Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
Leuk hoor No-nick; je had mijn naam toch ook in je voorbeeld kunnen gebruiken? Had ik tenminste wel een gedicht gehad
Ben je er nog? Of is nu de laptop aan de beurt?
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 23:00:

Ook niet veel echt zinvolle reacties hier.Nogmaals ik heb inderdaad erg gek gereageerd, schaam me diep en heb veel spijt. Maar dat lost de problemen nu niet op. Hoe nu verder?Weer gaan sparen om nieuwe spullen te kopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 23:00:

[...]

En jij krijgt van mij een dikke omdat jij het itt mij wél hebt meegemaakt dat een idioot van een kerel je op een nogal bijzonder rottig te noemen manier heeft laten zitten... Dus ik kan me jouw reacties ook erg goed voorstellen hoor. Alleen vloog mijn alu-hoedje bij dit topic spontaan weer op mijn hoofd, vandaar Thanx, ik krijg ook mijn twijfels..

Ook niet veel echt zinvolle reacties hier.Nogmaals ik heb inderdaad erg gek gereageerd, schaam me diep en heb veel spijt. Maar dat lost de problemen nu niet op. Hoe nu verder?

Lieverd, zou jij waarlijk jouw eigen acties zoals beschreven in je OP wél als 'zinvol' willen bestempelen dan?

...nou dan.

Hoe nu verder? Even de verzekeringspolis raadplegen, als die nog heel is...
quote:rara70 schreef op 20 augustus 2012 @ 23:01:

Leuk hoor No-nick; je had mijn naam toch ook in je voorbeeld kunnen gebruiken? Had ik tenminste wel een gedicht gehad droppoeder in me neus

Ook niet veel echt zinvolle reacties hier.Nogmaals ik heb inderdaad erg gek gereageerd, schaam me diep en heb veel spijt. Maar dat lost de problemen nu niet op. Hoe nu verder?Door deze reactie ben ik ook niet meer overtuigd, trap er veel te vaak in!
MV, hahahahaha! Je bent weer lekker ad rem, heerlijk!
Dit soort topics loopt trouwens altijd als een tierelier!

On topic: meid, neem een borrel, ga slapen en pak morgen verder zijn spullen in. Graag of niet toch. Als hij denkt dat het gras (inkoppertje :-)) ergens anders groener is....

Ook niet veel echt zinvolle reacties hier.Nogmaals ik heb inderdaad erg gek gereageerd, schaam me diep en heb veel spijt. Maar dat lost de problemen nu niet op. Hoe nu verder?Die oplossingen staan er wel tussen: kopje thee, iemand bellen, even adem in/adem uit, douchen, cup-a-soup, niet de garderobe van je vriendex in de fik steken i.v.m. brandgevaar, niet meer met dit manspersoon bellen, even tot jezelf komen.
TO, weet je, Zuid is de eerste regio die weer is begonnen met school. Ik heb nog wel een zandbak over om met emmertjes etc te spelen.

Kom je langs? Oja, ik pas ook nog weleens op kleuters op, vind je vast niet erg toch? Heb zomaar het idee dat jullie leeftijd perfect op elkaar aansluiten

Tot snel dan
Tia Dalma, ik pis in mijn broek!

Heerlijk, dit topic leidt af van mijn eigen sores. Hulde aan het VF!

Maar inderdaad zoals iemand hier al zei; als je dit overkomt, dan zit je eerst een hele tijd in shock op de bank en zelfs ik - die al een tijdje meeloopt hier- dacht er niet aan om een topic te openen op dat moment.
Een dag lid en twee heel bizarre topics waar ze ook nergens meer reageert. Is de schoolvakantie nog niet voorbij?
Hee, ik post niet meer dubbel????????
quote:appagante schreef op 20 augustus 2012 @ 23:06:

Hee, ik post niet meer dubbel????????Je bent niet meer schizo, gefeliciteerd!
quote:appagante schreef op 20 augustus 2012 @ 23:04:

Dit soort topics loopt trouwens altijd als een tierelier!

...en hiervoor laat ik Dalman dus eenzaam wachten in zijn bunny-string in ons bed inderdaad. Tssssk!

quote:On topic: meid, neem een borrel, ga slapen en pak morgen verder zijn spullen in. Graag of niet toch. Als hij denkt dat het gras (inkoppertje :-)) ergens anders groener is....TO hoeft alleen maar het bewuste tuinhek over te klauteren, en (al dan niet in foetushouding) het gras te vergelijken met de restanten onder haar vingernagels!
Ik laat dit topic voor wat het is en laat dit account verwijderen.

Ook niet veel echt zinvolle reacties hier.Nogmaals ik heb inderdaad erg gek gereageerd, schaam me diep en heb veel spijt. Maar dat lost de problemen nu niet op. Hoe nu verder?Een dubbele WA verzekering afsluiten. En de hond de eerste paar maanden maar ergens anders uitlaten.
Ik wilde het net zeggen, Appa
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 23:05:

Tia Dalma, ik pis in mijn broek!

Geen Tena's voor je te leen want niet meer zwanger. Zoogcompresje dan maar?
TD, zit er geen slurfje aan vastgenaaid? O wacht, het is een konijn...grote oren dan misschien? Leuk speledingetje.
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 23:07:

[...]

Geen Tena's voor je te leen want niet meer zwanger. Zoogcompresje dan maar?

Die heb ik toevallig nog liggen uit 1798!
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 23:07:

Ik laat dit topic voor wat het is en laat dit account verwijderen.Vreest niet, dames, de OooPeee zit onder mijn Control Vee
Ik moet erg lachen om de reacties, en ik denk ook wel dat dit fake is.

Maar zo niet, dan snap ik wel het gevoel van wanhoop en radeloosheid. Ik heb dat ook al gehad, dat je echt bijna gek word ervan en rare dingen zou kunnen doen. Alleen heb ik blijkbaar wel een innerlijke rem, en heb ik ook altijd wel iets van: grace under fire. Al moet ik het als een mantra tig keer herhalen. Misschien iets voor jou, TO?

En als het echt is, moet je meteen hulp zoeken. Dan is dit te groot voor jou. Bel vriendinnen, moeder, zussen, therapeut...
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 23:09:

[...]

Vreest niet, dames, de OooPeee zit onder mijn Control Vee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven