Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:07
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:31
Werkzaam bij woningbouwcorporatie in Randstad
41 jaar, vrouw en 22 jaar actief op arbeidsmarkt. Werk op afdeling klanteninformatiecentrum. Opleidingnivo: VHBO (=havo)
Bruto bij 36 uur werkweek: 2503
Bruto uurloon : 16,04
Werk 24 uur p week
Bruto voor 24 uur : 1669
Netto voor 24 uur: 1394 incl reiskosten
krijg 8% vak geld en 13e maand.
meebetaling aan ziektekosten verzekering, BHV (15 euro p mnd bruto), en pensioenvoorziening.
Geloof dat dat allemaal niet slecht te noemen is. Ben er tevreden mee.
41 jaar, vrouw en 22 jaar actief op arbeidsmarkt. Werk op afdeling klanteninformatiecentrum. Opleidingnivo: VHBO (=havo)
Bruto bij 36 uur werkweek: 2503
Bruto uurloon : 16,04
Werk 24 uur p week
Bruto voor 24 uur : 1669
Netto voor 24 uur: 1394 incl reiskosten
krijg 8% vak geld en 13e maand.
meebetaling aan ziektekosten verzekering, BHV (15 euro p mnd bruto), en pensioenvoorziening.
Geloof dat dat allemaal niet slecht te noemen is. Ben er tevreden mee.

maandag 20 augustus 2012 om 12:53
quote:lligt schreef op 22 juni 2012 @ 23:17:
26 jaar
operatieassistent via detacheringsbureau
40 uur
4270 bruto +13e maand en vakantiegeld
Dit is echt heel erg veel.. Hoe kan dat?
Ik weet dat er schaarste is aan OK-assistenten, maar dit bedrag snap ik niet..
Je verdient bijna 1000E bruto meer dan een arts-assistent..
26 jaar
operatieassistent via detacheringsbureau
40 uur
4270 bruto +13e maand en vakantiegeld
Dit is echt heel erg veel.. Hoe kan dat?
Ik weet dat er schaarste is aan OK-assistenten, maar dit bedrag snap ik niet..
Je verdient bijna 1000E bruto meer dan een arts-assistent..
maandag 20 augustus 2012 om 16:41
Projectmanager in I(C)T (verander)projecten.
37 jaar.
WO bedrijfskunde.
Werkweek van 40 uur.
Zzp-er. Kortste project een paar maanden. Langste project een paar jaar. Veel bij Overheid, ZBO's en Gemeenten maar ook bij commerciële bedrijven.
Uurtarief wisselt, ik factureer tussen de 40.000,- en 55.000,- euro exl. btw per maand (als ik een volledige maand gewerkt heb). Zit op dit moment aan de bovenkant van dat bereik. En crisis? Ik heb nog geen week zonder opdracht gezeten.
37 jaar.
WO bedrijfskunde.
Werkweek van 40 uur.
Zzp-er. Kortste project een paar maanden. Langste project een paar jaar. Veel bij Overheid, ZBO's en Gemeenten maar ook bij commerciële bedrijven.
Uurtarief wisselt, ik factureer tussen de 40.000,- en 55.000,- euro exl. btw per maand (als ik een volledige maand gewerkt heb). Zit op dit moment aan de bovenkant van dat bereik. En crisis? Ik heb nog geen week zonder opdracht gezeten.

zaterdag 25 augustus 2012 om 22:18
quote:_Branwen_ schreef op 21 mei 2011 @ 20:23:
- Juridisch kwaliteitsmedewerker Sociale Zaken
- 2932 bruto per maand (exclusief vakantietoeslag van 8%)
- 32 uur
- Reiskostenvergoeding
- Eindejaarsuitkering 6% van bruto jaarsalaris
- HBO-functie
- WO-opgeleid
- Midden dertiger
Aangepast n.a.v. wijzigingen.
- Juridisch kwaliteitsmedewerker Sociale Zaken
- 2932 bruto per maand (exclusief vakantietoeslag van 8%)
- 32 uur
- Reiskostenvergoeding
- Eindejaarsuitkering 6% van bruto jaarsalaris
- HBO-functie
- WO-opgeleid
- Midden dertiger
Aangepast n.a.v. wijzigingen.

zaterdag 25 augustus 2012 om 22:23
Oh, dan moet ik hem ook even aanpassen. Na 23 jaar als ZZP en geen week zonder werk, gisteren mijn laatste opdracht afgerond. Over drie weken met man en kinders een jaar naar peking. Gesolliciteerd en aangenomen. Inkomen aldaar 0 euro. Omdat ik een jaar vrijwilligerswerk ga doen in een klein weeshuis voor lichamelijk gehandicapte kleine kinderen. Ben nog nooit ergens zo blij mee geweest
. Ik ga daar met de kinderen mee naar ziekenhuizen (ook in buitenland) voor de operaties en als vertaler engels. En ik zal fondsen gaan werven. Helemaal super
.
Op de een of andere manier weet ik dat dit nu al de meest bevredigende opdracht ooit zal zijn!

Op de een of andere manier weet ik dat dit nu al de meest bevredigende opdracht ooit zal zijn!

zondag 26 augustus 2012 om 11:00
Ik ben 20 jaar. Afgestudeerd als Pedagogisch Medewerker niv3. Geen werk in in mijn omgeving, plusminus 30km.
Werk in een winkel op minimumloon. 32 uur per week en krijg elke maand ongeveer rond de 650 euro.
Ik wil mezelf laten omscholen, maar ik weet niet waar mijn interesses liggen en wat ik graag kan/wil doen. Woon samen met mijn vriend die al een koophuis heeft, maar voor de toekomst wil ik gewoon meer kunnen bijdragen, aangezien hij nu dus met mij er bij woont en er extra kosten zijn.
Werk in een winkel op minimumloon. 32 uur per week en krijg elke maand ongeveer rond de 650 euro.
Ik wil mezelf laten omscholen, maar ik weet niet waar mijn interesses liggen en wat ik graag kan/wil doen. Woon samen met mijn vriend die al een koophuis heeft, maar voor de toekomst wil ik gewoon meer kunnen bijdragen, aangezien hij nu dus met mij er bij woont en er extra kosten zijn.
maandag 27 augustus 2012 om 23:36
Ik ben 23 jaar en werk als intercedente in de thuiszorg.
Kenmerken: eerste echte baan, werk 32 uur, maar voor fulltime (=36 uur) zou ik 2400 bruto verdienen. Daarbij komt nog 4,5% eindejaarsuitkering. Ik heb recht op 224 uur vakantie per jaar (deze uren dien je ook in te zetten op nationale feestdagen).
Kenmerken: eerste echte baan, werk 32 uur, maar voor fulltime (=36 uur) zou ik 2400 bruto verdienen. Daarbij komt nog 4,5% eindejaarsuitkering. Ik heb recht op 224 uur vakantie per jaar (deze uren dien je ook in te zetten op nationale feestdagen).

dinsdag 28 augustus 2012 om 11:22
Afgestudeer HBO'er communicatie. 23 jaar en 1-2 jaar werkervaring.
Werkte als marketing en communicatie coordinator bij een adviesbureau vastgoed en huisvesting.
Bruto 2000 bij 40 uur. Netto ongeveer 1550
+ 8% vakantiegeld en totale reiskostenvergoeding.
Daar een jaar een gewerkt na studie en ontslagen ivm bedrijfseconomische redenen.
Nu werk ik als verkoopmedewerkster in een kledingzaak. Ik verdien ongeveer 1200 netto voor 38 uur en krijg de wettelijke reiskostenvergoeding.
Werkte als marketing en communicatie coordinator bij een adviesbureau vastgoed en huisvesting.
Bruto 2000 bij 40 uur. Netto ongeveer 1550
+ 8% vakantiegeld en totale reiskostenvergoeding.
Daar een jaar een gewerkt na studie en ontslagen ivm bedrijfseconomische redenen.
Nu werk ik als verkoopmedewerkster in een kledingzaak. Ik verdien ongeveer 1200 netto voor 38 uur en krijg de wettelijke reiskostenvergoeding.

donderdag 30 augustus 2012 om 11:50