Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 22 augustus 2012 om 18:34
Het wordt tijd voor een drastische opruim hier, dus de laatste keer dat ik onderstaande aanbied, anders gaat het de container in. Ik ga binnenkort verhuizen, dus er komt wel een nieuw lijstje met spullen aan. Ik heb nu nog in de aanbieding:
Boeken
Mini capitool reisgids Parijs
Mini capitool reisgids Rome
Manon van der Heuvel - Voor de lieve vrede (afgeschreven bibliotheekboek)
Gillian Riley - Minder eten
Susanne Hühn - Loslaten en je ideale gewicht bereiken
Herbjorg Wassmo - Het huis met de blinde serre
Herbjorg Wassmo - De stille kamer
Herbjorg Wassmo - Huidloze hemel
Tom Lanoye - Heldere hemel
Kader Abdolah - De kraai
Joost Zwagerman - Duel
Luca Spaghetti - Vriendschap in Rome
Stephanie Meyer - Het korte tweede leven van Bree Tanner
Petra Nemcova - Vaarwel mijn liefste
Carol Bolt - Het boek met alle antwoorden
Brooke Shields - In de schaduw van mijn geluk
Somaly Mam - De stilte van de onschuld
Een heleboel schoolboeken: Zowel van VMBO theoretisch als van MBO toerisme.
Dvd's
Richting west
The best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis
Gooische vrouwen seizoen 2
The princess diaries 1 & 2
Overig
De Flow (tijdschrift) van december
Verstelbare (kinder)skeelers, maat 35 t/m 38
Eén paar schoenen, maat 36
Twee paar dezelfde schoenen, maat 37 en 38
Eén fotohouder:
Je kan me bereiken op forummiep@gmail.com Mailen kan tot 1 september, dan doe ik alles weg waar niet op gereageerd is.
Boeken
Mini capitool reisgids Parijs
Mini capitool reisgids Rome
Manon van der Heuvel - Voor de lieve vrede (afgeschreven bibliotheekboek)
Gillian Riley - Minder eten
Susanne Hühn - Loslaten en je ideale gewicht bereiken
Herbjorg Wassmo - Het huis met de blinde serre
Herbjorg Wassmo - De stille kamer
Herbjorg Wassmo - Huidloze hemel
Tom Lanoye - Heldere hemel
Kader Abdolah - De kraai
Joost Zwagerman - Duel
Luca Spaghetti - Vriendschap in Rome
Stephanie Meyer - Het korte tweede leven van Bree Tanner
Petra Nemcova - Vaarwel mijn liefste
Carol Bolt - Het boek met alle antwoorden
Brooke Shields - In de schaduw van mijn geluk
Somaly Mam - De stilte van de onschuld
Een heleboel schoolboeken: Zowel van VMBO theoretisch als van MBO toerisme.
Dvd's
Richting west
The best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis
Gooische vrouwen seizoen 2
The princess diaries 1 & 2
Overig
De Flow (tijdschrift) van december
Verstelbare (kinder)skeelers, maat 35 t/m 38
Eén paar schoenen, maat 36
Twee paar dezelfde schoenen, maat 37 en 38
Eén fotohouder:
Je kan me bereiken op forummiep@gmail.com Mailen kan tot 1 september, dan doe ik alles weg waar niet op gereageerd is.
woensdag 22 augustus 2012 om 19:53
quote:molly74 schreef op 22 augustus 2012 @ 19:43:
Marels, ik denk dat je niemand meer gevonden had voor die bonnen? Ik bied ze anders hier nog even aan: vier vrijkaartjes voor Ponypark Slagharen. Geldig tot en met zondag 30 september dit jaar.Hoi Molly, als je de kaartjes nog hebt dan zou ik zewel graag willen hebben. Mijn ouders nemen mijn nichtje wel eens mee uit. Daar is ze nog nooit geweest dus dat zou wel mooi zijn
Marels, ik denk dat je niemand meer gevonden had voor die bonnen? Ik bied ze anders hier nog even aan: vier vrijkaartjes voor Ponypark Slagharen. Geldig tot en met zondag 30 september dit jaar.Hoi Molly, als je de kaartjes nog hebt dan zou ik zewel graag willen hebben. Mijn ouders nemen mijn nichtje wel eens mee uit. Daar is ze nog nooit geweest dus dat zou wel mooi zijn
woensdag 22 augustus 2012 om 19:56
quote:Marels schreef op 21 augustus 2012 @ 20:16:
Ja, super broodtrommel!!
Kan er ook een paar op mn werk kopiëren, maar vind het wel gaaf om er zelf ook wat te hebben!!!Ok dan neem ik ze voor je mee. Heb je ook interesse voor bijv filmsoundtracks? Ik heb er nog 1 van Lotr liggen bijvoorbeeld. Staat ook erg mooie instrumentale muziek op.
Ja, super broodtrommel!!
Kan er ook een paar op mn werk kopiëren, maar vind het wel gaaf om er zelf ook wat te hebben!!!Ok dan neem ik ze voor je mee. Heb je ook interesse voor bijv filmsoundtracks? Ik heb er nog 1 van Lotr liggen bijvoorbeeld. Staat ook erg mooie instrumentale muziek op.
donderdag 23 augustus 2012 om 00:34
quote:mirri29 schreef op 22 augustus 2012 @ 20:02:
Wie kan ik blij maken met nieuwe dubbele fietstassen rood met roze en gele randjes, van de hema kaartje zit er nog aan. Regio 075 ophalen is handiger denk ik?Mirrie; heb je een foto van de tassen?
Wie kan ik blij maken met nieuwe dubbele fietstassen rood met roze en gele randjes, van de hema kaartje zit er nog aan. Regio 075 ophalen is handiger denk ik?Mirrie; heb je een foto van de tassen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 23 augustus 2012 om 11:35
Nog voor de weggeef:
Kortingsbonnen
Attractieparken etc.
- Dierenpark Emmen (2.50 korting max. 4 personen t/m 16sep)
- Apenheul (3.00 korting max. 4 personen t/m 16 sep)
- Madame Tussauds (8.00 korting max. 4 personen t/m 16 sep)
- Movie Park Germany (7.00 korting max. 5 personen t/m30sep)
- Familiepark Drievliet (3.00 korting max. 4 personen t/m16sep)
- Slagharen (¤6 korting max. 6 personen t/m 16sept)
- Bobbejaanland (¤7 korting max. 5 personen t/m 16 sept)
- Plopsa Indoor Coevorden en Hasselt (¤4 korting max 5 personen t/m 16 sept)
- Sea Life Scheveningen (50% korting p.p. max. 4 personen t/m 16 sept)
- Attractiepark Toverland (¤4 korting p.p. max. 4 personen t/m 16 sept)
- Walibi Holland (¤5 korting p.p. max. 5 personen t/m 28 okt)
Spa en Sauna, allemaal geldig tot en met 30 sept
- Elysium (Gratis entree t.w.v. ¤29.95 bij een behandeling van ten minste ¤30 voor max. 2 personen)
- Wellnessresort Veluwse Bron (Gratis entree t.w.v. ¤29.95 bij een behandeling van ten minste ¤30 voor max. 2 personen)
- Thermaalbad Arcen (¤20 korting op Veronica Zomer-arrangement voor 2 personen max, voor specificaties arrangement even mailen)
- Thermen Houten (¤10 korting per persoon vrij te besteden, max. 2 personen)
- Sandome Nijmegen (2e persoon 30% korting op dag-entree thermenlandschap + gratis badslippers, geldig voor max. 4 personen)
- Thermae Son (2e persoon gratis thermen-entree, max. 2 personen)
- Thermen Tilburg (¤10 korting p.p. vrij te besteden, max. 2 personen)
- Thermen de Waterlelie (2e persoon gratis thermen-entree, max. 2 personen)
Daarnaast heb ik ook nog een tegoedbon van Zalando van 10 euro liggen, bij besteding vanaf ¤50. Dit is een in te vullen code dus kan ik zo mailen.
Ook nog steeds: wit biknibroekje (basic) maat 34/XS, en een TV-op-je-pc-stick. Hiermee kan je overal in Nederland NL1,2,3 en de regionale zenders ontvangen. Als je redelijk in de buurt van een grens woont kan je vaak ook een hoop zenders uit het buurland ontvangen.
Mailen kan op mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl
Kortingsbonnen
Attractieparken etc.
- Dierenpark Emmen (2.50 korting max. 4 personen t/m 16sep)
- Apenheul (3.00 korting max. 4 personen t/m 16 sep)
- Madame Tussauds (8.00 korting max. 4 personen t/m 16 sep)
- Movie Park Germany (7.00 korting max. 5 personen t/m30sep)
- Familiepark Drievliet (3.00 korting max. 4 personen t/m16sep)
- Slagharen (¤6 korting max. 6 personen t/m 16sept)
- Bobbejaanland (¤7 korting max. 5 personen t/m 16 sept)
- Plopsa Indoor Coevorden en Hasselt (¤4 korting max 5 personen t/m 16 sept)
- Sea Life Scheveningen (50% korting p.p. max. 4 personen t/m 16 sept)
- Attractiepark Toverland (¤4 korting p.p. max. 4 personen t/m 16 sept)
- Walibi Holland (¤5 korting p.p. max. 5 personen t/m 28 okt)
Spa en Sauna, allemaal geldig tot en met 30 sept
- Elysium (Gratis entree t.w.v. ¤29.95 bij een behandeling van ten minste ¤30 voor max. 2 personen)
- Wellnessresort Veluwse Bron (Gratis entree t.w.v. ¤29.95 bij een behandeling van ten minste ¤30 voor max. 2 personen)
- Thermaalbad Arcen (¤20 korting op Veronica Zomer-arrangement voor 2 personen max, voor specificaties arrangement even mailen)
- Thermen Houten (¤10 korting per persoon vrij te besteden, max. 2 personen)
- Sandome Nijmegen (2e persoon 30% korting op dag-entree thermenlandschap + gratis badslippers, geldig voor max. 4 personen)
- Thermae Son (2e persoon gratis thermen-entree, max. 2 personen)
- Thermen Tilburg (¤10 korting p.p. vrij te besteden, max. 2 personen)
- Thermen de Waterlelie (2e persoon gratis thermen-entree, max. 2 personen)
Daarnaast heb ik ook nog een tegoedbon van Zalando van 10 euro liggen, bij besteding vanaf ¤50. Dit is een in te vullen code dus kan ik zo mailen.
Ook nog steeds: wit biknibroekje (basic) maat 34/XS, en een TV-op-je-pc-stick. Hiermee kan je overal in Nederland NL1,2,3 en de regionale zenders ontvangen. Als je redelijk in de buurt van een grens woont kan je vaak ook een hoop zenders uit het buurland ontvangen.
Mailen kan op mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl
donderdag 23 augustus 2012 om 12:28
donderdag 23 augustus 2012 om 12:41
Nog te geef:
Bikini Maat 40C
Keukenkasthandvate, deurkrukken.
Super schattige schoentjes voor pas geboren babytjes, maat 56. Mijn dochter heeft ze niet aangehad. Ik vond dat gewoon zielig. Maar misschien doet iemand anders dat gewoon wel
Deze blondpot. Zonder deksel. De deksel is kapot gevallen. Maar misschien leuk als vaas te gebruiken.
Bikini Maat 40C
Keukenkasthandvate, deurkrukken.
Super schattige schoentjes voor pas geboren babytjes, maat 56. Mijn dochter heeft ze niet aangehad. Ik vond dat gewoon zielig. Maar misschien doet iemand anders dat gewoon wel
Deze blondpot. Zonder deksel. De deksel is kapot gevallen. Maar misschien leuk als vaas te gebruiken.
donderdag 23 augustus 2012 om 13:46
Hoi Liedjepiedje .... ik zou die Blondpot wel willen hebben.
Ik ga je straks mailen (ongeveer zelfde mailadres als mn naam hier).
Heeft iemand toevallig een dumble / gewichtje over van 1 kg? Ik zou m graag willen overnemen ivm revalidatie aan een schouder. Dit zijn altijd van die dingen die jaren ongebruikt in de kast liggen, dus ik denk ... ik probeer t hier even.
Momenteel heb ik heeeeeeel veel kinderspullen over. Binnenkort sta ik op een kindermarkt met deze spullen (partner heeft sinds kort geen baan meer, dus alles wat t oplevert kunnen we goed gebruiken). Als er nog dingen over zijn, kom ik hier terug om t allemaal weg te geven. Dit zijn puzzels, boekjes, dvd's, CD-ROM's, speelgoed .....
Ik ga je straks mailen (ongeveer zelfde mailadres als mn naam hier).
Heeft iemand toevallig een dumble / gewichtje over van 1 kg? Ik zou m graag willen overnemen ivm revalidatie aan een schouder. Dit zijn altijd van die dingen die jaren ongebruikt in de kast liggen, dus ik denk ... ik probeer t hier even.
Momenteel heb ik heeeeeeel veel kinderspullen over. Binnenkort sta ik op een kindermarkt met deze spullen (partner heeft sinds kort geen baan meer, dus alles wat t oplevert kunnen we goed gebruiken). Als er nog dingen over zijn, kom ik hier terug om t allemaal weg te geven. Dit zijn puzzels, boekjes, dvd's, CD-ROM's, speelgoed .....
donderdag 23 augustus 2012 om 13:59
Ik heb nog een hele tas vol met babykleertjes voor een jingen te geef. Ik heb via dit forum, vriendinnen en ook wat via MP gekregen. We hebben alles uitgezocht en hebben echt teveel... Erg he.....
Er zit van alles in, alles wel gedragen, maar wel in goede staat en helemaalm eel, niet kapot.
Wie kan ik hier blij mee maken?
Email: blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Er zit van alles in, alles wel gedragen, maar wel in goede staat en helemaalm eel, niet kapot.
Wie kan ik hier blij mee maken?
Email: blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl