Wraak is zoet?
woensdag 22 augustus 2012 om 10:39
Hoorde laatst een verhaal van mijn moeder. Een van haar beste vriendinnen had een buurvrouw die vastbesloten was tussen haar en haar man te komen en met succes! Buurvrouw verhuisde niet snel daarna en de vriendin van mijn moeder is met een volle poepluier van haar kind richting haar nieuwe huis gefietst! Deze luier heeft ze met een briefje met de tekst:'Ik heb schijt aan je' op haar auto gelegd. Ze voelde zich een beetje schuldig, maar tegelijkertijd gaf het haar wel enige voldoening!
Ik heb er om gelachen en ben eens gaan nadenken of ik wel eens een klein, onschuldig wraakje genomen heb. Kan het me niet zo snel herinneren, maar maakte me wel nieuwsgierig of er meer mensen zijn die zoiets gedaan hebben of misschien stiekem zouden willen! En waar beter deze vraag te stellen op een plaats waar heeul veel vrouwen bij elkaar komen; hier dus!
Heb jij wel eens wraak genomen op iemand en gaf het de voldoening die je gehoopt had? Ik ben benieuwd!
Ik heb er om gelachen en ben eens gaan nadenken of ik wel eens een klein, onschuldig wraakje genomen heb. Kan het me niet zo snel herinneren, maar maakte me wel nieuwsgierig of er meer mensen zijn die zoiets gedaan hebben of misschien stiekem zouden willen! En waar beter deze vraag te stellen op een plaats waar heeul veel vrouwen bij elkaar komen; hier dus!
Heb jij wel eens wraak genomen op iemand en gaf het de voldoening die je gehoopt had? Ik ben benieuwd!
woensdag 22 augustus 2012 om 19:10
quote:Sssenta schreef op 22 augustus 2012 @ 17:27:
[...]
Dus dan bel je ook de politie omdat je vriend kennelijk verkracht is?Nee natuurlijk niet. Mijn vriend krijgt zeker ook wel een paar meppen (en hij mag niet terugslaan, want dan geef ik hem aan). Maar zij... zij krijgt er echt van langs door mij. Dan hou ik me voor een keertje niet meer in...
[...]
Dus dan bel je ook de politie omdat je vriend kennelijk verkracht is?Nee natuurlijk niet. Mijn vriend krijgt zeker ook wel een paar meppen (en hij mag niet terugslaan, want dan geef ik hem aan). Maar zij... zij krijgt er echt van langs door mij. Dan hou ik me voor een keertje niet meer in...
woensdag 22 augustus 2012 om 19:46
Een zomer lang hadden wij in onze straat (toen nieuwbouwwijk met aangelegd straatplan, maar nog vrij leeg qua bewoning) een stel oudere pubers (lees 20 nog wat) die s'avonds een soort van 'dragraces' gingen houden in de straat, wat om 02.00 s'ochtends feestelijk werd afgerond met het verbranden van rubber in sierlijke 8-vormen...
Telkens waren zij al weg als de politie kwam, persoonlijkw aanspreken werd beantwoord met het bekogelen van McDonalds afval, enz.
Nu waren er twee oenen bij, die bij het 'burnen' van de autobanden hun bedrijfsbusjes gebruikten (redelijk grote firma's) . E.e.a. duidelijk gefilmd (busje, kenteken, bestuurder) , en gemaild naar beide bedrijfseigenaren, met de vraag of er inmiddels al vragen waren waarom de kosten van het wagenpark dramatisch stegen.
Nooit meer last gehad.
Telkens waren zij al weg als de politie kwam, persoonlijkw aanspreken werd beantwoord met het bekogelen van McDonalds afval, enz.
Nu waren er twee oenen bij, die bij het 'burnen' van de autobanden hun bedrijfsbusjes gebruikten (redelijk grote firma's) . E.e.a. duidelijk gefilmd (busje, kenteken, bestuurder) , en gemaild naar beide bedrijfseigenaren, met de vraag of er inmiddels al vragen waren waarom de kosten van het wagenpark dramatisch stegen.
Nooit meer last gehad.
woensdag 22 augustus 2012 om 19:51
Ssenta, ik heb haar gemaild en wat informatie gegeven (over ex en mij en nog wat vrouwen met wie hij contact had). Met de wetenschap dat zij dat altijd in haar achterhoofd zal houden.
Hun relatie begon al met liegen en bedriegen, dus het zal haar niet verbaasd hebben denk ik. Maar het zal haar ook niet lekker zitten. Haar probleem.
Hun relatie begon al met liegen en bedriegen, dus het zal haar niet verbaasd hebben denk ik. Maar het zal haar ook niet lekker zitten. Haar probleem.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:05
@TM, dus iemand die jou niets verschuldigd is, die jou niet kent, die jou niets heeft beloofd (dus de Andere Vrouw, die jij niet kent), die is schuldiger dan jouw vriend, enkel en alleen omdat hij geen ruggengraat heeft en zich heeft laten verleiden door haar? Wat zegt dat over jouw vriend? Dat ie een slapjanus is en een agressieve vrouw heeft die hem mag slaan? Wat zegt dat over hem en zijn karakter? (en over jouw naïeve idee over mannen die nooooooooit uit zichzelf zouden vreemdgaan, maar altijd maar door die vrouwen verleid worden, maar dat is een andere vraag)
woensdag 22 augustus 2012 om 20:06