Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Wat vreselijk voor je vivaatje! Als je al zo ver bent hou je daar toch geen rekening meer mee... Ik hoop voor jullie dat de oorzaak te achterhalen is en veel sterkte.
Vivaatje, wat ontzettend rot nieuws... Ik heb er geen woorden voor, in ieder geval wens ik jullie heel veel sterkte..
Vivaatje, wat een vreselijk nieuws! veel sterkte met dit verlies voor jou en je partner
@Vivaatje: Wat erg! Heel veel sterkte gewenst!
@Vivaatje: Sterkte!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
@Jopie: Ik heb even een klein stukje van je andere topic gelezen en inderdaad, heftige tijd heb je achter de rug. Fijn dat je inmiddels een beslissing gemaakt hebt en jullie beiden er achter staan en ervoor gaan! En leuk dat je mee komt schrijven!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
ik ben weer goed gekeurd... werd alleen sterk aangesproken op het haast niet aankomen.. 2 kilo in de afgelopen 4 maanden.... maar ja als je zo misselijk bent geweest moet je veel in halen.. over 4 weken terug komen en dan heb ik de 20 weken echo...
@Dutch: vorige zwangerschap was ik voor het eerst een kg aangekomen met week 22 (de weken ervoor niet aangekomen, ook niet afgevallen) in totaal toch 15 kg aangekomen!

Nu ben ik ook pas 0,5 kg aangekomen...

Ik weet het niet hoor, ben geen deskundige, maar ik zou me er niet al te zorgen om maken als ik jou was...(en lekker blijven eten )
fijn dat je weer goedgekeurd bent dutchie.

Ik mag volgende week weer voor de keuring

Vorige x 3 kilo afgevallen, en was volgens de vk nog helemaal niet erg zo vroeg in de zwangerschap (heb ook wat kilootjes teveel, dus vind t ook niet zo erg ) Ben erg benieuwd hoe t nu gaat qua gewicht.
trouwens flying dutchman is gezwicht voor mijn wens.... rond 17 sept 20 weken echo MET geslachts bepaling :O)

wie van ns voelt de beeb nu allemaal al .. mijn light nog vrij laag en heb dus veel getap dans op mijn blaas
Vivaatje wat een verschrikkelijk nieuws!! Heel veel sterkte!!
Hee dames!

Sorry hoor, ben heel lang afwezig geweest! Op vakantie geweest en verder heel druk gehad!

Vivaatje.... ik weet niet wat ik moet zeggen.. je zal dit vast niet meer lezen, maar ach meid heel veel sterkte!

@voedingskussen ik heb hem nog niet.... maar ben ook van plan hem gauw te halen!

Vandaag heb ik een pretecho gehad! Ben nu 1 dag eerder uitgerekend, 4 februari! En ach wat was het mooooi... heb een hele opname op DVD en heb het geslacht wel 8x voorbij zien komen zo graag wou HIJ!!! hem laten zien! Het is ook met 10000% zekerheid een jongetje! Leuk hoor!

Wel ligt me placenta aan me buikwand dus voel ik me kindje later dan gemiddeld, maar ik voel nu al vaak plopjes dus ach!

Ze werkt ook in het ziekenhuis als echoscopist voor de 20weken echo en heeft vandaag al heel veel nagekeken en volgens haar kan het niet beter dan dit! Ben echt helemaal in de wolken hihi!
wow al 2 jongetjes!!! super leuk
Ha Explodes, een jongetje, leuk!!

Ik mag morgen weer naar het hartje luisteren, erg veel zin in!!

Dutchie, ik heb geen idee of ik de baby voel, ben nu 17wkn, en voel af en toe wel iets, maar of het nou de baby of m'n darmen zijn, geen idee! Ik weet ook niet wat ik moet voelen..

Inmiddels is de MvM badcape ook gearriveerd, mooi zacht ding!
En oh ja Dutchie, wat goed dat je man om is! Wat heb je ervoor moeten doen ;)?? Haha
Goeiemorgen meiden!

Wat een verschil qua weer met vorige week hè?

Gisteravond feestje gehad maar werd even verstoord omdat onze poes was gevonden. Die hebben we helaas in moeten laten slapen. Hij was al wel 15 en beetje op dus heel verassend was het niet maar toch zielig.

Ik denk dat het vandaag een bankhangdag gaat worden. Vent ligt zijn roes nog uit te slapen en zoonlief en ik zitten al lekker beneden. Maar ja, het weer nodigt niet uit om iets te gaan doen. Ach, ook wel eens lekker zo'n dagje.
Rainbow, wat sneu van je poes.... Was ze kwijt?

Inderdaad een heel verschil met vorige week eg, dit weer. Gister tot op mijn onderbroek natgeregend in een enorme stortbui, koud!! Het is dan wel extra lekker om heerlijk warm te douchen!

Hier lekker uit kunnen slapen, heb nu mijn verfkleding al weer aan, even ontbijten en aan de slag. Fijne zondag!
Oh en leuk Explodes dat je weet dat het een jongetje word! Had je zelf ook een voorgevoel dat het een jongetje zou zijn? Ik denk hier wel een jongentje, zo voelt het, hahaha. Bij mijn dochter wist ik het ook zeker dat het een meisje werd, dus we zullen zien! Wij gaan volgende week voor echo + geslachtsbepaling. Ben zó benieuwd!!
Explodes: leuk! Een jongetje

Ik zit eindelijk aan mijn allerlaatste MVM-fles!! Hoera! Ben het zo zat!
Explodes: wat leuk een jongen!! En fijn dat ze zei dat het er allemaal goed uitzag.

Hier ook bezig met de laatste mvm fles, en dan kan manlief hem morgen wegbrengen!! Jippie..

Welkom nieuwe zwangeren!!

Verder weinig nieuws te melden, fijne zondag allemaal!!
Ja jynta, ik had ook al een voorgevoel! Spannend hoor voor je! Laat je het hier ook weten?

Ik ben gelukkig ook al klaar met MvM, kreeg er op het laatst ook echt geen zin meer in!

Voel trouwens af en toe al duidelijk plopjes in m'n buik en dat terwijl mijn placenta aan de buikwand

ligt! En 19 september 20-weken echo... De tijd vliegt!

Maandag mogen we naar een huis gaan kijken, spannend!

Fijne zondag!
Rainbow, wat erg van jullie poes! 15 is een mooie leeftijd, maar het blijft naar.

Explodes, wat leuk, een jongen! En heel fijn dat er toch alvast wat dingen bekeken zijn. Scheelt toch wat zorgen voor de 20weken-echo, lijkt me!

Ik ga morgen op vakantie, twee weken. Heerlijk op het strand hangen in een veel te warm land! Dus de tabel zal wat achter gaan lopen vrees ik, maar als ik terug ben, komt dat wel weer goed :-)
Hallo allemaal!

Wat een naar bericht van Vivaatje... Veel sterkte gewenst en word er ook best een beetje zenuwachtig van.. Voel ook ook nog niets in mn buik met 17 weken, is niet gek, maar je blijft er best onzeker door..! Nog 1,5 week tot de volgende controle bij VK en dan 14 sept de 20 weken echo waar ik ook best nerveus voor ben! Mn buik is deze week trouwens behoorlijk aan het groeien geslagen..!

Wat leuk nog een jongetje erbij We zijn nog lang niet uit de naam hihi.. misschien nog ff de 20 weken echo afwachten voor wat meer zekerheid..

Oh ja, zag mijn leeftijd nog niet in de tabel staan, ik ben 27 en wordt eind februari 28 dus ben bij de komst van de beeb iig nog 27

Groetjes!
@koehandel: fijne vakantie!!

@voelen: ik twijfel heel erg. Denk dat ik t wel voel, maar t is zo subtiel! en als ik me er dan op probeer te concentreren, is het weer rustig. Maar begin t wel vaker te voelen, dus denk/hoop toch een beetje dat t de baby is :-)
Hallo Dames,

Leuk om alle berichten weer te lezen!

Wij hebben weer een echo gehad en alles gaat goed! Was heel bijzonder om het kindje zo duidelijk te zien (en nu past alles nog op 1 beeld). Nog een paar dagen en dan hebben we de pretecho met geslachtsbepaling. Ik ben heeel erg benieuwd! Wij willen het beiden graag weten en vinden het daarnaast ook praktisch (alles neutraal vinden we wat saai).

Ook maken we het bekend in onze omgeving. Ik heb het idee dat dit de laatste jaren in Nederland steeds gebruikelijker is. Vroeger was het volledig bekend maar nu hoor ik heel veel zwangere vrouwen het geslacht al vertellen. Wat denken jullie?

Verder weer een hoop spullen gekregen voor het kindje. We hadden het kamertje al gekocht en nu ook een luxe badje met standaard, een wipper en reisbedje (altijd handig om alvast te hebben). Wij hebben dus het meeste nieuw maar sommige dingen ook 2e hands. Een prima combinatie. De enige dingen die ik echt nieuw wil hebben zijn textiel (lakens, matras etc) en zaken die je niet kunt wassen zoals een kinderwagen en autostoeltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven