La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zondag 19 augustus 2012 om 17:39
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 augustus 2012 @ 17:29:
Serene rust, sri? Waar, waar? Ik wil ook serene rust!Kom maar rustig langs, mrs, van harte welkom! Al mijn buren zijn met vakantie, en hoewel ik in het centrum van de stad woon, is het hier heerlijk rustig. Volgens mij zei ik het op een ander topic ook al, we zijn hier vandaag helemaal zennnnn... Zelfs koelte is hier te vinden.
Serene rust, sri? Waar, waar? Ik wil ook serene rust!Kom maar rustig langs, mrs, van harte welkom! Al mijn buren zijn met vakantie, en hoewel ik in het centrum van de stad woon, is het hier heerlijk rustig. Volgens mij zei ik het op een ander topic ook al, we zijn hier vandaag helemaal zennnnn... Zelfs koelte is hier te vinden.
zondag 19 augustus 2012 om 17:42
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 augustus 2012 @ 17:38:
Hij was er vanmiddag, maar jezus kwam te laat om hem de mantel uit te vegen, hij was alweer geband. Jezus had zich er speciaal voor aangemeld op viva.
Hè jasses, nee, er lopen al zoveel foute kerels rond hier. De meesten zie je alleen op de seks-pijler met aftrektopics (hoewel, daar zal die jezus best aan toe zijn ).
Excuse, dat was zo maar even een gedachtengang.
Hij was er vanmiddag, maar jezus kwam te laat om hem de mantel uit te vegen, hij was alweer geband. Jezus had zich er speciaal voor aangemeld op viva.
Hè jasses, nee, er lopen al zoveel foute kerels rond hier. De meesten zie je alleen op de seks-pijler met aftrektopics (hoewel, daar zal die jezus best aan toe zijn ).
Excuse, dat was zo maar even een gedachtengang.
zondag 19 augustus 2012 om 17:53
quote:MEFS schreef op 19 augustus 2012 @ 17:49:
Ik moet aan een mop denken. Een gekke bonst tegen de deur en vraagt hem iemand, waarom doe je dat? De gekke zegt: God heeft mij gevraagd om dit te doen. En de ander antwoord: Ik heb jou niet gezegd, hoor.
Benieuwd of hij-die-wij-niet-willen-noemen-of-lezen-of-überhaupt-nog-ergens-tegenkomen hem snapt...
Ik moet aan een mop denken. Een gekke bonst tegen de deur en vraagt hem iemand, waarom doe je dat? De gekke zegt: God heeft mij gevraagd om dit te doen. En de ander antwoord: Ik heb jou niet gezegd, hoor.
Benieuwd of hij-die-wij-niet-willen-noemen-of-lezen-of-überhaupt-nog-ergens-tegenkomen hem snapt...
zondag 19 augustus 2012 om 18:54
Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn mobiel is echt aan vervanging toe. Het probleem is dat ik nauwelijks bel. Een abonnement wordt voor mij dus snel duur. Maar zo maar 100 of 200 euro ophoesten voor een mobiel kan ik niet. Op dit moment heb ik een Ben zuinig abonnement, 2.50 per maand, en ik betaal aan belkosten nog zo'n 5 a 10 euro. Nu heb ik dit gezien. De eerste negen manden is het voordelig, maar daarna is het 30 euro. Dat ga ik echt niet in een maand bij elkaar bellen. Of ik moet jullie telefonisch stalken . Wat denken jullie?