La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog een portje drinken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Keetje, je mag morgen kuismadam ook wel gaan helpen trouwens met poetsen.
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 21:15:

O bah Sri. Hoop dat je kan slapen dan vannacht. Heb je op tv Gelderland iets erover gezien?

Nee, maar ik heb er ook niet naar gezocht. En slapen kan ik überhaupt niet, dus daar zal het niet aan liggen. Ik wens hem en z'n ouders wel het allerbeste.

Maar terzake! Mrs, als jij aan de port gaat, dan tank ik een rondje met je mee. Ik ga aan een rood wijntje. Iemand anders ook iets?
Kom we gaan kerstliedjes zingen...
De herdertjes lagen bij nachte....

*zingt als een valse kraai*
Het gaat niet goed met me. Hoofdpijn dag en nacht en ik krijg niets binnen, behalve yoghurt. Bah! Ik haat ziek zijn.
Mefsie wat balen zeg
Vandaag heb ik alleen geslapen. De hoofdpijn is wat gezakt. Het gaat een stuk beter vanavond.

Mrs is met vakantie en iedereen heeft nu ineens een rl. Dat kwam goed uit, want mijn hoofd was niet naar forum toe. Ik heb dus niets gemist , behalve een of andere vervelende ongedierte.
quote:MEFS schreef op 23 augustus 2012 @ 19:45:

Vandaag heb ik alleen geslapen. De hoofdpijn is wat gezakt. Het gaat een stuk beter vanavond.

Mrs is met vakantie en iedereen heeft nu ineens een rl. Dat kwam goed uit, want mijn hoofd was niet naar forum toe. Ik heb dus niets gemist , behalve een of andere vervelende ongedierte.Sterkte Mefsie
MEFS
Bedankt, maar niet veel knuffelen, anders ga ik jullie aansteken, en dat willen we niet
Nee hup de quarantaine in zeg,.........
[img]http://www.kennislink.nl/upload/162471_ ... ntaine.jpg[/img]
http://www.kennislink.nl/upload/162471_ ... ntaine.jpg
Oef, plaatjes plakken kan weer niet, en ik lees in het Mod topic dat vanmiddag weer feest was. Leuk is anders.

Leuk plaatje xallie

Gelukkig kunnen we smiley's nog gebruiken.
Tssssssk tweede pagina

UPPP
test

[img]http://i424.photobucket.com/albums/pp32 ... Circle.jpg[/img]
GRRRRRRRRRRRRRRR!
?
Plaatjes doen het nog niet :(
Hallo Gaia hoe gaat het?
Even modjes vragen of t weer aan kan/mag?
Middag menschen!
Hey Keetje. Hoe is het met jou en frummel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven