La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Hahahaha, ik ga dat proberen, Mefsman aan tafel te roepen via de mobiel. Ik krijg hem nooit aan tafel als we gaan eten, want hij is druk met de computer of met zijn werk.
Ik heb net ontdekt dat ik geen waakhond nodig heb met die kippen in het huis
Alle reacties Link kopieren
Ik wist wel dat ganzen waaks waren, maar kippen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Sinds ik een smartphone heb, sms ik eigenlijk nog nauwelijks: leve Whatsapp en Wifi
Ik heb hele nuttige kippen. Naast 4 eieren per dag, schrikken ze de kraaien, katten en inbrekers
Maar, die Whatsup, kost het helemaal niets of moet je data betalen?
Met wifi kost het je helemaal niks en anders inderdaad data.
Ik heb 1600 aan data.

Vandaar dat ik zo makkelijk mobiel kan forummen overal vandaan.
Mefs, had jij groter willen zijn als je had mogen kiezen?
Het is niet (meer) dat ik ermee zit, maar dat had ik wel gewild, als ik het alleen voor de praktische dingen. Nu ben ik dikker, maar vroeger had ik moeite om kleding te kopen. En nu nog steeds vind ik vervelend dat ik voor alles een krukje moet pakken of bij evennementen dat ik nooit wat kan zien of ik moet me tussen de kinderen zien te wurmen.
Mijn mobiel is vandaag officieel overleden. Ik heb dus dat andere mobiel op tijd besteld. Mijn twijfels zijn bij deze weggeveegd.
Mogguh!
-edit
Met schoenen nooit, mefs. Ik heb maat 37 en die is heel gangbaar. Kleding was toen ik nog dun was, soms wel een probleem. Maar in Nederland meer als in bijvoorbeeld België. Ik heb natuurlijk nu niet voor niets een keuken zonder kastruimte boven het aanrecht, daar kon ik toch nooit bij. Ik heb mijn huis zo laten aanpassen dat een krukje niet nodig is en dat is makkelijker dan je denkt hoor.

In de bioscoop ruil ik met manlief als ik het niet zie of ga op onze jassen zitten als dat echt nodig is. En ik val niet op tussen kinderen, kan altijd lekker vooraan staan, moewhahahaha.
Ik weet niet beter, dus ik zit er ook niet mee. Ik zie ook wel eens de voordelen
quote:MEFS schreef op 20 augustus 2012 @ 19:33:

Maar, die Whatsup, kost het helemaal niets of moet je data betalen?Ik heb geen internet-bundel, ik doe alles met Wifi. Werkt prima. En kost niets
Dank je wel Keetje.

Ik voel me zoooo zielug Ik ben misselijk en kan een paar dagen bijna geen eten verdragen boehoehoehoe . Ik ga straks naar de ha. En nee, ik ben NIET zwanger.
Aaaaahhh, arm heksje!
snif snif dank je Mrs.

Matth0 was er weer, maar volgens mij heeft ie niet eens tijd om goede middag te zeggen
Goede middag vraagt me af waar Lieke op vakantie is en het topic is weg.
quote:MEFS schreef op 21 augustus 2012 @ 15:11:

Dank je wel Keetje.

Ik voel me zoooo zielug Ik ben misselijk en kan een paar dagen bijna geen eten verdragen boehoehoehoe . Ik ga straks naar de ha. En nee, ik ben NIET zwanger.Ach, MEFS toch Ben je al naar de huisarts geweest? Wat zei hij/zij?
Nee, nog niet. Over 20 minuten.
Ok, sterkte dan. Het lukt wel om er zelf naar toe te gaan?
Mefs, had je grote mond gehouden! Godnondeju!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven