La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:37
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:45
Je hebt wel gelijk Mefs, maar het is lastig omdat ze tegen anderen wel leuk kan doen.
Maar het heeft inderdaad niet veel zin om hiervoor ten strijde te trekken. 1. Het dringt toch niet tot haar door. 2. Ze onthoudt het allemaal toch niet. 3. Het escaleert alleen maar.
Maar het voelt wel heel lullig om al dat gal over je heen te krijgen, en het voelt alsof ik mijn broer in de steek laat door niet voor hem op te komen.
Ik vind het trouwens fijn om te horen dat ik het inderdaad niet raar zie als ik vind dat dit allemaal erg vervelend loopt.
Broer belt trouwens nu dus even verlaat en afwezig.
Maar het heeft inderdaad niet veel zin om hiervoor ten strijde te trekken. 1. Het dringt toch niet tot haar door. 2. Ze onthoudt het allemaal toch niet. 3. Het escaleert alleen maar.
Maar het voelt wel heel lullig om al dat gal over je heen te krijgen, en het voelt alsof ik mijn broer in de steek laat door niet voor hem op te komen.
Ik vind het trouwens fijn om te horen dat ik het inderdaad niet raar zie als ik vind dat dit allemaal erg vervelend loopt.
Broer belt trouwens nu dus even verlaat en afwezig.
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:56
Het is ook vervelend en verdrietig. En ik kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van, met die kan je normaal doen en met die niet, waarom? Mijn moeder is oud en ze is erg Spaans, om het zo maar te zeggen. Ik begrijp sommige dingen van haar niet en ik kan me er mateloos aan ergeren. Als ze over die vervelende dingen begint, zeg ik alleen aha, ja, aha, zo... En verander van onderwerp zodra ik twee woorden achter elkaar tussen in kan krijgen.
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:28
Xallie je bent best eng hier http://www.youtube.com/watch?v=WNXDJlEhCYQ&feature=plcp
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:49
quote:examen schreef op 24 augustus 2012 @ 18:28:
Xallie je bent best eng hier http://www.youtube.com/watch?v=WNXDJlEh ... re=plcpJij bent vele malen enger , zielige dwangneuroot!
Xallie je bent best eng hier http://www.youtube.com/watch?v=WNXDJlEh ... re=plcpJij bent vele malen enger , zielige dwangneuroot!
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:27
http://www.youtube.com/watch?v=hVzvdCKu ... re=related
Dit vind ik nog steeds een lekker nummer, ik draaide dit nummer heel veel toen ik nog in knor werkte als ik vroege dienst had en van het station naar mijn werkplek liep , met lief in mijn gedachten waarvan ik enkel zijn stem nog kende en we elkaar elke dag op icq spraken
Dit vind ik nog steeds een lekker nummer, ik draaide dit nummer heel veel toen ik nog in knor werkte als ik vroege dienst had en van het station naar mijn werkplek liep , met lief in mijn gedachten waarvan ik enkel zijn stem nog kende en we elkaar elke dag op icq spraken
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:30
quote:MEFS schreef op 24 augustus 2012 @ 19:23:
Haai
Mefs! Weer helemaal in orde? Doe je nog even kalm aan?
Ronnie, denk aan je bloeddruk lieverd! Dinges is je gezondheid niet waard, echt niet!
Ik ga maar eens even achter de pannen, anders wordt het zo laat. Alleen nog even bedenken wat ik erin gooi...
Haai
Ronnie, denk aan je bloeddruk lieverd! Dinges is je gezondheid niet waard, echt niet!
Ik ga maar eens even achter de pannen, anders wordt het zo laat. Alleen nog even bedenken wat ik erin gooi...
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:31
quote:MEFS schreef op 24 augustus 2012 @ 19:27:
Ha! Je bent er wel. Hoe is het leven in Ronnie's huis? Alles goed?
ja nog eventjes, ben moe en super gespannen , er gebeurd van alles op het moment en de wetenschap dat ik over 1 week precies te horen krijg hoe laat ik maandag 3 sept word opgenomen en op de ok lig .
verder gaat alles goed hoor jongste is op het moment bij oudste en heeft net van poppeke foto's doorgestuurd, poppeke word groot
Ha! Je bent er wel. Hoe is het leven in Ronnie's huis? Alles goed?
ja nog eventjes, ben moe en super gespannen , er gebeurd van alles op het moment en de wetenschap dat ik over 1 week precies te horen krijg hoe laat ik maandag 3 sept word opgenomen en op de ok lig .
verder gaat alles goed hoor jongste is op het moment bij oudste en heeft net van poppeke foto's doorgestuurd, poppeke word groot
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:34
quote:sri schreef op 24 augustus 2012 @ 19:30:
[...]
Ik ga maar eens even achter de pannen, anders wordt het zo laat. Alleen nog even bedenken wat ik erin gooi...Ik heb toevallig vanmorgen mijn boodschappenlijstje aan de assistente van mijn huisarts doorgegeven, om dat weer door te faxen naar de apotheek, belde ze me op met de vraag of ik wel allebei de tabletten die ik slik voor mijn bloeddruk moet hebben, uhhhhhhhhh ja doe maar wel
[...]
Ik ga maar eens even achter de pannen, anders wordt het zo laat. Alleen nog even bedenken wat ik erin gooi...Ik heb toevallig vanmorgen mijn boodschappenlijstje aan de assistente van mijn huisarts doorgegeven, om dat weer door te faxen naar de apotheek, belde ze me op met de vraag of ik wel allebei de tabletten die ik slik voor mijn bloeddruk moet hebben, uhhhhhhhhh ja doe maar wel