La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren

Small world!
Ja hoor, en dan kan ik een week niet meer slapen
[img]http://www.animation-station.com/eyes/i ... ye0003.gif[/img]
Shit, geen plaatjes . http://www.animation-station.com/eyes/i ... ye0003.gif
Nope. Ti's er weer
Ik begin echt te overwegen naar fok te gaan. De Viva is een trollenhol geworden en ze doen er niets aan.
Laten we een fok topic maken
Fok! Dat is een fokking idea! Je bent goehoed!
Ik zou wel komen buurten. Ik zit me de laatste tijd hier toch meer te ergeren dan dat ik lol heb.

Nu ook weer op het Modtopic "goed gedaan", "dat er een paar trollen zijn die steeds terugkomen kan viva ook niets aan doen".

Nee, maar het is wel rete irritant dat ze dan maar hun schouders ophalen en berichten gaan wissen van mensen die er wat van zeggen. En het ergst vind ik nog dat gewone forummers een ban krijgen wegens "over het beleid praten" en dat vervolgens die bannen wel in stand worden gehouden. Trollen zijn na twee minuten terug, maar nee, die opmerking dat dat irritant is zodanig over de schreef dat de niet-trol 24 uur geweerd wordt.

En als ik nu niets meer van me laat horen weten we in ieder geval dat ik in Viva's ogen veeeel erger ben dan de plaatjesplakkers/stalkers/fantasten .
Barto

Zit jij al op fok?
Ik vind het heel jammer dat je niet komt buurten, maar volkomen begrijpelijk. Zoals ik net zei, overweeg ik naar een andere forum te gaan, best jammer na 12 jaar.
Je hebt toch ook andere vrouwen fora? Hoeft toch niet perse fok?
Ik zou juist wel komen buurten. Als jullie niet zo verrekte gezellig waren was ik hier waarschijnlijk niet meer te vinden.

Ik zit nog niet op fok, maar hoe moeilijk kan het zijn om een account aan te maken? (Of hebben ze daar wel strikte regels en werkende maatregelen? )
Volgens Trollo wel. Dus misschien ook beter.
Ach, voor nu hang ik hier gezellig rond in m'n fighting trousers.
Heb even op fok geneusd. Voel me daar iets te oud voor.
Ik heb een account op fok, maar ik vind heel moeilijk te verhuizen.

Ik heb trouwens mijn ongenoegen op de Mod topic laten zien.
Ik las t.
Kunnen we dan niet naar drakenvlieg oid verkassen?
O, dat is ook sanoma zie ik net
Ik kon mijn draai daar niet vinden. Ik hou het voor gezien vandaag. Hier is het klote vandaag. Ik ga even in de kelder kijken en anders ga ik wat lezen of zo
Ik ben op het punt om mijn account te anonimiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven