Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Heeft iemand een invite voor mij over? Ik woon in zuid-holland, omg Rdam..

Ik doe ook mee met opdrachten via FB, nog geen succes helaas...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Of voor mij Zeeland?
Of voor mij R'dam : )
Tja ik zit in de randstad dus er is denk ik weinig kans hier een invite te scoren??
quote:bijenrompje schreef op 20 augustus 2012 @ 16:15:

Tja ik zit in de randstad dus er is denk ik weinig kans hier een invite te scoren??Uhu de grote steden hebben veel minder kans.. Ikzelf woon ook in de Randstad dus voor mij ook een beetje moeilijk :S
Super irritant eigenlijk dat het zo werkt. Maar goed, dat is ook weer het leuke er aan.. Hmmm..
Ik weet wel een leuke, wie er de leukste opdracht verzinnen?? En deze dan ook uit voeren en posten. Beschrijf de opdracht zo concreet mogelijk alsof deze voor de roamlers is gemaakt. er worden ook altijd wat vragen en criteria gesteld..

Een echte roamler opdracht daar hoort altijd een foto bij. Een zo creatief, mooie mogelijke foto.

Als voorbeeld, er was laatste een opdracht waarop je het logo van roamler moest laten zien met iets typisch wat het land typeert of waar jij het aan linkt.

Ik heb toen het logo van roamler gemaakt met turkish delight want rara waar ik was.

Succes allemaal en als je een goede opdracht + uitvoering hebt post em dan hier!!

De actie loopt tot 31 augustus! Daarna zal ik de winnaar bekend maken.

Zorg wel dat het een zo originele opdracht is met een foto die je zelf hebt gemaakt! Foto's van internet of foto's van foto's tellen zoals bij de echt roamler app niet mee.
quote:meesje2010 schreef op 20 augustus 2012 @ 20:13:

Ik weet wel een leuke, wie er de leukste opdracht verzinnen?? En deze dan ook uit voeren en posten. Beschrijf de opdracht zo concreet mogelijk alsof deze voor de roamlers is gemaakt. er worden ook altijd wat vragen en criteria gesteld..

Een echte roamler opdracht daar hoort altijd een foto bij. Een zo creatief, mooie mogelijke foto.

Als voorbeeld, er was laatste een opdracht waarop je het logo van roamler moest laten zien met iets typisch wat het land typeert of waar jij het aan linkt.

Ik heb toen het logo van roamler gemaakt met turkish delight want rara waar ik was.

Succes allemaal en als je een goede opdracht + uitvoering hebt post em dan hier!!

De actie loopt tot 31 augustus! Daarna zal ik de winnaar bekend maken.

Zorg wel dat het een zo originele opdracht is met een foto die je zelf hebt gemaakt! Foto's van internet of foto's van foto's tellen zoals bij de echt roamler app niet mee.Ik heb als opdracht maak een foto waar kinderen mee spelen. Met daarbij de vragen:Hoeveel kinderen heeft u? Ik heb bij deze opdracht een kinderbadje! Foto: http://postimage.org/image/kgwk5cu9r/ Ik hoop dat hij orgineel genoeg is!

~Jelle
...
@kanon: op de foto met een favoriet item..
Hmmm me broer heeft een account maar kan geen invite geven nu wil ik nog graager een invite
Leuk! Ik ga nog even verzinnen..
Gezond leven opdracht

Opdracht: Laat zien waardoor jij dagelijks zorgt dat jij gezond leeft.

Eisen:

- Verwerk de 'R' van Roamler in jouw 'gezondheidsboost'

- Leg uit waarom dit nu juist gezond is voor jou.

Dit is mijn Gezond leven foto.

Ik vind het erg belangrijk zo veel mogelijk groente en fruit te eten, daarom heb ik deze foto gekozen. Ik vind goed eten namelijk een grote bijdrage leveren aan een goede gezondheid!

___

Dit is mijn inzending voor de actie verzinnen! Ik hoop dat hij orgineel genoeg is, ik vond het erg moeilijk omdat ik natuurlijk geen 'typische' Roamler opdrachten ken, aangezien ik nog een invite moet bemachtigen.. Ik ben benieuwd!
Wat wat leuk slushy! Je hebt je er echt in verdiept zie ik.

Nog even geduld tot 31 augustus

Jelle ik mis een beetje een duidelijke opdracht . Er staat waar spelen kinderen mee en dan een vraag hoeveel kinderen heeft u? En dan een foto van een badje? Ik mis iets..
@Meesje, ik ben hard aan het brainstormen voor een leuke opdracht
Bedankt Meesje!

Nog 3 dagen... Spannend!!
Ik ben stom geweest, had gisterenavond een mooie opdracht verzonnen en een foto gemaakt maar bedacht me tijdens het plaatsen dat ik er zelf op stond. Daar gaat mijn anonimiteit, dus heb ik toch maar van plaatsing afgezien.

Snel nog iets nieuws bedenken hoor, wil graag in de race blijven. (en ja, ik ben dus echt een blondje...zucht )
Succes kanon nog een paar dagen, via Facebook heb ik al een paar leuke opdrachten binnen maar nog geen die echt er boven uit steekt!
.Ik heb alleen internet op mijn telefoon want mijn vaste internet werkt de hele avond al niet, dus ik hoop dat mijn post incl link met foto goed zichtbaar is (morgenochtend op mijn werk kan ik dit controleren en indien nodig verbeteren).

De opdracht die ik heb vervuld is: Niemand kan in de toekomst kijken. Maak een foto waarop duidelijk te zien is hoe jij jouw toekomstdroom probeert te verwezenlijken. Laat in de foto wel duidelijk naar voren komen wat jou toekomst droom is.

http://db.tt/UmHO5TOo

Dit is een foto van mijn speciaal voor mijn toekomstdroom samengestede wensaltaar met beeldjes van boeddha, shiva en ganesh. Deze beeldjes heb ik tijdens mijn reizen verzameld om mij geluk te brengen. Om deze reden heb ik ze rondom mijn wensboom heen gezet. In mijn wensboom is te zien wat ik hoop in de toekomst: 'een roamler invite'. Het roamler kaarsje en de beeldjes helpen mij mijn toekomstdroom te verwezenlijken.
anoniem_137183 wijzigde dit bericht op 31-08-2012 08:29
Reden: Aanpassing post (eerder gepost via app)
% gewijzigd
Als je op twitter RoamlerNL volgt, dan komen er regelmatig tweets langs van mensen die een invite weg te geven hebben.

Ik zag er vandaag nog een langskomen.

Dus als je er een zoekt kun je ook nog daar gaan kijken!
Je kunt ook dit doen: gewoon roamler installeren en elke keer als je ergens in een dunbevolkt gebied bent kijken of je er in kunt. Want als je in een regio bent waar weinig Roamlers wonen, dan kan het wel!
Dus als de opdracht van Meesje niet lukt, dan heb je nog opties.
@Treuzel. Ik weet het, ik houd de opdrachten via de blog van Roamler ook in de gaten En misschien moet ik gewoon eens in dunbevolkt gebied gaan ronddwalen in een vrij weekend, haha. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Graag gedaan hoor. Ik help graag mee om anderen ook roamler verslaafd te maken.
Hier in de buurt (10 km verderop) is ook een dorp waar de opdrachten heel lang openstaan, wonen ook geen roamlers. Vanaf welk level mag je invites weggeven? Ik ben vanaf vandaag level 3, jeuh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven