Bar Too Much ***** 199 *****
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:03
quote:nouschi schreef op 24 augustus 2012 @ 21:59:
Mir hoe is het? Druk lees ik. Ben even aan het oppassen en de iPad aan het uitproberen . Tot snel
Jezus Nous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk dat je even langskomt. Ik mis je echt verschrikkelijk hoor.
Hoest daarzo?
Mir hoe is het? Druk lees ik. Ben even aan het oppassen en de iPad aan het uitproberen . Tot snel
Jezus Nous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk dat je even langskomt. Ik mis je echt verschrikkelijk hoor.
Hoest daarzo?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:10
quote:Solomio schreef op 24 augustus 2012 @ 23:03:
[...]
Hoest daarzo?
Helemaal geweldig! Wel blody hot af en toe maar lekker op het strand hangen of hier in het zwembad! Luxe hoor. Gelukkig werkt de airco prima. Vanmiddag was hier hemelsbreed 2kilometer vandaan eennvette bosbrand helikopters af en aan, spanning en sensatie maar alles is onder controle nu.
Zit nu heerlijk buiten met een biertje! Hoest daar?
[...]
Hoest daarzo?
Helemaal geweldig! Wel blody hot af en toe maar lekker op het strand hangen of hier in het zwembad! Luxe hoor. Gelukkig werkt de airco prima. Vanmiddag was hier hemelsbreed 2kilometer vandaan eennvette bosbrand helikopters af en aan, spanning en sensatie maar alles is onder controle nu.
Zit nu heerlijk buiten met een biertje! Hoest daar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:48
quote:Solomio schreef op 24 augustus 2012 @ 23:26:
Hier irl drukdrukdruk, want morgen feest.
Verder alles z'n gangetje zeg maar.Ik las het. Gezellig, hopelijk heb je mooi weer! Ik spreek je volgende week! XX
Hier irl drukdrukdruk, want morgen feest.
Verder alles z'n gangetje zeg maar.Ik las het. Gezellig, hopelijk heb je mooi weer! Ik spreek je volgende week! XX
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:54
quote:nouschi schreef op 24 augustus 2012 @ 23:48:
[...]
Ik las het. Gezellig, hopelijk heb je mooi weer! Ik spreek je volgende week! XX
Weersverwachting is heul slecht hier voor morgen, helaas.
Tot volgende week.
[...]
Ik las het. Gezellig, hopelijk heb je mooi weer! Ik spreek je volgende week! XX
Weersverwachting is heul slecht hier voor morgen, helaas.
Tot volgende week.
zaterdag 25 augustus 2012 om 09:48
zaterdag 25 augustus 2012 om 10:33
Zo, Wies is er klaar voor zie ik.
De tent moet toch verplaatst worden, vanwege het slechte weer (ingewikkeld verhaal, we hebben em gisteren op de mooi-weer-plek neergezet, in de hoop dat het mee zou vallen, maar het valt niet mee, dus hij moet nu naar de slecht-weer-plek, en dat moet met z'n 8en, dus dat duurt nog ff).
De tent moet toch verplaatst worden, vanwege het slechte weer (ingewikkeld verhaal, we hebben em gisteren op de mooi-weer-plek neergezet, in de hoop dat het mee zou vallen, maar het valt niet mee, dus hij moet nu naar de slecht-weer-plek, en dat moet met z'n 8en, dus dat duurt nog ff).
zaterdag 25 augustus 2012 om 15:08
Kijk je wegens slaapgebrek al dágen uit naar het weekeinde - duik je er wegens dansen en drank pas om 2 uur in en mot je er wegens rook in je slaapkamer en brand 2 huizen verderop, alweer om 6 uur uit.
Leuk ook al die brandweermannen met hun schijnwerpers als je met je geschrokken, duffe kop in je blote borsten voor je raam staat.
Never a dull moment.
Maar goed, de schade valt mee, maar de buurjongen heeft wel brandwonden aan zijn voet en hand.
Leuk ook al die brandweermannen met hun schijnwerpers als je met je geschrokken, duffe kop in je blote borsten voor je raam staat.
Never a dull moment.
Maar goed, de schade valt mee, maar de buurjongen heeft wel brandwonden aan zijn voet en hand.