Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
@isles; hahaha wat een gedoe. Maar zoveel weggeven is wel heul goed voor je karma ik kan niet wachten!! vind het zo spannend om mijn toffe pakket te ontvangen. Blijft altijd een leuk kado'tje,
o, de zadeltas van Koga Miyata is ook nog te geef. Ook nog helemaal nieuw.

vier op een rij
even een reactie om deze nieuwe pagina bij mijn notificaties te krijgen, weet niet hoe dat moet zonder reactie...

Heb nog steeds de kamer waar mijn weggeefspullen niet kunnen betreden omdat de babykamer to be nog niet klaar is en al die spullen dus voor de weggeefspullen staan.... Helaas hebben jullie dus nog niets aan mij, maar vind het erg leuk om steeds even mee te lezen!
@Joda, ik heb wel interesse in jou jas! Hij is echt mooi!!! Kan ik je mailen? Je mag mij ook mailen op taartje81 @ hotmail .com
Ik ben nog steeds op zoek naar kleding (XL&XXL), schoenen (41&42), en tassen. En eventueel spellen van de Sims.

Nog steeds in de aanbieding!

x_angela1993@hotmail.com

Ik liep achter met de mail enzo.

Denk dat ik nu iedereen teruggemaild en bijgewerkt heb, als ik iemand vergeten ben, roep maar!
668, the neighbour of the Beast
@Seara; ik heb je tas weer in gebruik

Had 'm vandaag weer mee naar het werk
quote:Marels schreef op 20 augustus 2012 @ 19:25:

Ik liep achter met de mail enzo.

Denk dat ik nu iedereen teruggemaild en bijgewerkt heb, als ik iemand vergeten ben, roep maar!Ja, mij dus
Dat is die avatar he, zo nietszeggend dat ik over je heen kijk
quote:Marels schreef op 20 augustus 2012 @ 19:27:

@Seara; ik heb je tas weer in gebruik

Had 'm vandaag weer mee naar het werk Haha leuk joh! :D Kan lekker veel in ook.
Iets teveel ja.

Ik ben alles kwijt.

Had zaterdag een begrafenis en dan vond ik deze tas netter dan mijn stoere (maar bloedgave) donkerbruine leren tas.

En voor ik dan weer wissel ben ik wel een tijdje verder.
Gaby, je tapijtjes zijn op de post.
quote:taartje81 schreef op 20 augustus 2012 @ 18:16:

@Joda, ik heb wel interesse in jou jas! Hij is echt mooi!!! Kan ik je mailen? Je mag mij ook mailen op taartje81 @ hotmail .com

Hij is voor jou! mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail.com

(ben 'druk' aan het vakantie vieren, je krijgt misschien niet meteen antwoord )
@Joda, ik heb je gemaild!!
Maylea. Gaaaaaaaf dat poppenhuis en echt opknapwaardig!
quote:moedergans22 schreef op maandag 20 augustus 2012 11:51 Driewieler

Smart trike

Met duwstang

Plankje voor de voetjes

Zit wat zand tussen de wieltjes Waar woon je? En heb je misschien een foto of een vergelijkbaar plaatje?
quote:Liedjepiedje schreef op 20 augustus 2012 @ 20:26:

Maylea. Gaaaaaaaf dat poppenhuis en echt opknapwaardig!Mooi he, ik heb er ook echt zin in
Isle wat een toestanden met die pakketjes en dat met dit warme weer. Ik dacht ook dat met die pakketjes het per gewicht ging maar dan moet je dus ook nog opletten dat de doos niet te groot is.
@joda, heb je nog meer foto's van de tas?? Ik zoek nog een grijze tas maar kan er maar niets leuks vinden.. Deze lijkt op t eerste gezicht heel leuk!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
EHhh laat maar... Warmte stijgt me naar mijn hoofd! Zie nu pas wat het voor ding is! Ben niet blond hoor, alleen beetje bevangen! :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Morgen wordt het weer normaal weer
Ik ben weer terug, en heb een heerlijk weekend gehad!

Trouwens, ik vond het vandaag helemaal niet zo heel warm hoor, was erg goed te doen! Van het weekend hadden we gelukkig een meer tot onze beschikking, en daar heb ik dan ook veel gebruik van gemaakt.

Oooh en ik lees dat Zaza eindelijk bevallen is! Gefeliciteerd, en geniet van je meisje!
Ook in de weggeef, een Alecto flessenwarmer met doos en beschrijving er nog bij, paar keer gebruikt.
Wegens geen reacties meer weer in de aanbieding;

- mooi luxe kattentuigje in het blauw met bubbels er op. Sjieker dan de normale tuigjes zeg maar (en duurder )

- halsbandje voor kat waar je adres in kunt schrijven

- petanquesetje, van dat franse metalen spul. Nieuw.

- eeeeeehhh.... Ohja!! Tuniek van SAMM in maat 48 of iets in die richting. In deze stof, maar de tuniek zelf is wat langer en met mouwtjes dus. Korte mouwen, dat wel:

Ik ben zelf op zoek naar klassieke cd's, momenteel.

Mailen mag op marelsmarels@gmail.com!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven