La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
maandag 20 augustus 2012 om 10:06
Ik heb geen extra internet genomen, anders is het onbetaalbaar voor mij. Ik denk dat ik 180 MB erbij krijg. En ik ga inderdaad voor alles bellen. Ik zie mezelf in de super: haai schat, wat wil je vanavond eten? nee schat, dat vind ik niet lekker, maar de karbonades zijn in de aanbieding, doen we dag? en wat gaan we erbij doen, sperziebonen of spinazie? Nee, de broccoli ziet er niet goed uit.
Even later: ja schat, wat voor merk bier wil je? Nee, die id te duur, zullen we dan Palm nemen? Vind je die niet lekker? Welke dan?
En dan in de bus (Die ik nooit neem): ja schat, ik ben onderweg naar huis. Nog 5 minuten. Waar ben je? Op je werk? Ik ben vergeten brood te kopen, kan je dat nog voor mij doen? Ik bel straks om te zeggen of je wit of bruin moet kopen. Dag schat.
Even later: ja schat, wat voor merk bier wil je? Nee, die id te duur, zullen we dan Palm nemen? Vind je die niet lekker? Welke dan?
En dan in de bus (Die ik nooit neem): ja schat, ik ben onderweg naar huis. Nog 5 minuten. Waar ben je? Op je werk? Ik ben vergeten brood te kopen, kan je dat nog voor mij doen? Ik bel straks om te zeggen of je wit of bruin moet kopen. Dag schat.
maandag 20 augustus 2012 om 16:07
Ik weet nooit wat ik aan de telefoon moet zeggen. Met mijn moeder is het makkelijk, want ze zegt alles en ik hoef alleen aha, mmmh, ja, nee zeggen. En ik kan me ook niet goed concentreren op een gesprek aan de telefoon. Daarom bel ik nooit in de auto, of ik rij of ik praat, maar samen gaat het niet bij mij.
maandag 20 augustus 2012 om 16:35
MEFS, ik bel ook wel eens man om wat te vragen en geen zin heb om naar beneden te lopen. Ik heb er 400 trouwens. Onbeperkt sms'en, dus gebruik sms soms zoals chatten.
O, en gratis naar een van m'n beste vrienden bellen, zelfde abbo. Dat gaat zo:
Ik: "hai"
Hij: "hai"
Ik: "hai"
Hij: "hai"
Ik: "I love you!"
Hij: "I love you to!"
Ik: "I love you 4"
Hij: "I love you more!"
Ik: "Ok, later!"
Hij: "Later!"
O, en gratis naar een van m'n beste vrienden bellen, zelfde abbo. Dat gaat zo: