Afscheidscadeau collega's. Tips?
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:39
Hallo! Binnenkort neem ik afscheid van mijn collega's. Ik heb er niet heel lang (een jaar) maar wel heel leuk gewerkt. Wat is een leuk cadeautje wat ik aan het team van ongeveer 15 mensen kan geven? Bij ons zijn er vaker jonge krachten die een jaar ervaring op komen doen.
Wat is een leuk idee? Ik hoor het graag!
Wat is een leuk idee? Ik hoor het graag!
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:43
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:47
Wij hadden ook eens een hele leuke collega, die korte tijd bij ons werkte, toen ze wegging, kreeg iedereen een fotolijstje met een foto van haar erin (gemaakt op het werk, dus iedereen kende die foto). Ik vond het een super leuk cadeau.
Van een andere collega kreeg ik een mok met tekst, maar ik vond dat andere persoonlijke cadeau, toch leuker.
Van een andere collega kreeg ik een mok met tekst, maar ik vond dat andere persoonlijke cadeau, toch leuker.
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:52
Missen ze niks? Iets als een gieter, oid?
[img]http://4.bp.blogspot.com/-aYlmCTJ8a2g/T ... oep+3a.jpg[/img]
[img]http://4.bp.blogspot.com/-aYlmCTJ8a2g/T ... oep+3a.jpg[/img]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:53
quote:tartufone schreef op 24 augustus 2012 @ 17:47:
Wij hadden ook eens een hele leuke collega, die korte tijd bij ons werkte, toen ze wegging, kreeg iedereen een fotolijstje met een foto van haar erin (gemaakt op het werk, dus iedereen kende die foto). Ik vond het een super leuk cadeau.
Ehm ik vind dat een erg raar cadeau eigenlijk. Alsof je jezelf heel belangrijk vindt. Maargoed, ieder z'n eigen ding natuurlijk
Ehm ik vind dat een erg raar cadeau eigenlijk. Alsof je jezelf heel belangrijk vindt. Maargoed, ieder z'n eigen ding natuurlijk
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:27
Maar dan zodat je haar foto weg kon gooien en er een eigen foto in kon doen? Toch hopelijk wel, hè?
Maar dan zodat je haar foto weg kon gooien en er een eigen foto in kon doen? Toch hopelijk wel, hè?
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:36
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:41
Heb je die foto nu ook ergens staan cq hangen dan?
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten thuis een andere eigen foto of kaart oid. in het lijstje doen.
Zou de collega's op iets lekkers trakteren en misschien iets als een wandversiering/ mooie plant /groot memobord oid. cadeau doen. Voor een algemeen cadeau is het is ook maar net in wat voor tak je werkt.
Heb je die foto nu ook ergens staan cq hangen dan?
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten thuis een andere eigen foto of kaart oid. in het lijstje doen.
Zou de collega's op iets lekkers trakteren en misschien iets als een wandversiering/ mooie plant /groot memobord oid. cadeau doen. Voor een algemeen cadeau is het is ook maar net in wat voor tak je werkt.
donderdag 28 september 2017 om 12:29
Had je veel persoonlijk contact met die collega's?
Dan misschien met porseleinstift iets op iedere mok zetten?
Wat lunchen jullie? Een grote fruitschaal? Een tosti-ijzer zodat ze bij iedere tosti aan je kunnen denken?
Ergernisjes op de zaak? Deur die steeds dichtwaait: deurstopper, suiker die steeds op is: 3 pakken suiker, altijd maar saaie naturelthee: een theedoos met lekkere smaakjes? Allemaal met een knipoog natuurlijk. Ik probeer ook maar wat te bedenken!
Dan misschien met porseleinstift iets op iedere mok zetten?
Wat lunchen jullie? Een grote fruitschaal? Een tosti-ijzer zodat ze bij iedere tosti aan je kunnen denken?
Ergernisjes op de zaak? Deur die steeds dichtwaait: deurstopper, suiker die steeds op is: 3 pakken suiker, altijd maar saaie naturelthee: een theedoos met lekkere smaakjes? Allemaal met een knipoog natuurlijk. Ik probeer ook maar wat te bedenken!