenwoordig hebben ze overal uitsmijters en we leven niet meer in de middeleeuwen waarbij vrouwen niet zonder mannen over straat kunnen)

Ik zou het gewoon een paar keer proberen Yvonne!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Toen ik alleen kwam te staan verloor ik daarmee ook mijn zgn. 'vrienden'. Heb enkele pogingen ondernomen alleen op stap te gaan, maar ik heb mij nog nooit zo alleen gevoeld in de drukte! Geen goed idee, vooral in een stad als Amsterdam. Ik leg heel gemakkelijk contacten, maar in het uitgaansleven kreeg ik steeds nul op recest en bleef ik alleen. Je kunt het beste via sport of societeit anderen leren kennen.

Succes!
Het probleem met alleen uitgaan is denk ik dat de meeste anderen met een groepje zijn. Er is een Vivagroepje op fb met een stel meiden dat regelmatig uitgaat in Amsterdam. Ik ga zelf eigenlijk nooit mee maar kan voor je vragen of ik je mag toevoegen? Als je wil kun je mailen naar kabouterpuntmuts.viva@gmail.com, je fb geven enzo.
Ik ga wel vaak alleen naart concerten, soms ontmoet ik dan niemand.. dan sta ik gewoon voor aan bij het concert en als het afgelopen is ga ik naar huis, en soms ontmoet ik wel leuke mensen en heb ik het ook nog gezellig. Ik heb nu ook wel vaak dat ik bij een concert weer mensen tegen kom die ik eerder bij een ander concert zag, en zelfs bij mij favoriete band (die ik al 6 keer heb gezien) sta ik steeds met de bandleden te kletsen omdat die mij inmiddels herkennen

Maar echt kroegen in gaan in mijn eentje.. nee, dat lijkt me saai.
Lief dat je mailadres neer zet kabouterpuntmuts, maar to is nieuw, begint een topic en reageert vervolgens niet meer.

En dan zet jij een mailadres voor haar neer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven