Uitmarkt met 2 jarige?

23-08-2012 19:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even een vraagje; zit er sterk aan te denken om zaterdag een bezoekje te brengen aan de uitmarkt. Lees dat er m.n rondom de krakeling leuke dingen te doen zijn voor de kleintjes.

Vraag me alleen af of het te doen is met een peuter ( vooral qua drukte) , en of het de moeite waard is.. ben er namelijk nog nooit geweest.

Iemand ervaring? Tips?

Oh enne.. we hebben het weerbericht gezien hoop dat dat meevalt...
Geen idee wat de uitmarkt is, maar als ik met dochter ergens heen ging waar het heel druk was schreef ik met een watervaste stift altijd mijn mobiele nummer op haar arm. Goed zichtbaar.

Het is nooit nodig geweest, maar als ik haar kwijt geraakt zou zijn had iedereen me kunnen bellen.
Nee zou ik niet doen..te druk idd.
Arm kindje, dat doe je toch niet, in die drukte?? Raakt compleet overprikkeld zo . . . . .Altijd maar dat gesleep met die ukkies, bah!!
t arreme kind.... Omdat pa en ma er zo nodig uit moeten, moet dat ukkie in die drukte.....
Joh, doe even rustig.. het is gewoon een vraag hoor! Voor hetzelfde geld zijn de reacties hier hartstikke positief. Er is toch niets op tegen om

met je kind op stap te gaan? of ben ik de komende 18 jaar gedoemd thuis te blijven..?
quote:riekie84 schreef op 23 augustus 2012 @ 19:53:

Joh, doe even rustig.. het is gewoon een vraag hoor! Voor hetzelfde geld zijn de reacties hier hartstikke positief. Er is toch niets op tegen om

met je kind op stap te gaan? of ben ik de komende 18 jaar gedoemd thuis te blijven..?Okee, in dat geval: ja hoor, kan prima! Hartstikke leuk! Doen!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Gut, kan je daar je kind ook al niet meer mee naartoe nemen? Ik zou lekker gaan, en als je kind er zat van is weer naar huis gaan.
Tis mij duidelijk dat het gewoon een vraag is hoor; en nee; zou ik niet doen met peuter. Veuls tu druk!
Als er leuke dingen te doen zijn voor kleine kinderen; waarom niet?

Hier in het noorden hebben we nu Noorderzon en daar ga ik met mijn dochter van 2 gewoon heen.

Wel smiddags als het nog relatief rustig is en ook alleen maar naar het kinderveld want ik ga niet met haar tussen de drukte lopen van vreettent naar zuipschuur tussen allemaal lallende mensen.

Hier heb je een draaimolen, een mega-zandbak en allerlei grappige activiteiten zoals zelf pannenkoeken bakken, schilderen en je kunt je knuffel laten parachute springen (jaja ik weet het....maar het is een groot succes!;-))

Als het niks is ga je toch weer gewoon naar huis? En een spatje regen is altijd beter dan die vreselijke hitte van vorig weekend!
Kind houd van muziek en theaterachtige dingen, wij waren op zoek naar een leuke activiteit voor hem en zijn van plan alleen voorstellingen te bezoeken die voor hem leuk zijn.. het is niet dat we zuipend, lallend en hossend met een buggy door Amsterdam crossen tot middernacht..
Doen! Is inderdaad rondom de Krakeling hartstikke leuk voor kleintjes. Zaterdagochtend leuk voor de leeftijd 0+, 2+ etc. Kijk anders even op de site of bemachtig een programmakrant.

En de drukte valt erg mee hoor zo 's-ochtends, prima te doen. En dat je niet uren gaat lopen hossen lijkt me vanzelfsprekend.

Veel plezier!
quote:schijfvan5 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:16:

En dat je niet uren gaat lopen hossen lijkt me vanzelfsprekend.

Veel plezier!

Nou...je hebt ze er tussen zitten hoor.....je kijkt je ogen soms uit!

TO veel plezier, gewoon lekker gaan, is juist hartstikke leuk voor die kleintjes!
quote:Suy schreef op 23 augustus 2012 @ 20:18:

[...]

Nou...je hebt ze er tussen zitten hoor.....je kijkt je ogen soms uit!

TO veel plezier, gewoon lekker gaan, is juist hartstikke leuk voor die kleintjes!Ja heb je helemaal gelijk in, maar deze TO komt in haar OP totaal niet zo op me over, vandaar.
Wij zijn deze zomer naar een theaterfestival geweest. Daar hadden ze ook een speciaal programma voor peuters/kleuters.

Helaas hebben we toen de vingers van Sesamstraat gemist. Die vindt dochter fantastisch. Wij zijn naar een poppen theater geweest en een eenmanscircus. Dochter vond het erg leuk.

Ik zie dat Dirk Scheele ook komt, die is toch leuk voor kinderen.

met je kind op stap te gaan? of ben ik de komende 18 jaar gedoemd thuis te blijven..?Ik vind het goed dat je het doet. Goed voor de culturele ontwikkeling van je kind.

met je kind op stap te gaan? of ben ik de komende 18 jaar gedoemd thuis te blijven..?Joh? Ik heb niet met je geknikkerd.
Ik ben laatst met zoontje van 13 maanden naar de gay parade gaan kijken. Op de fiets er naar toe en daar bij papa op de nek gezeten en bij mij in m'n armen een dansje gemaakt. Hij genoot er zichtbaar van. Na twee uurtjes weer naar huis.

Waarom niet? Je merkt vanzelf aan je kind of het gaat of niet.

Veel plezier!
Waarom zoveel negatieve reacties??? Er is een apart deel weg van de andere podia speciaal voor kinderen!!! Veel te leuk dus juist en speciale voorstellingen per leeftijd. Zeker doen dus!! Echt niet dat het een soort koninginnedag is hoor, veel minder druk dus lekker gaan! Kijk anders ff op www.uitmarkt punt NL
Sorry hoor jansenenjansen, maar vraag iets op een normale manier en krijg van jou een onbenullig antwoord waarin je suggereerd dat wij het type ouders zijn wat hun kind in een of ander drankgelag meeslepen om zelf een leuke dag te hebben!

Iedereen bedankt voor de reacties, hoop echt dat het een beetje mee gaat vallen met het weer.. anders maar wat anders bedenken!
quote:riekie84 schreef op 23 augustus 2012 @ 21:42:

Sorry hoor jansenenjansen, maar vraag iets op een normale manier en krijg van jou een onbenullig antwoord waarin je suggereerd dat wij het type ouders zijn wat hun kind in een of ander drankgelag meeslepen om zelf een leuke dag te hebben!

Iedereen bedankt voor de reacties, hoop echt dat het een beetje mee gaat vallen met het weer.. anders maar wat anders bedenken!Hahahahahahhahaaaa.Lezen is ook je sterkste kant niet, daarom verzin je er maar zelf van alles bij.
Nou... gelukkig kun je nog lachen, fijne avond verder!
Ik vind het wel sneu als je kindje in een buggy oid moet zitten en dus een groot gedeelte tegen benen en konten aankijkt ( en het rijdt vervelend in drukte) . Ik zou gaan maar m'n kind lekker in een ergonomische drager meenemen.
Tja, heb een bondolino maar hij is inmiddels 1 meter en een kilo of 18.. dan mogen ze er toch niet meer in?
Geen idee. Heb geweven doeken en een mei tai en daar zit geen max. aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven