Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?

maandag 20 augustus 2012 om 23:39
quote:appagante schreef op 20 augustus 2012 @ 23:13:
Voordat je vertrekt.... Bedankt dat je me van mijn bug hebt afgeholpen!!!
Toch was het wel knus, ik en mijn alterego... Ik zal mijn motto aanpassen. Van harte! (Al zal ik je echo wel missen!)
Voordat je vertrekt.... Bedankt dat je me van mijn bug hebt afgeholpen!!!
Toch was het wel knus, ik en mijn alterego... Ik zal mijn motto aanpassen. Van harte! (Al zal ik je echo wel missen!)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

maandag 20 augustus 2012 om 23:40

maandag 20 augustus 2012 om 23:42
quote:NYC schreef op 20 augustus 2012 @ 23:40:
@jeane_avril: Nou ik las niet 'genomen' maar bij het lezen van de titel dacht ik wel dat het een opdracht was van de vriend: "In de foetushouding, Desina! NU!" En dat ie haar vervolgens een aantal uur zo had laten liggen.Hele aparte fantasie, wil jij het nummer van Freud
@jeane_avril: Nou ik las niet 'genomen' maar bij het lezen van de titel dacht ik wel dat het een opdracht was van de vriend: "In de foetushouding, Desina! NU!" En dat ie haar vervolgens een aantal uur zo had laten liggen.Hele aparte fantasie, wil jij het nummer van Freud

maandag 20 augustus 2012 om 23:47
oke, ik snap dat je je kut voelt dat je vriend het heeft uitgemaakt en is vreemd gegaan, maar om je nou zo te gedragen? Menig persoon zou je op deze manier meteen laten afvoeren naar een psychiather.
En sorry als ik het best wel vreemd vind dat ten eerste kennelijk niet je pc, laptop of smartphone hebt gesloopt. Ten tweede dat je kennelijk ineens wel in staat bent om dan gelijk ff op het forum te moeten gaan melden dat je totaal door het lint bent gegaan. Terwijl je wel kan nagaan dat personen hier je gedrag nergens op vinden slaan.
En sorry als ik het best wel vreemd vind dat ten eerste kennelijk niet je pc, laptop of smartphone hebt gesloopt. Ten tweede dat je kennelijk ineens wel in staat bent om dan gelijk ff op het forum te moeten gaan melden dat je totaal door het lint bent gegaan. Terwijl je wel kan nagaan dat personen hier je gedrag nergens op vinden slaan.

dinsdag 21 augustus 2012 om 00:00
Oke... Even serieus wat een belachelijke reacties ze vraagt toch niet om te reageren op de manier waarop ze zich gedragen heeft... Echt sommige mensen hebben denk ik thuis niks beters te doen en halen hun energie uit t afzeiken van mensen.... Vind t echt onrespectvol.
TO heel veel sterkte. Begrijp dat t een enorme klap voor je is... Maar wees sterk!!!!
TO heel veel sterkte. Begrijp dat t een enorme klap voor je is... Maar wees sterk!!!!

dinsdag 21 augustus 2012 om 00:00