Servies, welke?

23-08-2012 15:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
In december gaan vriend en ik trouwen en van zijn ouders mogen we voor een bedrag van 1000 euro een servies uitzoeken.

Nu vind ik 1000 euro voor een servies belachelijk veel aangezien wij nooit verder gekomen zijn dan de Xenos en de Hema.

We hebben beiden ook totaal geen verstand van de merken die er zijn en de prijzen.

Op internet word ik niet heel veel wijzer en kan ik niet veel vinden over bijvoorbeeld complete 6-delige serviezen.

Nu hebben we bedacht dat we het bedrag willen splitten; 500 euro lijkt mij meer dan genoeg voor een servies, de overige 500 leggen we bij voor onze reis.

Maar nu...hebben jullie enig idee van wat leuk is in servies-wereld en waar we het kunnen bekijken? (sites, winkels etc.)

We houden niet van effen wit of zwart, een beetje kleur of motief mag er wel inzitten. Het moet niet alledaags zijn, orginaliteit mag dus.

En is 500 euro haalbaar of is dat veel te weinig voor een goed compleet servies?

bedankt voor de tips alvast!

Prachtig toch?
http://nl.bunzlaucastle.com/

Vind ik echt heel mooi, maar wel duur. Kan je ook combineren met een wit servies.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Met mijn vriend in de buurt zou ik dus echt nooit of te nimmer een groot servies kopen.

Alles wat tot nu toe gesneuveld is, is door zijn toedoen...
Ik zou meteen het Villeroy en Boch Christmas toys servies aanschaffen! Dat wil ik echt al jaren, maar het is zo duur en tja...je gebruikt het hooguit 1 maand per jaar ongeveer maar ik kwijl rond kerst echt bij de gedekte tafel met dit servies in de winkel...zucht.
Wegdwood vind ik zo mooi

Ik zou trouwens wel voor porselein gaan, aardewerk word zo lelijk na verloop van tijd
idd, (hotel)porselein. Aardewerk is veel poreuzer en wordt gauw lelijk. Breekt ook veel sneller (stukken eraf).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven