Kinderboerderij afhuren

23-08-2012 20:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil samen met een paar vriendinnen en hun kinderen een dagje uit naar een kinderboerderij oid.

Nu gaf 1 van hen aan dat er bij haar een kinderboerderij is die je een dag af kan huren voor een groep. We zoeken iets in de omgeving van Soest, iemand een idee of daar een kinderboerderij/speeltuin is die die mogelijkheid ook biedt?
Met hoeveel vriendinnen ga je?!?!
Misschien een domme vraag....maar waarom?
56, hoezo?

Nee, geintje. Weet ik nog niet precies, we zijn nog aan het plannen wie wanneer kan, maar we vinden het gewoon lekker als het niet zo druk is en aangezien we in een weekend willen. Bij degene die de optie noemde kost het maar 30 euro, en in dat geval vinden we het de moeite wel.
Raar dat het zou kunnen, kan niemand er heen en zo'n kinderboerderij heeft geen site waar op staat wanneer die open is en wanneer die gesloten is. Ik ga er eigenlijk van uit als ik ga dat hij open is.
Ik zou goed balen als ik alles en iedereen in de kleren zou hijsen en dan zou de kinderboerderij dicht zijn...
@ Suze: inderdaad! Ik maak er altijd een uitje van, half uurtje lopen met de kinderwagen, lekker eruit maar als je dan gelijk terug kan lijkt me dat echt vervelend!
Zou denk wel heel raar staan te kijken als ik bij de kinderboerderij aan zou komen op een dag dat ik zeker weet dat hij open is en ik mensen binnen zou zien en te horen krijg 'mevrouw u kunt niet naar binnen ,is vandaag elleen voor een besloten gezelschap.

Denk dat ik toch licht geirriteerd zou zijn.

Mischien dat het bij die betreffende kinderboerderij enkel kan op de dag dat ze normaal gesloten zijn.
Als er toch bij 1 van die vriendinnen in de buurt zo'n kinderboerderij is, waarom gaan jullie daar dan niet naar toe?

Maar waarom willen jullie een kinderboerderij voor jullie zelf? Of ben ik nou te nieuwsgierig?
@zandkorrel; omdat we kriskras verspreid door NL wonen en we zoeken iets waarbij iedereen ongeveer even lang moet reizen.

Waarom? Omdat het kan
Kunnen de mierenneukers kinderboerderij even vervangen door speeltuin en dan inhoudelijke reacties geven?
Ter verduidelijking; het mag ook een (omheinde) speeltuin zijn die je bv een ochtend af kan huren.
@Lis;
Ik heb wel eens een speeltuin gebeld of dat kon en ja hoor, geen probleem.

Als je bij een speeltuin of boerderij woont waar die mogelijkheid bestaat denk ik dat je dat wel weet als je er regelmatig komt. Ik zie het probleem dus niet zo.
Zoals dat in mijn woonplaats kan met de speeltuinvereniging waar je als lid buiten de reguliere openingstijden de speeltuin kan afhuren.

Ik vind het niet raar, eerder een top idee om lekker rustig bij te kunnen kletsen terwijl de kinderen spelen.

Helaas ligt mijn vereniging ver van soest.
Wat is het probleem als er ook andere mensen zijn. Ik begrijp er echt niets van. (Geldt ook voor speeltuin etc.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Er is toch ook wel eens een kroeg of restaurant gesloten ivm partij voor genodigden? Waarom zou je dat prima vinden en bij kinderboerderij of speeltuin niet?! Vind best leuk plan! Gewoon een paar opbellen TO?
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:12:

@zandkorrel; omdat we kriskras verspreid door NL wonen en we zoeken iets waarbij iedereen ongeveer even lang moet reizen.

Waarom? Omdat het kan

Ik kom helemaal niet uit die buurt dus kan je helaas niet helpen.

Weet wel dat er nog wel eens particuliere speeltuinen zijn, mss een idee om de telefoongids erbij te pakken en zo even te zoeken?
Geen probleem, gewoon makkelijk Fame.
Hoe meer mensen/kinderen, hoe minder overzicht. Weinig overzicht=veel achter koters aanrennen=weinigbijkletsen=net zo goed kunnen chatten of whatsappen.
http://www.devosheuvel.nl/index.php/home/home

Die misschien wat? Weet alleen niet of je het ook af kan huren
mss een idee om de telefoongids erbij te pakken en zo even te zoeken?

Kan me echt niet heugen wanneer ik voor het laatst een telefoongids heb gebruikt.

Ik google liever ;) en dat doe ik nu, wat een super idee zeg een speeltuin afhuren!
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:16:

Ter verduidelijking; het mag ook een (omheinde) speeltuin zijn die je bv een ochtend af kan huren.

In Baarn is een speeltuin die je kunt huren. Op zondag is hij gesloten en ben je alleen met het gezelschap. Op andere dagen is hij wel open (vanaf 14.00 uur) en zit je ook met andere bezoekers. Op zondag huur je hem bijvoorbeeld van 10.00 uur tot 18.00 uur, of op zaterdag, en dan de middag en dan de avond erbij voor het eten.

Google even op speeltuin Baarn Jan Steenlaan.

Er zit een ruimte bij met keukentje en toiletten. Je mag er ook barbecueën. Wij hebben hem de afgelopen jaren gehuurd voor de verjaardag van onze zoon. We wonen in een flat en willen veel ruimte voor iedereen, inclusief kinderen. Het is een erg leuke speeltuin.
Leuk he RosaP, wil je mee?
Thanks mdhj!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven