Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
vrijdag 24 augustus 2012 om 11:15
quote:Marels schreef op 23 augustus 2012 @ 21:19:
@Kuzu (ofzo)
Ik moest van Mali zeggen dat ze door omstandigheden even niet op het forum of in haar mail kan.
Ze heeft veel aan haar hoofd privé momenteel dus vraagt mij of ik wil melden dat ze je voor wat betreft de weggeeft voor nu helaas even teleur moet stellen.
He wat naar voor haar!
Wens haar maar veel sterkte namens mij, als je wil.
Is er iemand die ik kan blijmaken met :
2 toegangskaarten voor de Historic Grand Prix in Zandvoort
Op zaterdag 1 september
http://www.historicgrandp ... assen/grand-prix-masters/
Ik heb ze gewonnen met de bankgiroloterij maar doe er helemaal niks mee.
Wie ze wil kan mailen naar kuzuviva@gmail.com
@Kuzu (ofzo)
Ik moest van Mali zeggen dat ze door omstandigheden even niet op het forum of in haar mail kan.
Ze heeft veel aan haar hoofd privé momenteel dus vraagt mij of ik wil melden dat ze je voor wat betreft de weggeeft voor nu helaas even teleur moet stellen.
He wat naar voor haar!
Op zaterdag 1 september
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:11
quote:xayrax schreef op 24 augustus 2012 @ 10:21:
[...]
Jeetje dames zolang ben ik toch niet weggeweest en wat is er nog veel geschreven!
@Italiemeisje Ik heb een dik gebreid vest in rood en met wit strepen is heerlijk warm en is al 12 jaar oud ik vond en vind de kleuren niet mooi en zou er graag een zwart vest van maken zou dat dan ook mogelijk zijn? Waar haal je dan bijv, de zwarte verf en hoe vaak zou je het moeten verven om het een egaal zwarte kleur te krijgen? Is maar gewoon een vraag en misschien krijg ik van jou dan wel de ideale tip.
Alvast hartelijk dank.Heb je misschien een foto ervan?
[...]
Jeetje dames zolang ben ik toch niet weggeweest en wat is er nog veel geschreven!
@Italiemeisje Ik heb een dik gebreid vest in rood en met wit strepen is heerlijk warm en is al 12 jaar oud ik vond en vind de kleuren niet mooi en zou er graag een zwart vest van maken zou dat dan ook mogelijk zijn? Waar haal je dan bijv, de zwarte verf en hoe vaak zou je het moeten verven om het een egaal zwarte kleur te krijgen? Is maar gewoon een vraag en misschien krijg ik van jou dan wel de ideale tip.
Alvast hartelijk dank.Heb je misschien een foto ervan?
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:31
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:33
Iemand die blij wordt van een abonnement op de Prive of Autovisie?
Ook gewonnen bij de Bankgiroloterij.
Als je kiest voor prive krijg je 12 edities
Bij de Autovisie 6.
Het stopt automatisch.
Wie hem wil, mailen naar kuzuviva@gmail.com.
Dan mail ik de persoonlijke code die je kan invoeren op de site van de loterij.
Ook gewonnen bij de Bankgiroloterij.
Als je kiest voor prive krijg je 12 edities
Bij de Autovisie 6.
Het stopt automatisch.
Wie hem wil, mailen naar kuzuviva@gmail.com.
Dan mail ik de persoonlijke code die je kan invoeren op de site van de loterij.
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:40
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:38
quote:UCchick1990 schreef op 24 augustus 2012 @ 12:31:
Hoi allemaal,
Omdat jullie zo meeleefden: ik heb uiteindelijk een 7 voor mijn scriptie gekregen. Goed genoeg dus om ruim mee af te studeren! Zal hier de komende dagen weinig zijn wegens tweede scriptie, maar hoop nog een aantal dingen weg te kunnen geven voor ik verhuis.
Veel weggeefplezier!Gefeliciteerd!!
Hoi allemaal,
Omdat jullie zo meeleefden: ik heb uiteindelijk een 7 voor mijn scriptie gekregen. Goed genoeg dus om ruim mee af te studeren! Zal hier de komende dagen weinig zijn wegens tweede scriptie, maar hoop nog een aantal dingen weg te kunnen geven voor ik verhuis.
Veel weggeefplezier!Gefeliciteerd!!
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:38
quote:Kuzu schreef op 24 augustus 2012 @ 11:15:
[...]
He wat naar voor haar!
Op zaterdag 1 september
Ik heb je hierover gemaild, maar kan helaas niet.
Hoop dat iemand anders er een leuke dag mee heeft!
[...]
He wat naar voor haar!
Op zaterdag 1 september
Ik heb je hierover gemaild, maar kan helaas niet.
Hoop dat iemand anders er een leuke dag mee heeft!
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:10
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:58
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:02
quote:molly74 schreef op 23 augustus 2012 @ 14:39:
Broodtrommel, gratis entree voor Slagharen is naar je onderweg! Heb er ook nog een kortingsbon van Walibi Flevo bij in gedaan. Misschien kun jij of je familie daar ook wel iets mee.
Dank je, toen ik thuis kwam vandaag lagen ze op mijn deurmat. Mijn ouders zijn er blij mee
Heb je terug gemaild
Broodtrommel, gratis entree voor Slagharen is naar je onderweg! Heb er ook nog een kortingsbon van Walibi Flevo bij in gedaan. Misschien kun jij of je familie daar ook wel iets mee.
Dank je, toen ik thuis kwam vandaag lagen ze op mijn deurmat. Mijn ouders zijn er blij mee
Heb je terug gemaild