Schone bungalowparken

20-08-2012 20:44 47 berichten
Wij zijn nu op zoek naar een leuk huisje voor ons vieren in de herfstvakantie. Maar of we nou naar center parcs, landal, roompot of libema kijken. Overal recencies over leuke park, maar slecht onderhouden of gewoonweg vieze huisjes. Zelf al wel slechte ervaringen gehad met Landal wat wel prima is opgelost, maar we willen gewoon een schoon en fris huisje. Het maakt ons niet zoveel uit waar in Nederland als er maar iets leuks voor de kinderen is. Heeft iemand een idee.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn onlangs in Bospark Lunsbergen in Drenthe geweest, dat huisje was prima schoon
Het enige dat ik kan bedenken is zelf wat schoonmaakspullen meenemen. Op wisseldagen heeft de schoonmaakploeg ongeveer een halve werkdag de tijd om tientallen huisjes weer schoon op te leveren. Het voorspelbare resultaat: schoon genoeg voor nonchalante mannen maar vast niet schoon genoeg voor kritische vrouwen.

Maar je kunt een enkele keer geluk hebben en in het huisje terechtkomen waar de week ervoor de familie Helderder heeft gezeten.
Ik heb een tijdje terug gezeten op een Landal Green Park op Terschelling. Leuke huisjes met een rieten dak EN schoon genoeg voor deze mevrouw. En ik/wij zijn niet makkelijk.
Twee keer iets bij Molecaten geboekt. Leuke kinderanimatie en zwembad en schone huisjes.
Ik heb nog nooit in een huisje gezeten waar als je echt kritisch kijkt niets op aan te merken was.

Maar ik ben zelf ook niet zo'n poetser dus voor ons was het schoon genoeg.
Wij komen al jaren bij Landal en altijd schoon.

Andere parken ook altijd schoon. Borden en bestek enzo wassen wij zowiezo altijd even af.

Maar als het er schoon uitziet dan ga je toch niet weer zelf de heleboel poetsen. Dat kun je beter in je eigen huis doen.

To waarom vertrouw je het niet gewoon. Net als Landal zal de klacht heuswel worden opgelost.
Herkenbaar Tuorrebout.. Ik had ooit echt een heel mooi huisje bij Hof van Saksen. Maar dat is schijnbaar failliet :( Las ook goede reviews over een Landal (beach)park op Texel.
Ik zou niet alle resencies niet gaan lezen. Bij elk park is er wel wat. Ik denk niet dat een bekende park als CP veel huisjes vies zijn. Dat zouden ze toch niet kunnen perminteren.

Meid ga lekker ontspannen op vakantie.

MIjn enige zou zijn leuke dingen voor de kinderen en niet te ver.

En anders maak je zo n huisje nog even extra schoon als je er intrekt bv de belangerijkste zaken. Dan begin je je vakantie met een korte poetsbeurt. Als dat voor jouw prettig is prima toch....
Ik zou selecteren op de nieuwere parken/huisjes/nieuwe inrichting.Dat ziet er altijd frisser uit, is makkelijker schoon te houden/maken en er hebben nog niet zoveel mensen gebruik van gemaakt.

Een bank van 5 jaar oud dat is doorgezakt, ziet er altijd viezer uit dan een bank die maar 1 jaar is gebruikt.
Hof van Saksen was inderdaad schoon. Waarom wij zo letten op de schoonmaak van huisjes: wij willen dat van Landal niet meer mee maken. Dat was echt té treurig voor woorden. Uiteindelijk konden wel wel naar een ander park, maar moesten toch een weekend overbruggen in een stinkend, vies, goor, vochtig huisje. Sindsdien letten wij eigenlijk heel erg op de schoonmaak en die laat zo vaak te wensen over.
quote:mara2 schreef op 20 augustus 2012 @ 21:07:

Ik zou niet alle resencies niet gaan lezen. Bij elk park is er wel wat. Ik denk niet dat een bekende park als CP veel huisjes vies zijn. Dat zouden ze toch niet kunnen perminteren.

Meid ga lekker ontspannen op vakantie.

MIjn enige zou zijn leuke dingen voor de kinderen en niet te ver.

En anders maak je zo n huisje nog even extra schoon als je er intrekt bv de belangerijkste zaken. Dan begin je je vakantie met een korte poetsbeurt. Als dat voor jouw prettig is prima toch....Je hebt helemaal gelijk hoor, maar we kunnen het toch niet laten om daar kritisch naar te kijken en ik ben echt niet een poetsvrouw. Verre van zelfs.
niet naar Libema, dat is al een ding wat duidelijk is. brrr wat een vieze oude huisjes, en ik ben niet eens zo'n viesneus.

centerparcs is vaak oke, maar soms tref je het niet. Wij hadden een keer een huisje waar voorheen blijkbaar veel honden waren geweest. Ik ben naar de receptie geweest en kreeg zonder problemen een ander huisje toegewezen. Wat mondiger zijn helpt zeker!

daarnaast kun je bij bepaalde parken ook informeren welke huisjes onlangs (ver)nieuwd zijn, en vervolgens op huisnummer selecteren. Bij center parcs is dat in ieder geval zo. dan weet je 100% zeker dat het redelijk nieuw en opgeknapt is. Schoon dat blijft altijd een 2e...
The past may be in tatters
But today is all that matters
Wij zijn vorige week in CP vossemeren geweest in Belgie,(paar km over de grens). Hele netjes, schone huisjes.
Hof van Saksen is nog niet failliet hoor
Op die sites met reiservaringen komen vaak beroepszeikers.

Cp is gewoon netjes en schoon. 1 Keer meegemaakt jaaaren geleden dat het niet zo was en dat is keurig opgelost.
Deze:

http://www.roompotparken. ... de-leistert/?referer=ggle

Zijn we in april geweest, gloednieuw en heel schoon.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Paar tips:

- in elk geval bij landal, maar volgens mij ook bij cp, kun je een huisje kiezen dat rookvrij en huisdiervrij is. Dat scheelt alvast

- verder kan je kijken naar de ligging van park en huisjes. Veel van die huisjesparken liggen in de bossen, dus vochtig. Dat doet die prefabhuisjes geen goed natuurlijk. Een park in een meer open setting heeft daar waarschijnlijk geen last van

- en wat hier ook al is genoemd: een jonger park kiezen, of een type huisje dat nieuwer is.
Landal Landgoed 't Loo! Zelfs mijn moeder vond het er schoon, en dat wil heel wat zeggen
Afgelopen vakantie zijn we naar Parc du soleil geweest. Is een park dat valt onder topparken. Vlakbij Noordwijk. We hadden een beachhouse gehuurd. En dat was een nieuw, mooi en schoon huisje. Het park was verder ook mooi en heel netjes aangelegd.
Niet alle Landalparken zijn hetzelfde. In het voorjaar zijn wij op Rabbithill geweest. Kleine huisjes, wat ouder allemaal en niet helemaal geweldig schoon. Eerder twee in het Land van Bartje geweest (Borger) en daar was het wél schoon. Wel lag er 1 keer veel haar in het doucheputje. Even langs de receptie en ze kwamen meteen controleren. In de huisjes ligt ook een kaartje waar op staat wie er schoon gemaakt heeft.

Twee jaar geleden zijn we trouwens ook nog in Esonstad geweest en daar was het ook schoon. De schone parken waren trouwens wel ook allebei nieuwer.

Wat ook een aanrader is is via Roompot het park Bad Bentheim. Dat is net over de grens bij Almelo. Ruime huisjes, vrij nieuw en goed schoon.
quote:ondernemer schreef op 20 augustus 2012 @ 20:52:

Het enige dat ik kan bedenken is zelf wat schoonmaakspullen meenemen. Op wisseldagen heeft de schoonmaakploeg ongeveer een halve werkdag de tijd om tientallen huisjes weer schoon op te leveren. Het voorspelbare resultaat: schoon genoeg voor nonchalante mannen maar vast niet schoon genoeg voor kritische vrouwen.

Maar je kunt een enkele keer geluk hebben en in het huisje terechtkomen waar de week ervoor de familie Helderder heeft gezeten.Spijker op zn kop!
quote:Juultje schreef op 20 augustus 2012 @ 21:22:

Deze:

http://www.roompotparken. ... de-leistert/?referer=ggle

Zijn we in april geweest, gloednieuw en heel schoon.

Inderdaad, ik wou deze ook zeggen.

Echt hele mooie en schone woningen. Is ook nog heel nieuw en dat zie je er ook echt wel aan af.

Land van Bartje (Landal) ook prima schoon.

Hof van Saksen, juist niet zo schoon en doorgezakte bedden.

Landal 't Loo, ook schoon.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wij zijn in roomwit bad bentheim geweest.

Dat was schoon.

Moest je ook zelf schoon weer opleveren, anders kreeg je de borg van 65 e niet terug.

Omdat mensen dat risico niet willen lopen maakt iedereen goed schoon.
Ik geloof in leven voor de dood
Waarom moet je huisje zo schoon zijn?

Wat ben je daar nou op een dag?

Ik zoek altijd een goedkoop huisje, ben er toch alleen om te slapen.

Vind een goed bed belangrijker als een spinneweb in een hoekje ergens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven