Deuren
zondag 26 augustus 2012 om 08:33
Toen wij in on vorige huis kwamen wonen hadden de deuren dat ook. Heb ze gewoon schoongemaakt met dreft en chloor en ze waren weer stralend wit. Daarna nam ik ze gewoon 2 keer in de week af met allesreiniger en ze bleven stralend wit.
Denk dat de gele dasty ook wel werkt maar dat moet je dan we goed in en nawrijven anders krijg je strepen.
Denk dat de gele dasty ook wel werkt maar dat moet je dan we goed in en nawrijven anders krijg je strepen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 26 augustus 2012 om 09:12
quote:-Bladora- schreef op 26 augustus 2012 @ 08:33:
Toen wij in on vorige huis kwamen wonen hadden de deuren dat ook. Heb ze gewoon schoongemaakt met dreft en chloor en ze waren weer stralend wit. Daarna nam ik ze gewoon 2 keer in de week af met allesreiniger en ze bleven stralend wit.
Gewoon? Ik doe mijn deuren nog geen 2x per jaar...
Met Dasty inderdaad uitkijken,heb ik mijn deuren totaal mee verknald.
Onder de klinken is het helemaal tot op de grond uitgebeten.
Gewoon? Ik doe mijn deuren nog geen 2x per jaar...
Met Dasty inderdaad uitkijken,heb ik mijn deuren totaal mee verknald.
Onder de klinken is het helemaal tot op de grond uitgebeten.
zondag 26 augustus 2012 om 09:15
Ik had hetzelfde probleem. Echt alles geprobeerd, schuurmiddel, afwasmiddel, allesreiniger etc etc, maar het hielp niks. Met Dasty ging het wel meteen. Maar inderdaad niet laten intrekken ofzo, want dan bijt het mogelijk verf af en krijg je strepen.
Wat ik doe is Dasty op een natte spons en dan de deur daarmee afnemen.
Succes!
Wat ik doe is Dasty op een natte spons en dan de deur daarmee afnemen.
Succes!
zondag 26 augustus 2012 om 09:34
zondag 26 augustus 2012 om 10:05
quote:-Bladora- schreef op 26 augustus 2012 @ 09:34:
@ladytruckster: Wij hadden maar twee deuren want studio....maar dan nog, ik neem sowieso 2 keer af en de deuren gaan in een moeite mee, ook nu ik 10 deuren heb. Het zijn de dingen in huis die je het meest aanraakt!Jij hebt deuren zonder deurkrukken? Ik raak de deuren maar zelden aan. En maak ze dus idd ook zelden schoon. De deurkrukken doe ik wel.
@ladytruckster: Wij hadden maar twee deuren want studio....maar dan nog, ik neem sowieso 2 keer af en de deuren gaan in een moeite mee, ook nu ik 10 deuren heb. Het zijn de dingen in huis die je het meest aanraakt!Jij hebt deuren zonder deurkrukken? Ik raak de deuren maar zelden aan. En maak ze dus idd ook zelden schoon. De deurkrukken doe ik wel.