La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Halleluya! Morgen gaan weer de kinderen naar school. Yesssss! En Mefsmeid moet dit jaar leren alleen naar school fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker wat meer tijd voor jezelf Mefsie?
Missy, hoe gaat de kinder-pool-cars-bbq-party? Leuk? Ondanks de kapotte douche?

Hier de hele dag al serene rust in huis en tuin, zalig! Warm, maar daar hou ik wel van.
Nee, niet echt Gaia. Juist minder omdat ik ze met huiswerk moet helpen. Maar regelmaat en rust keert terug. En ik merk dat ze de vakantie een beetje zat zijn. Dan gaan ze vaker ruzie maken om iets zo onbenulligs als: je kip is een vreetzak, en je konijn is stout.
Serene rust, sri? Waar, waar? Ik wil ook serene rust!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Echt mefs? Herkenbaar en wij hebben pas twee dagen vakantie.
Heb je schoolgaande kinderen ????? Wat heb ik gemist? Hoe lang heb ik geslapen?
Waarom zoek je Jezus, Mrs? Ga je Jeovah Getuige worden? Dat past niet bij jou, schat.
Hij was er vanmiddag, maar jezus kwam te laat om hem de mantel uit te vegen, hij was alweer geband. Jezus had zich er speciaal voor aangemeld op viva.
Jezus zoeken is zó jaren zestig-zeventig
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 augustus 2012 @ 17:29:

Serene rust, sri? Waar, waar? Ik wil ook serene rust!Kom maar rustig langs, mrs, van harte welkom! Al mijn buren zijn met vakantie, en hoewel ik in het centrum van de stad woon, is het hier heerlijk rustig. Volgens mij zei ik het op een ander topic ook al, we zijn hier vandaag helemaal zennnnn... Zelfs koelte is hier te vinden.
Shit weer wat gemist!
Sri dat klinkt fijn!
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 augustus 2012 @ 17:38:

Hij was er vanmiddag, maar jezus kwam te laat om hem de mantel uit te vegen, hij was alweer geband. Jezus had zich er speciaal voor aangemeld op viva.

Hè jasses, nee, er lopen al zoveel foute kerels rond hier. De meesten zie je alleen op de seks-pijler met aftrektopics (hoewel, daar zal die jezus best aan toe zijn ).

Excuse, dat was zo maar even een gedachtengang.
quote:gaia9 schreef op 19 augustus 2012 @ 17:41:

Sri dat klinkt fijn!Lekker meekomen, gaia, iedereen is welkom hier! Gaan we lekker met z'n allen zitten genieten. En voor wie tot het gaatje wil gaan: hier tegenover is een Tai Chi-centrum.
* grist wat spullen bijeen en haast zich richting sri *
Ik zet vast wat kouds klaar.
Shit, ik moet weer naar een BBQ. Ik kom later, zet een mojito koud!
Ik moet aan een mop denken. Een gekke bonst tegen de deur en vraagt hem iemand, waarom doe je dat? De gekke zegt: God heeft mij gevraagd om dit te doen. En de ander antwoord: Ik heb jou niet gezegd, hoor.
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 augustus 2012 @ 17:47:

Shit, ik moet weer naar een BBQ. Ik kom later, zet een mojito koud!Genoteerd!
quote:MEFS schreef op 19 augustus 2012 @ 17:49:

Ik moet aan een mop denken. Een gekke bonst tegen de deur en vraagt hem iemand, waarom doe je dat? De gekke zegt: God heeft mij gevraagd om dit te doen. En de ander antwoord: Ik heb jou niet gezegd, hoor.

Benieuwd of hij-die-wij-niet-willen-noemen-of-lezen-of-überhaupt-nog-ergens-tegenkomen hem snapt...
SSSSTTTTTTTT!!!!!! Wat doe je nou! Je moet hem zelf niet als hij-die-wij-niet-willen-noemen-of-lezen-of-überhaupt-nog-ergens noemen.

*Vlucht snel onder de tegels
Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn mobiel is echt aan vervanging toe. Het probleem is dat ik nauwelijks bel. Een abonnement wordt voor mij dus snel duur. Maar zo maar 100 of 200 euro ophoesten voor een mobiel kan ik niet. Op dit moment heb ik een Ben zuinig abonnement, 2.50 per maand, en ik betaal aan belkosten nog zo'n 5 a 10 euro. Nu heb ik dit gezien. De eerste negen manden is het voordelig, maar daarna is het 30 euro. Dat ga ik echt niet in een maand bij elkaar bellen. Of ik moet jullie telefonisch stalken . Wat denken jullie?
Sorry!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven