La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:21
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:22
Shit, geen plaatjes . http://www.animation-station.com/eyes/i ... ye0003.gif
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:41
Ik zou wel komen buurten. Ik zit me de laatste tijd hier toch meer te ergeren dan dat ik lol heb.
Nu ook weer op het Modtopic "goed gedaan", "dat er een paar trollen zijn die steeds terugkomen kan viva ook niets aan doen".
Nee, maar het is wel rete irritant dat ze dan maar hun schouders ophalen en berichten gaan wissen van mensen die er wat van zeggen. En het ergst vind ik nog dat gewone forummers een ban krijgen wegens "over het beleid praten" en dat vervolgens die bannen wel in stand worden gehouden. Trollen zijn na twee minuten terug, maar nee, die opmerking dat dat irritant is zodanig over de schreef dat de niet-trol 24 uur geweerd wordt.
En als ik nu niets meer van me laat horen weten we in ieder geval dat ik in Viva's ogen veeeel erger ben dan de plaatjesplakkers/stalkers/fantasten .
Nu ook weer op het Modtopic "goed gedaan", "dat er een paar trollen zijn die steeds terugkomen kan viva ook niets aan doen".
Nee, maar het is wel rete irritant dat ze dan maar hun schouders ophalen en berichten gaan wissen van mensen die er wat van zeggen. En het ergst vind ik nog dat gewone forummers een ban krijgen wegens "over het beleid praten" en dat vervolgens die bannen wel in stand worden gehouden. Trollen zijn na twee minuten terug, maar nee, die opmerking dat dat irritant is zodanig over de schreef dat de niet-trol 24 uur geweerd wordt.
En als ik nu niets meer van me laat horen weten we in ieder geval dat ik in Viva's ogen veeeel erger ben dan de plaatjesplakkers/stalkers/fantasten .
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:48