Kinderboerderij afhuren

23-08-2012 20:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil samen met een paar vriendinnen en hun kinderen een dagje uit naar een kinderboerderij oid.

Nu gaf 1 van hen aan dat er bij haar een kinderboerderij is die je een dag af kan huren voor een groep. We zoeken iets in de omgeving van Soest, iemand een idee of daar een kinderboerderij/speeltuin is die die mogelijkheid ook biedt?
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:39:

Thanks mdhj!Graag gedaan. Het is hier altijd een groot succes. Omdat we de speeltuin huren houden we het qua cadeautje voor zoon altijd vrij rustig. Alle kinderen kunnen lekker spelen, door het hek er om heen zit je ook niet constant te loeren waar hij nou weer zit en kun je lekker wat drinken en kletsen. Echt ideaal. En verder thuis geen gedoe met rommel, weinig plek en kinderen die zich vervelen. Volgend jaar doen we het weer zo, het jaar erop hopen we in een nieuw huis met tuin te wonen.
In Soest zit kinderboerderij De Veenweide. Hele leuke speeltuin bij, kids kunnen helpen bij voeren van de dieren. Voor meer info: www.stichtingbalans.nl

Succes!
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:38:

Leuk he RosaP, wil je mee?
@mdhj; weet je toevallig ook uit je hoofd wat het kost?
quote:RosaP schreef op 23 augustus 2012 @ 21:37:

mss een idee om de telefoongids erbij te pakken en zo even te zoeken?

Kan me echt niet heugen wanneer ik voor het laatst een telefoongids heb gebruikt.

Ik google liever ;) en dat doe ik nu, wat een super idee zeg een speeltuin afhuren!

Ik heb het ook over de online gids...

Dan kan je ook gewoon zoeken op speeltuin/kinderboerderij whatever.

Niet elke kinderboerderij zal een site hebben nl.
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:42:

@mdhj; weet je toevallig ook uit je hoofd wat het kost?Volgens mij was het 90 euro en 50 euro borg...
Die optie van mjdh lijkt inderdaad erg leuk!
Of 70 euro..... Anyway, ze hebben de site vernieuwd en de prijzen kun je opvragen per mail...
Ik ga morgen mailen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven