Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ieman nog interesse in een matras+bed? 140x200 maandag gaan ze weg!
Jet, je mailadres doet het niet. Mail maar op Islesviva@gmail.com
Jeuj, Freggle een nieuwe radio
668, the neighbour of the Beast
O Ships het is jetfreggel30@hotmail.com hahaha stom. Maar ik mail jou wel ff, hang on!
Ik wacht
Done!
Al teruggemaild
Ooo en ik vind die boekensteuntjes ook wel heel leuk!
Nou, die kunnen er ook wel bij hoor
quote:jetfreggel30 schreef op 18 augustus 2012 @ 20:10:

[...]

Ohwwwww zo'n tv-op-je- pc stick is super handig. Voor als je beide een andere tv serie smaak hebt, zoals hier hahaha. Hier zou zon ding wel welkom zijn Haha je mag hem hebben hoor!
quote:silverzephyr schreef op 19 augustus 2012 @ 13:58:

[...]

Haha je mag hem hebben hoor!

Owjee, ik pik alles in hier..

Hoe werkt dat eigenlijk? We hebben wel digitale tv!
quote:isles schreef op 19 augustus 2012 @ 13:58:

Nou, die kunnen er ook wel bij hoor
De verzendkosten zijn overgemaakt Isles, super bedankt alvast!!
Maar Isles, had je nou dat fotopapier nog wat op de foto staat?
668, the neighbour of the Beast
quote:joda schreef op 18 augustus 2012 @ 19:21:

@maylea; Zit op marktplaats bij poppenhuizen te kijken om zelf op te knapppen.......ben echt aangestoken.....

Totaal geen verstand van poppenhuizen. Wat kost nou een opknapper, inclusief wat meubeltjes?

O, andere mogen natuurlijk ook reageren

'pakjesman' bracht een verrekijker. Man + vrienden zijn er zoet mee

Dat ligt er een beetje aan. Ik heb een poppenhuis voor ogen en als hij aan die verwachting voldoet dan wil ik daar best 50/75 euro voor geven.

Het huis dat ik wil moet minimaal 6 kamers hebben en hij moet niet te "mooi" zijn. Dat vind ik dan weer zonde om een mooi poppenhuis weer gaan te schilderen en behangen en zo.

Het moet dus echt een opknapper of blank/ bruin zijn.

Alleen zit ik altijd zo met vervoer te kloten. Ik heb een niet zo'n hele grote auto. Daarnaast woon ik op het mooiste waddeneiland dus moet altijd een eind reizen.

Deze vind ik bv heel mooi.

http://kind-baby.marktpla ... %2FwDPR8g4&fta_ind=3&fs=1
Zaza, gefeliciteerd met Zazu!

Dat hele poppenhuisopknapvirus begint hier ook wel te kriebelen nu ik weet dat er een meisje in de familie bij komt...

Gaby, ik ga morgen met je tapijtjes aan de gang, heb het even schandalig laten versloffen. Als je het nog niet gedaan had, zou je dan je adres willen mailen? Vivabiebel at hotmail dot com

Over dingen sturen naar 'nieuwe' forummers of 'buitenstaanders': volg inderdaad je gevoel. Kan me goed voorstellen dat het de voorkeur heeft als je het idee hebt dat je iemand 'kent'.

En ik kan in ieder geval zeggen dat Mirebeer 100% betrouwbaar is (mochten daar twijfels over zijn). *zwaai!*
@Maylea; en wat vind je van deze. Om mee te beginnen he, ben geen pro

poppenhuis is dit wat? of is dit troep?
Even een zonnig hallo! Wat een heerlijke dag. Lekker ontspannen onder de boom met boekje in de schaduw.

Met de pootjes in het water, zo fijn.

Leuk om te lezen dat iedereen zo blij is met mijn gegeven spullen. Altijd fijn als een.ander er blij mee is.

Chat, leuke foto van je kerstboom. Lekker zomers hoor haha.
quote:joda schreef op 19 augustus 2012 @ 18:18:

@Maylea; en wat vind je van deze. Om mee te beginnen he, ben geen pro

poppenhuis is dit wat? of is dit troep?

Dat het troep is vind ik niet erg, het gaat juist om het opknappen.

Deze vind ik te klein, hij moet minimaal 6 kamers hebben
quote:maylea schreef op 19 augustus 2012 @ 19:23:

[...]

Dat het troep is vind ik niet erg, het gaat juist om het opknappen.

Deze vind ik te klein, hij moet minimaal 6 kamers hebben

Met troep bedoelde ik slechte kwaliteit ofzo...,,hahaha weet ik veel heb je bij poppenhuizen geen zeeman of mexx?

Wat is redelijk qua prijs bij zo'n poppenhuis? Voor mij dan he, als beginner.
quote:joda schreef op 19 augustus 2012 @ 19:32:

[...]

Met troep bedoelde ik slechte kwaliteit ofzo...,,hahaha weet ik veel heb je bij poppenhuizen geen zeeman of mexx?

Wat is redelijk qua prijs bij zo'n poppenhuis? Voor mij dan he, als beginner.

Ik ben ook een beginner hoor. Ik wil gewoon een houten huis en meubeltjes. Geen plastic meuk.

Die ik liet zien die vind ik echt heel mooi. Ik denk dat ik daar op ga bieden. Er is nu 18.50 geboden. Ik wil wel 30 euro bieden, exclusief verzendkosten.
maylea. Dat is een gaaf poppenhuis! Lekker groot, dat trappetje naar boven! Die lade is ook handig!

Op welk waddeneiland woon je? Wij zijn nu naar twee verschillende eilanden geweest de afgelopen zomers en dat bevalt erg goed!
quote:Biebeltje schreef op 19 augustus 2012 @ 17:55:

Zaza, gefeliciteerd met Zazu!

Dat hele poppenhuisopknapvirus begint hier ook wel te kriebelen nu ik weet dat er een meisje in de familie bij komt...

Gaby, ik ga morgen met je tapijtjes aan de gang, heb het even schandalig laten versloffen. Als je het nog niet gedaan had, zou je dan je adres willen mailen? Vivabiebel at hotmail dot com

Je hebt mail!!!!!!!
quote:maylea schreef op 19 augustus 2012 @ 17:24:

[...]

Deze vind ik bv heel mooi.

http://kind-baby.marktpla ... %2FwDPR8g4&fta_ind=3&fs=1

Oh ja, die is zeker mooi! Kan je iets heel moois van maken!

Die van mij heeft mijn opa vroeger gemaakt, niet echt heel handig ingedeeld en onmogelijk om te behangen. Maar vanwege de sentimentele waarde ga ik het toch proberen!!
quote:MamaK77 schreef op 18 augustus 2012 @ 09:11:

@Gaby, ik wacht inderdaad nog even af op reactie van mamavanthijs. Ik heb soms ook een hele week geen tijd om te schrijven. Ik hou je op de hoogte.Ja tuurlijk! Helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven