Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:08
quote:-no-nick- schreef op 25 augustus 2012 @ 19:02:
Sri helaas zijn dit echte foto s, imbeciel die dit hier post, waar is de moderator?
Ja? Nou, ik ben niet zo goedgelovig (dit is geen sneer richting jou, no-nick). Het is een onderdeel van mijn beroep om plaatjes te manipuleren.
Helene, lullig dat je kinderen er van geschrokken zijn. Kan je ze niet vertellen dat het een spookfilm voor grote mensen is?
Sterkte mods, ik heb zo'n vermoeden dat er erg hard gewerkt wordt bij jullie.
En voor de rest: in elke situatie is paniek de gevaarlijkste reactie die er is. Altijd gevaarlijker dan de dreiging zelf.
Sri helaas zijn dit echte foto s, imbeciel die dit hier post, waar is de moderator?
Ja? Nou, ik ben niet zo goedgelovig (dit is geen sneer richting jou, no-nick). Het is een onderdeel van mijn beroep om plaatjes te manipuleren.
Helene, lullig dat je kinderen er van geschrokken zijn. Kan je ze niet vertellen dat het een spookfilm voor grote mensen is?
Sterkte mods, ik heb zo'n vermoeden dat er erg hard gewerkt wordt bij jullie.
En voor de rest: in elke situatie is paniek de gevaarlijkste reactie die er is. Altijd gevaarlijker dan de dreiging zelf.
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:10
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:13
quote:sri schreef op 25 augustus 2012 @ 19:08:
[...]
Deze keer niet hoor. Uitleggen wordt lastig, ze is tweeënhalf.
Ik weet nog van een tijd terug dat mensen echt moesten gaan uitleggen dat mama niet op vreemde websites zat te kijken.
Denk je veilig te kunnen internetten, niet dus.
[...]
Deze keer niet hoor. Uitleggen wordt lastig, ze is tweeënhalf.
Ik weet nog van een tijd terug dat mensen echt moesten gaan uitleggen dat mama niet op vreemde websites zat te kijken.
Denk je veilig te kunnen internetten, niet dus.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 25 augustus 2012 @ 19:11:
Thx no-nick, ik open ze ook niet, ben blij dat ik mobiel zit.
Maar geshopt of niet, de beelden die ik toen zag komen dan keihard weer terug en ik begrijp niet wat de lol hiervan is.Blij dat je mobiel zit meid, die lol begrijp ik werkelijk ook niet
Thx no-nick, ik open ze ook niet, ben blij dat ik mobiel zit.
Maar geshopt of niet, de beelden die ik toen zag komen dan keihard weer terug en ik begrijp niet wat de lol hiervan is.Blij dat je mobiel zit meid, die lol begrijp ik werkelijk ook niet
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:15
quote:liubi schreef op 25 augustus 2012 @ 19:12:
Het moet GVD toch niet zo moeilijk zijn om iets te verzinnen dat dit niet meer voorkomt. Ik ben het echt zo meer dan zat. Al maanden is dit aan de hand.
Is het ook niet. Gewoon de plakfunctie uit voor nieuwe leden. Dan moet je het recht verdienen om plaatjes te mogen plakken (na x tijd, na x normale berichten).
Dit is al vaker geopperd, maar zonder reactie tot nu toe.
Het moet GVD toch niet zo moeilijk zijn om iets te verzinnen dat dit niet meer voorkomt. Ik ben het echt zo meer dan zat. Al maanden is dit aan de hand.
Is het ook niet. Gewoon de plakfunctie uit voor nieuwe leden. Dan moet je het recht verdienen om plaatjes te mogen plakken (na x tijd, na x normale berichten).
Dit is al vaker geopperd, maar zonder reactie tot nu toe.
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:15
quote:sri schreef op 25 augustus 2012 @ 18:58:
Als je even goed kijkt, is er niks om van te schrikken.
Geen zin om goed te kijken! Een blik is voldoende om in weerzin te geraken.
Geen paniek, daar kickt hij op,zeker op openlijke paniek. Plaatjesfunctie maar weer even uit?
Heueueul errug goed idee. Voorlopig. Maar daarna... Tsja...
Beter géén forum dan een _%$@#$%- fourm.
Mods, reactie?
Als je even goed kijkt, is er niks om van te schrikken.
Geen zin om goed te kijken! Een blik is voldoende om in weerzin te geraken.
Geen paniek, daar kickt hij op,zeker op openlijke paniek. Plaatjesfunctie maar weer even uit?
Heueueul errug goed idee. Voorlopig. Maar daarna... Tsja...
Beter géén forum dan een _%$@#$%- fourm.
Mods, reactie?
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:18
quote:SunnyC schreef op 25 augustus 2012 @ 19:15:
Topic 'prins Friso overleden' ook niet openen!!!!! Heb ik per ongeluk wel gedaan aangezien ik dacht dat het een echt bericht was. Te vreselijk! Mods??????Ik moest er bijna van spugen, wat vreselijk om hier plezier aan te beleven, wat ben je dan een ziek mens......
Topic 'prins Friso overleden' ook niet openen!!!!! Heb ik per ongeluk wel gedaan aangezien ik dacht dat het een echt bericht was. Te vreselijk! Mods??????Ik moest er bijna van spugen, wat vreselijk om hier plezier aan te beleven, wat ben je dan een ziek mens......
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:19
quote:wiesje123 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:18:
[...]
Ik moest er bijna van spugen, wat vreselijk om hier plezier aan te beleven, wat ben je dan een ziek mens...... +1
[...]
Ik moest er bijna van spugen, wat vreselijk om hier plezier aan te beleven, wat ben je dan een ziek mens...... +1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.