Herkennen jullie dit?

22-08-2012 14:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb ik wel eens dat ik me in een kamer vol mensen toch alleen kan voelen.

En ook weer eens van die momenten kan hebben van... Wat wil ik nou eigenlijk?????

Het ene moment bent ik er heilig van overtuigd dat ik wil gaan lesgeven op een sportschool maar dat gaat zomaar(logisch niet door te knippen met je vingers) en het andere moment ben ik er heilig van overtuigd dat ik bv op naailessen wil, leuke kledingmaken of leuke kussentjes(dus ook zo uiteenlopend als de pest zoals je leest). En ook dat kan niet direct want dan zitten die cursussen vol en als er dan plek is denk ik...hummmm wil ik dit wel enz.

Wat een gekkigheid is dat toch soms hè.

Herkennen jullie dit en hebben jullie een tip of hoe gaan jullie daarmee om?
Lavendel: hoe oud ben je en wat doe je op dit moment?

Inhoudelijk: die twee dingen kunnen volgens mij prima gecombineerd worden met elkaar. Lesgeven op een sportschool is vaak maar voor een beperkt aantal uren per week volgens mij, dus dan kan je je in die uren daarbuiten lekker op je kussentjes storten.
Uhm of je bent net 30 (maar dan denk je volgens mij niet na over naailessen) of je bent denk ik rond de 40....dan gaat alles op z'n kop.

Ik ben rond de 40 en herken het ja...wat ik doe? afstand nemen van de onrust en op momenten dat ik helemaal leeg ben nadenken over wat me onrustig maakt en kijken wat ik er evt mee kan.

Laat je iig niet gek maken is mijn advies!

Hormonen.....zouden verboden moeten worden
Dank je wel Liza voor je bericht.

Ik ben 30 en heb 1 kind (schoolgaand) en heb een eigen medicure praktijk 3 en halve dag in de week. Best druk dus.

En dan ook nog zwemles hebben met die kleine en vriendinnen die ik wil bezoeken maar wil ook tijd voor mezelf maar weet dit lastig te combineren...
Hahaha enjoy toch wel. Mutserig hè hahaha.

Ja ben echt wat hobbies betreft een apparte volgens mijn.

Van opzwepende muziek tot mooie yoga.

Snap je dat ik daar zelf ook een beetje kierewiet van word.

En wat je schrijft op een rustig moment daarna kijken doe ik dan ook maar dat is toch ook steeds wat anders.

Uhhhhh gewoon een apparte ;)))
idd ken dit wel, een vervroegde midlifecrisis...en wanneer je denkt dat je het allemaal weer weet komt het van zelf wel weer terug. Blijf trouw aan jezelf, je hebt gewoon een hele brede blik, vind een hoop leuk. Loop alleen niet jezelf voorbij!
Wat je schrijft vrolijkeengel zou het zo zijn.

Inderdaad hou ik van veel verschillende dingen en kan ik me ook goed in mensen verplaatsten. Ik begrijp heel veel mensen dan ook.

Ik zou het fijn vinden als ik echt eens iets vind waar ik me rust en energie vandaan kan halen zonder dat ik alweer naar Iers anders verlang of verlang is ook weer een groot woord maar een ander idee heb
Herken t

Ben je ook hsp? Accepteren en combineren?

Ik bedenk ook altijd een na t ander en dan toch maar weer niet..ben ook rond 30
Wat is HPS eigenlijk?
Hooggevoelig
Nee das normaal soms heb ik ook van die spontane ideeen en achteraf denk ik van hmm nee dat is niks of ik kom weer wat anders tegen wat ik wel zou willen mer er uiteindelijk toch niet van komt Is toch normaal of ligt dat aan mij? :D
Ja dat heb ik wel een beetje.

En soms wel erg. Voel ook alles aan1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven