vacansoleil betaling

26-08-2012 13:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haj,

Dinsdag komen wij aan op de camping in Kroatie. 3 Maanden geleden hebben we alles betaald en vorige maand reispapieren uitgeprint.

Afgelopen week heb ik nog een wijziging aangebracht en moest 5 euro bij betalen. Dit dus ook gedaan maar hun hebben mijn betaling nog niet verwerkt en nu staat er op mijn vacansoleil dat ik mn reispapieren niet kan printen omdat de betaling niet voldaan is.

Nu neem ik natuurlijk wel mijn oude reispapieren mee en betalingsbewijzen maar gaat dit problemen opleveren?

Weet iemand dit?
Waarom bel je ze morgen niet nog even?
Omdat ik dan al in Oostenrijk zit. We vertrekken aankomende nacht en gaan een overnachting in Oostenrijk doen.
Dan zou ik even mailen. En dan de oude papieren en eventuele printscreen meenemen dat je betaald hebt.

Neem aan dat ze om die 5 euro wat nog niet verwerkt is niet moeilijk doen.

En als je dan aankomt op de camping kun je het even uitleggen. Zou mij er niet te druk om maken.

Fijne vakantie!
In Oostenrijk hebben ze geen telefoonverbinding Bauke
Ja natuurlijk wel maar dat kost bakken met geld omdat je een 0900 nr moet bellen
Vreemd, je zou zeggen dat een grote reisorganisatie ook op zondag bereikbaar is! Juist in het weekend is er tijd om te kijken naar een vakantie en te boeken (en dus vragen te hebben).
Dan probeer je dit nummer 0408447748

Dit is het nummer welke vacansoleil gelinktheeft aan het0900 nummer.

Ik google er altijd even naar omdat dit goedkoper is als je meteen mobile telefoon belt.

Ook kun je op hun website een terugbelafspraak aanvragen.
Ik heb een terugbel afspraak gemaakt.

Neem eigenlijk ook aan dat ze om 5 euro niet moeilijk doen.

Ik neem sowieso betaal bewijzen mee.
Camping nu bellen een optie?
Camping bellen heeft meestal geen zin. Vacan soleil is degene waar het geboekt is via hen gaat dan alles. Heeft camping niks mee van doen. Die krijgen alleen de betaling v an vacan soleil, verder niks. Dus de camping kan hier niks mee.
Maar die kan wel vertellen of de betaling verwerkt is en er ingecheckt kan worden. Denk ik zo.
Volgens mij is vacansoleil ook in het weekend telefonisch bereikbaar. Heb je het al geprobeerd.
@ helene, dat kunnen ze nou juist niet. Dat gaat nl via vacan soleil.en niet via de camping.
Ik ga er maar van uit dat het goed is en anders betaal ik nog wel een keer extra ter plekke die 5 euro. Ga voor 5 euro niet mijn vakantie laten verpesten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven