Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 24 augustus 2012 @ 23:29:

Voorlopig is het 's avonds laat en 's nachts niet meer mogelijk om afbeeldingen te plaatsen om escalatie te voorkomen en onze forummers te beschermen tegen dergelijke praktijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDeze regel was er toen ook, totdat de juniormods kwamen. Die konden snel ingrijpen en het zou niet meer nodig zijn om de plaatjesplakfunctie uit te zetten. Waarom weer terug naar af?
quote:-no-nick- schreef op 24 augustus 2012 @ 23:37:

[...]

Maar er zijn toch 24 uur per dag moderators aanwezig die kunnen ingrijpen waar nodig is?

Moderators moeten ook een keer slapen

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 augustus 2012 @ 00:14:

[...]

Moderators moeten ook een keer slapen

mvg,

Junior.Natuurlijk, lijkt me logisch hoor . Maar er werd toen altijd gepretendeerd dat er in principe 24 uur per dag mods aanwezig waren op het forum. Misschien een te enthousiaste uitspraak?
quote:jaschenca_2 schreef op 25 augustus 2012 @ 00:04:

[...]

Deze regel was er toen ook, totdat de juniormods kwamen. Die konden snel ingrijpen en het zou niet meer nodig zijn om de plaatjesplakfunctie uit te zetten. Waarom weer terug naar af?

De Junioren kunnen ook snel ingrijpen alleen zijn die beperkt in het handelen, dwz geen bannen kunnen geven wanneer het zeer nodig is. Ondanks dat denk ik dat we gister ons uiterste best hebben gedaan dit zo snel en efficient op te lossen.

Ik hoop dat een ieder begrijpt dat we een fijn en veilig forum willen hebben en daar ook naar handelen.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 augustus 2012 @ 00:26:

[...]

De Junioren kunnen ook snel ingrijpen alleen zijn die beperkt in het handelen, dwz geen bannen kunnen geven wanneer het zeer nodig is. Ondanks dat denk ik dat we gister ons uiterste best hebben gedaan dit zo snel en efficient op te lossen.

Ik hoop dat een ieder begrijpt dat we een fijn en veilig forum willen hebben en daar ook naar handelen.

mvg,

Junior.Natuurlijk begrijpen we dat. Maar de uitspraken van de moderators stroken niet met de werkelijkheid, en dat werpt vragen op. Het hele gedoe om het plaatjesplakken zou opgelost zijn met de inzet van twee juniormoderators. Dit blijkt dus niet te werken want ondanks de juniormoderators, wordt de plaatjesplakfunctie uitgezet door toedoen van een stomme troll. We zijn wat dat betreft dus terug bij af.
Nou dan weten de trollen dat ook weer
Je kunt toch niet verwachten dat hier 24 uur per dag vrijwilligers aanwezig zijn om de vieze plaatjes te verwijderen? Ik vind dat veel en veel te ver gaan. De plakfunctie uitzetten na 10 uur of whenever lijkt mij een prima oplossing.
Goedemorgen,

Vragen/opmerkingen over ons beleid of de uitvoering hiervan mogen gesteld worden via forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Whatsapp gesprek" is verwijderd i.v.m. trollen, maatregelen zijn wederom genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic op Isabel Marant sneakers is verwijderd wegens spammer.

mvg,

Junior.
Het topic "Beste betaald maar..." is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"ModeratorViva, 19 minuten geleden

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"

Mag ik vragen waarom? Volgens mij was het niet echt herkenbaar? Of heb ik iets gemist?
quote:InyMiny schreef op 25 augustus 2012 @ 12:56:

"ModeratorViva, 19 minuten geleden

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"

Mag ik vragen waarom? Volgens mij was het niet echt herkenbaar? Of heb ik iets gemist?

I.v.m. privacy inderdaad.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mods,

Ik heb in het topic: Er is mOmenteel niets... (in Psyche)

Er is mOmenteel niets waar ik echt achter sta..

een beschrijving geven van mijn ervaring. Ik begrijp dat er mensen zijn die dat kunnen uitleggen als een advies.

Willen jullie even kijken of ik ergens over de schreef ben gegaan en zo nodig aanpassen.

Alvast hartelijk dank
gore foto's in topic ik ben verkracht.
Mods, plaatjesplakker is weer bezig in 'ik ben verkracht'.
En de troll met z'n vreselijke plaatjes is terug...
Zijn overigens precies dezelfde als gisteren.
Zoontje overleden heeft dezelfde plaatjes
En in zoontje overleden is Claudio ook weer bezig
Ook in 'zoontje overleden'
En ik schrik me rot bij het topic Zoontje overleden. Haal het alsjeblieft meteen weg!
Ook in 'schietpartij amsterdamse metro' en dus dit topic zelf.
mogen die misselijkmakende plaatjes alsjeblieft weg voor dat ik heel snel weg ga van het FV. Heb net gegeten en mn maag draait zich er van om!
Willen jullie aub de plaatjesplakfunctie uitzetten en uithouden? Ik vind het echt niet grappig (understatement) om steeds op m'n hoede te moeten zijn om topics te openen. Ik wil niet geconfronteerd worden met dit soort foto's.

De plaatjesplakfunctie mag daarom van mij van het forum af. Het maakt het forum traag en als je een plaatje wil plakken kun je linken en zo maakt ieder de keuze of je het wel of niet wilt bekijken.

Bedankt alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven