TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Ik ben zo gaar! Van de Diclofenac slaap ik vast, maar droom er ook heftig van. Dus uitgerust ben ik nu niet. Wel pijn-vrij.
Ik wil NU babykleertjes gaan kopen, maar weet niet of dat wel slim is. Ik ben bang dat ik binnen nu en een week zo ziek ben dat het niet meer kan. Dan moet ik wachten tot de tweede helft
quote:missy_acy schreef op 23 augustus 2012 @ 09:43:

Ik ben zo gaar! Van de Diclofenac slaap ik vast, maar droom er ook heftig van. Dus uitgerust ben ik nu niet. Wel pijn-vrij.Reageer je daar zo heftig op? Ik dacht je Tramadol had ingenomen, omdat je er stoned van werd.
Ik reageer al heftig op paracetamol. Daar val ik van in slaap.
quote:missy_acy schreef op 23 augustus 2012 @ 09:47:

Ik reageer al heftig op paracetamol. Daar val ik van in slaap. Echt? Ik slik een hele stapel medicijnen en ik word toch wakker elke ochtend. (vraag alleen niet hoe)
Alle reacties Link kopieren
Melatonine time release er bij nemen zodat je niet alleen vast maar ook diep slaapt? Als je dromen onthoud is dat een teken dat je aan het einde van je remslaap een soort van wakker wordt. Als je dieper slaapt onthoud je je dromen minder / niet.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik onthoud heel vaak m'n dromen. Is dat zo? Dan ga ik dat vanmiddag halen! Misschien dat ik dan minder moe ben overdag, en ook minder buikpijn heb!!!
Ik heb ze een tijd aan zoonlief gegeven, omdat hij heel veel wakker werd 's nachts en we allemaal doordraaiden.

Zelf slik ik de gewone versie om beter/sneller in te slapen.
Van gewone melatoline ging ik trouwens ook heftig dromen. Veel rennen in m'n dromen.

Vannacht droomde ik dat m'n moeder ziek was en doodging. Toen ik wakker werd dacht ik: gelukkig, het was een droom!

Maar toen werd ik wat beter wakker en kwam erachter dat t niet maar een droom was. Bah
Missy

Hoeveel gewone nam je dan?
Van die kleintjes, 2. Soms 3.
Ik neem t liefst 5 x 0,1 mg normale en 5x 0,1 mg time release.

Je kan geloof ik t beste beginnen met 15 x 0,1 (gewoon) en dan kijken aan hoeveel je genoeg heb. Heb ik ergens gelezen op een adhd forum.

Je hebt tegenwoordig ook melatonine forte. Da's 1,5 mg per pilletje en zonder recept verkrijgbaar.

http://sleepzz.nl/producten/melatonine-forte/
Motnong maisjes!

Apa: geweldige badpakken en bikinies!

Yv: ik heb mezelf vorig jaar toegestaan 1 outfitje te kopen nadat ik positief had getest. Iets kopen moet toch kunnen? Gewoon niet overdrijven.

Peacy: ik weet dat het allemaal niet makkelijk is. Maar als je wil dat je leven positief verandert, moet je NU strenger worden voor jezelf. Hoe lief ik je ook vind, je kruipt de laatste tijd erg in een slachtofferrol. De enige die je leven leuker kan maken ben jij! En je bent volwassen, dus is het echt tijd dat je verantwoordelijkheid gaat nemen voor je eigen leven en geluk. Kom op! Je kan het!
wijs gesproken floofde!
Thanx babe.

En Missy, ik kreeg juist enorme nachtmerries van melatonine. Dat spul werkt alleen goed als je er zelf te weinig van aanmaakt.
Voor wie wil lachen!

En nog één.
quote:peacy schreef op 23 augustus 2012 @ 08:19:

Echt een hoop jongeren. En natuurlijk weer een seinstoring. Dus geen trein naar Tilburg.. Alleen maar Breda..

Peacy, er zijn nu pagina's lang aan jou gespendeerd met tips, linkjes, adviezen, knuffels. Nu moet je echt even de knop omzetten en niet zo negatief doen.

Je klas zit vol jongeren, maar je bent er zelf ook een! Waarschijnlijk zitten er jongere meiden in je klas die volgende week op kamers gaan, terwijl jij thuis niet weg durft en alleen maar beren op de weg ziet.

Weten je klasgenootjes geen lege kamers/woningen e.d.?

Kom op; deze studie ga jij doen, je gaat op kamers en deze krijgen je ouders over een maand te zien als jij ze verteld dat je verhuist en je eigen leven gaat leiden!!! JE KAN HET! JE KAN HET! Sterker nog; JE MOET! Anders kom ik je een schop onder je kont geven, en geloof me, ik schop hard

Hup hup, leren en plezier maken jij!
En ik weet niet waar je in Tilburg op school zit, maar las dit net :-s

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... elijk-vaatwasmiddel.dhtml
quote:Yvonne77 schreef op 23 augustus 2012 @ 10:16:

Voor wie wil lachen!

En nog één.
quote:tzippa2 schreef op 23 augustus 2012 @ 10:20:

En ik weet niet waar je in Tilburg op school zit, maar las dit net :-s

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... elijk-vaatwasmiddel.dhtml
quote:yezka schreef op 23 augustus 2012 @ 10:10:

Thanx babe.

En Missy, ik kreeg juist enorme nachtmerries van melatonine. Dat spul werkt alleen goed als je er zelf te weinig van aanmaakt.Ik gebruik het nu ook sinds vorige week en ik word ook gek van de nachtmerries! Sommige zo erg dat ik niet meer verder durf te slapen en rechtop in bed moet zitten met de lamp aan.
Gisteren bracht ik mijn moeder naar huis en onderweg zagen we een vogel op een lantaarnpaal langs de snelweg. Het was een ooievaar!

Suus en Yez, ik moest meteen aan jullie denken.
Jij ook, Tzip!

Ik had ooit een megahoge dosering voorgeschreven gekregen. Ik vond dat ik het even vol moest houden omdat ik dacht dat mijn lichaam er gewoon aan moest wennen. Maar na 6 nachten kon ik echt niet meer. Maar ik hoor van anderen juist dat ze er heerlijk op slapen. Ik heb het duidelijk niet nodig.
Hoeveel melatonine nemen / namen jullie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven