TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
donderdag 23 augustus 2012 om 12:41
quote:apatura schreef op 23 augustus 2012 @ 12:39:
Hoe zit t met PMS en dat ding. Ik ben bij de normale pil compleet van slag 3 dagen voor het eind van mijn strip als ik voor die strip een stopweek gehouden heb.
Ik verwacht dat het met de Q minder zal zijn. Maar het blijft een kwestie van uitproberen.
Geen enkel middel werkt nou eenmaal bij iedereen hetzelfde.
Hoe zit t met PMS en dat ding. Ik ben bij de normale pil compleet van slag 3 dagen voor het eind van mijn strip als ik voor die strip een stopweek gehouden heb.
Ik verwacht dat het met de Q minder zal zijn. Maar het blijft een kwestie van uitproberen.
Geen enkel middel werkt nou eenmaal bij iedereen hetzelfde.
donderdag 23 augustus 2012 om 12:58
donderdag 23 augustus 2012 om 13:09
Tzippa, ik herken wel wat je schrijft over AD. Ik moet zeggen dat ik met mijn huidige AD toch een redelijk libido heb.
De pil kan ik niet meer tegen, krijg ik gruwelijke migraine van.
Implanon kreeg ik ovarium-cystes van.
De laatste jaren Mirena gehad. Op zich heerlijk, nooit meer ongesteld en dat juich ik toe. Ik kan niet tegen een 'normale' cyclus, word er depri van. Het enige vervelende was dat de Mirena spontaan is verdwenen (in de wc?)
Condooms vind ik trouwens vreselijk. Die geur! Walgelijk!
Nu hoef ik me er een maand of 8 niet mee bezig te houden. En daarna weet ik niet wat ik wil. Nouja, wat mij betreft mogen ze alles er uithalen, maar dat zullen ze niet zo snel doen vrees ik.
De pil kan ik niet meer tegen, krijg ik gruwelijke migraine van.
Implanon kreeg ik ovarium-cystes van.
De laatste jaren Mirena gehad. Op zich heerlijk, nooit meer ongesteld en dat juich ik toe. Ik kan niet tegen een 'normale' cyclus, word er depri van. Het enige vervelende was dat de Mirena spontaan is verdwenen (in de wc?)
Condooms vind ik trouwens vreselijk. Die geur! Walgelijk!
Nu hoef ik me er een maand of 8 niet mee bezig te houden. En daarna weet ik niet wat ik wil. Nouja, wat mij betreft mogen ze alles er uithalen, maar dat zullen ze niet zo snel doen vrees ik.
donderdag 23 augustus 2012 om 13:11
quote:peacy schreef op 23 augustus 2012 @ 13:08:
Antikraak is goed idee. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Alleenbgaan is idd voor mij nu wel eng. Maar als ik t nu niet alleen kan. Wanneer dan wel?http://www.tilburg.nl/stad/ep/channelVi ... ypeId=8547
Antikraak is goed idee. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Alleenbgaan is idd voor mij nu wel eng. Maar als ik t nu niet alleen kan. Wanneer dan wel?http://www.tilburg.nl/stad/ep/channelVi ... ypeId=8547