Entertainment alle pijlers

Beat the Best

18-08-2012 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw televisieseizoen met om te beginnen vanavond; Beat the Best!

“Het programma onderscheidt zich van alle andere programma’s omdat het geen talentenjacht is", legt Gordon uit. "Het is een competitie tussen gerenommeerde acts uit binnen- en buitenland, mensen die hun sporen al hebben verdiend. Dat maakt het ook heel leuk om naar te kijken. Het is niet de zoveelste minkukel die probeert te zingen. Daar word je ook helemaal naar van.”

Ik.

Maar sssst dat wil ik eigenlijk stil houden....

Tis de 1e keer dat ik kijk. Leg me even uit: het is dus geen talentenjacht maar een wedstrijd? Ik denk dan: een talentenjacht is uiteindelijk ook een wedstrijd (denk aan TVOH... waar ik ook heus niet naar kijk )
hahah

nou ja wat ik van begrepen heb dat ze van elke categorie 3 acts hebben, en dat die strijden tegen elkaar..zoiets dus..heb het alleen vorige week gezien, en dat was vorige week ook de eerste aflevering als ik het goed heb..
Maar vorige week was het saai op de dansacts na dan , denk dat het daarom zo stil is hier...
En het zijn dus acts die al min of meer beroemd zijn in een bepaalde kring of bepaald land?

En wat kunnen ze winnen?

Btw, die Haspop heeft schattige wielrennersarmen (witte bovenarmen, bruine onderarmen).
ik weet niet of ze al bekend zijn, en wat ze kunnen winnen eigenlijk, viel er vorige week ook een beetje midden in...
Ben ook nog niet echt om eerlijk gezegd.

Gelukkig maken het biertje en de chips veel goed :-)
trouwens bizar dat het gister bij the voice niet bij te houden was op het topic , en dat we hier nu maar zn 2en zitten haha
hier ook cola en chips, verder toch niets op tv dus je moet wat he ;)
Wel zo overzichtelijk! Kan ik de acts tenminste ook een beetje volgen haha. Anders zit je alleen maar als een dolle te refreshen.
wat een grappige dansact..
jaaaa hahah dat had ik gister ook..was zo druk hier op het forum van the voice dat je amper kon kijken, scheelt weer dat je gewoon kon luisteren bij the voice
Mm ja op zich wel... maar op de één of andere manier raakt het me niet echt. Ik zie wel dat het heel goed is enzo maar ik ben meer van de muziek. Aha op mijn wenken bediend, een Duitse percussie band! Percussie vind ik vet koel.
vraag me wel af waar iedereen zit, er is toch ook een dansprogramma op ned 1, en iets anders op sbs?
Jaaaahaaa hier word ik blij van!
ja dit is wel voor elk wat wils he

vorige week vond ik alleen de dansacts leuk, de rest was saai
Geen idee waar heel Viva-land uithangt. Ik kan nu niet zappen om de andere zenders te checken op mogelijke Viva-aantrekkelijkheid want ik wil deze gasten afzien.
Wat kan die Chantal fijn Doits poekelen. En wat jammer dat Angela nu hier zit en niet meer bij TVOH is. Al deed Trijntje het lang niet gek, vooruit.
Ja ik miste angela ook wel, maar ik vond trijntje ook best leuk
oeh mooie stemmen moeder en zoon
Is dit een beroemde act?

Wel schattig, moeder en zoon. Jammer van haar jurk. Le-lijk!
Stemmen passen perfect bij mekaar inderdaad.
nou geluk voor jou , ik had liever deze act door
Wow deze violiste is ook errug gaaf! Ik vind klassiek meets rock wel leuk.
jaa dit was idd ook goed he
nou ik heb ff snel gekeken maar de rest zit toch op de andere talenten/dans shows

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven