Baby uitgescholden

21-08-2012 17:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaargh. Loop ik net met m'n dochtertje van een half jaar naar huis, kom ik langs een groepje Surinaamse jongens en meisjes en hoor ik één van die meisjes zeggen: wat een lelijke baby. Kijk eens wat een lelijk kindje. Terwijl mijn meisje de mooiste baby van allemaal is uiteraard. Ik wist even niet wat ik moest zeggen, heb ook niks gezegd want voor je het weet krijg je een klap, maar het maakt me onwijs verdrietig. Wat zouden jullie hebben gedaan?
Niks. Denken dat ze niet goed bij hun hoofd zijn en me er vooral niks van aantrekken.
Babies zíjn toch ook lelijk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dus ik had gezegd; Ja, dat klopt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
heel hard gaan lachen of roepen: "waar"?!?
Het zou mij ook aan mijn moederhart gaan hoor maar ik sluit ne aan bij Nellaaaa. Domme kinderen...
Ene oor in, andere oor uit.

Tsss, zijn ze zelf niet ooit baby geweest? Goed dat je niets gezegd hebt, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend aankwam bij je. Laat ze kletsen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gewoon bedoeld om je te fokken joh. Omdat het kán. Betekent niks. Een kwestie van verbale diarree. Heel jammer maar niks van aantrekken.
Niks, zou ze de lol niet gunnen om er iets op terug te zeggen.
Dat wat die jeugd in een vlaag van verstandverbijstering roept neem je toch niet serieus.

Natuurlijk heb jij het leukste, liefste, mooiste, intelligenste kind,

op een paar na dan
Tja, ouders vinden hun kind altijd de mooiste. Ik zie ook wel eens baby die echt niet knap zijn. Was het wel de bedoeling dat jij hoorde dat ze dit zei? Misschien was het niet haar bedoeling dat jij het hoorde. Betekend niet dat het leuk is om te horen natuurlijk.

Trek je er niet te veel van aan. Ik zou ook niks hebben gezegd, waarom verdedigen, jou baby is het mooist, zij weet er niks van. Zo moet je maar denken.

Mijn oma zei altijd: lelijk in de luier, knap in de sluier. En dat klopt in veel gevallen ook nog ( kijkend naar de mensen die op mijn basisschool zaten, de minder knappe zijn veelal mooi opgedroogd)
Goed dat je bent doorgelopen. Ze hadden het waarschijnlijk prachtig gevonden als je ging reageren. Want een reactie bij jou uitlokken daar ging het om, niet om je mooie dochtertje.
"Die scheldpartij, het zegt geen donder over mij...

Maar alles over jou!"

Klein Orkest - Alles over jou
Joh dat zegt ze puur om jou op stang te jagen en om punten te scoren bij haar vrienden.

Waarschijnlijk heeft ze niet eens goed naar je baby gekeken, maar vond ze het gewoon stoer om zoiets te zeggen. Want zoiets zegt nooit iemand over een baby, dus als je dat wel doet, vinden je vrienden je enorm stoer natuurlijk.

Ik liep eens langs een groepje marokkaanse jongens, waarvan 1 over mij zei: "Zooo, kleine tieten!"

Nou heb ik volkomen normale tieten, dus ik trok me er niets van aan.

Het was gewoon stoerdoenerij van dat joch. Zo van: Wat durf jij allemaal voor lelijks tegen voorbijgangers te zeggen.

Ik denk dat jouw voorval ook in die categorie valt. Niks van aantrekken hoor!
Wat doet het er nou toe of het wel of niet de bedoeling was dat ze het zou horen? Het is gewoon vervelend om te horen, klaar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
"Ach, lelijk in de luier, mooi in de sluier hè.. Jij was vast een Heule mooie baby"
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

Maar wel héél erg lief.

Trek het je niet aan, dit soort zaken wordt gezegd omdat het kan.

@ iedere ouder: Jij en ik weten toch dat onze kinderen de mooiste zijn? Zijn we heel objectief en beschouwend in. Gelukkig maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dankjulliewel! Ik ga het nu van me afzetten en genieten van m'n meisje!
Susan, dat snap ik ook wel. Toch vind ik het anders of iemand mij express probeert uit te lokken of dat iemand wat zegt wat eigenlijk niet voor mijn oren bedoeld was, geen opzet dus.
Huh? Is dat uitschelden??

Gewoon niks van aantrekken. De meeste babies zijn ook gewoon lelijk. Sommige mensen voelen ook de behoefte dat te zeggen.

Onnodig ja, maar als je je er ook nog druk om gaat maken...
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

VC

En gezegd, " lelijk in de luier, is mooi in de sluier, en dat kèn ik van Jou niet bepaald zeggen.".

Ajooooooo.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Primabellaaaa, je was me voor.

Hij blijft leuk hè?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:slempie schreef op 21 augustus 2012 @ 18:11:

Dankjulliewel! Ik ga het nu van me afzetten en genieten van m'n meisje!Gelijk heb je!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:slempie schreef op 21 augustus 2012 @ 17:59:

Aaargh. Loop ik net met m'n dochtertje van een half jaar naar huis, kom ik langs een groepje Surinaamse jongens en meisjes en hoor ik één van die meisjes zeggen: wat een lelijke baby. Kijk eens wat een lelijk kindje. Terwijl mijn meisje de mooiste baby van allemaal is uiteraard. Ik wist even niet wat ik moest zeggen, heb ook niks gezegd want voor je het weet krijg je een klap, maar het maakt me onwijs verdrietig. Wat zouden jullie hebben gedaan?

Ik zou ook niks zeggen hoor maar stiekem denk ik dan, misschien had je moeten zeggen, och dat komt nog wel goed, helaas komt het bij jou nooit meer goed.

Natuurlijk doe je dat niet, en ik ook niet hoor.
Mijn moeder vond mij ook de mooiste. Maar ik was gewoon echt serieus lelijk. Dat kan. Niks aan de hand. Mooi in de luier, lelijk in de sluier / lelijk in de luier, mooi in de sluier, denk ik altijd maar.

Wat Eleonora zegt kan natuurlijk ook, ze zijn je gewoon aan het fucken.

Niks van aantrekken. Je dochter is gewoon de mooiste, de liefste en de knapste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven