Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 23:08:

TD, zit er geen slurfje aan vastgenaaid? O wacht, het is een konijn...grote oren dan misschien? Leuk speledingetje.Zo'n fluffy pluchen bal aan de achterkant. De oren-haarband is helaas zoek *gaat graven in de box van Timini#2*
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 23:07:

Ik laat dit topic voor wat het is en laat dit account verwijderen.Nee doe nu niet! het is net zo leuk, kun je nog wat details geven?
TD, arm kind!
Ik of Timini#2? *zet onschuldige puppy ogen op*
Voordat je vertrekt.... Bedankt dat je me van mijn bug hebt afgeholpen!!!

Toch was het wel knus, ik en mijn alterego... Ik zal mijn motto aanpassen.
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 22:56:

[...]

Ik lach heel hard maar dat is puur hysterie.

Bij mij zit dat in de familie.O interessant dat heeft een tante van me dus ook. Bij haar zijn laagvliegende luchtballons een echte trigger. Je ziet dan ook nét iets teveel oogwit bij haar.
Appa, je kunt ook gewoon nog even copy-pasten he. For old time's sake enzo.
Hm, geloofde het in de eerste instantie niet toen ik het las. Maar herinnerde mij vervolgens dat ik ooit, jaren geleden, een stagiaire heb moeten vertellen dat we de stage moesten beëindingen, omdat het niet goed verliep.

Mén, wat werd zij hysterisch, ben me kapot geschrokken! Krijsen, gillen, met spullen gooien. Heb er wat collega's bij moeten roepen. Dus ja, ik denk dat het waar kan zijn.
quote:lucretiatox schreef op 20 augustus 2012 @ 23:14:

[...]

O interessant dat heeft een tante van me dus ook. Bij haar zijn laagvliegende luchtballons een echte trigger. Je ziet dan ook nét iets teveel oogwit bij haar.

Kan een magnesium -tekort zijn, of B12.

Of chemtrails. En zo.
Oke, er komt een topic meltdown of TO komt gewoon niet meer terug? Tsk zeg.

En het is pas maandag
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 23:07:

Ik laat dit topic voor wat het is en laat dit account verwijderen.Maar je mag ook reageren, op alle vragen.
quote:amouage schreef op 20 augustus 2012 @ 23:02:

Ben je er nog? Of is nu de laptop aan de beurt?Ik denk dat de router as we speak rondjes draait in de magnetron.
Wacht even, ik heb een brainfart!

To wil een kind? Gaat in de foetushouding liggen?

Zien jullie het verband? (Geen Tena, nog niet aan de orde).
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 23:13:

Ik of Timini#2? *zet onschuldige puppy ogen op*Bedroomeyes, so horny!
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 23:15:

[...]

Of chemtrails. En zo.Fijn hoor. Hup, van dat woord alleen al schiet ik in de foetuspositie.
quote:Quinty schreef op 20 augustus 2012 @ 22:55:

Ik begin maar vast aan de herbeplanting...
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 23:16:

Wacht even, ik heb een brainfart!

To wil een kind? Gaat in de foetushouding liggen?

Zien jullie het verband? (Geen Tena, nog niet aan de orde).

Dat vind ik wel een moeilijke.

TO zag Hints als een laatste reddingspoging om tot een romantische verzoening te komen?

waarom heb ik door dit topic steeds Frank Boeien in mijn hoofd?
Als ze papier bij zich had gehad, had ze vast voor Pictionary gekozen, maar een mens moet wat. Maar denk dat vriend niet zo goed is in Hints..
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 23:21:

Als ze papier bij zich had gehad, had ze vast voor Pictionary gekozen, maar een mens moet wat. Maar denk dat vriend niet zo goed is in Hints..Hij is natuurlijk meer het typje voor Ezeltje prik
LOL!
Of Risk....
Ik hoop alleen maar dat ze niet op het hondenuitlaatveldje zelf is gaan liggen rollen....
quote:danivo schreef op 20 augustus 2012 @ 23:24:

Ik hoop alleen maar dat ze niet op het hondenuitlaatveldje zelf is gaan liggen rollen....
Omg hahahahahaha dit is een grapje toch? Of heb je net een account aangemaakt wat je mama eerst moest verifiëren omdat je nog geen 16 bent?
quote:rara70 schreef op 20 augustus 2012 @ 22:51:

Ik wil wel een gedicht, ik herhaal wel een gedicht

Er was eens een vrouw op het forum

die werd op een avond krankjorum

haar vriend dumpte haar

in het park, zonneklaar

en zij schoot in de stress om dat stuk schorem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven