trio

26-08-2012 17:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 35 en al 13 jaar gelukkig getrouwd.

wij hebben best een goed sex leven maar het lijkt ons spannend om het is met een vrouw erbij te doen .

Maar waar vind je een vrouw die dat wil?
Nog nooit van prostituees gehoord?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Secretaresse, bijna niks is lastiger dan een vrouw vinden voor een trio. Áls een dame al seks zou willen met een onbekend stel, waarom zou ze dan voor jullie gaan als er legio keuze is? Je kunt een profiel aanmaken op sites als adultmatch of SDC en vertel daar dan vooral waarom ze voor jullie zou moeten gaan, natuurlijk één en ander bevestigd door jullie stunning foto's.

En anders zal het idd via de betaalde weg kunnen gaan.
In een parenclub?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Waarom geen man?
Het stikt hier van de geile wijven die zich graag opofferen voor een lekkere trio met jullie.

Hou je mailbox maar in de gaten!
sjonge jonge, nog niemand zich aangeboden? VF-vrouwen staan er toch om bekend dat ze gratissssss en voor nietsssss hun diensten aan bieden?
Ik ken ze niet anders meds.

Mijn mailbox stroomt dagelijks vol met pikante flamoesfoto's.
TO je zit met je neus in de boterrrrr

rrrrrrroep maar!!!!

oud/ jong/ overrijp

dik, dun of afgetraind

blond, kaal of vlammend aubergine
allessssssss voor jou en je mannie,

om jullie gratissssssssss te plezieren
Moet je kunstgebit opnieuw worden afgesteld Meds? Je slist een beetje.
quote:stout1975 schreef op 26 augustus 2012 @ 18:27:

Ik ken ze niet anders meds.

Mijn mailbox stroomt dagelijks vol met pikante flamoesfoto's.Stout lijdt een beetje aan zelfoverschatting heb ik het idee.
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum. HIJ beschouwt dit forum als een digitale datingstite, terwijl het daar niet voor is bedoeld.

Geile praat: prima! Maar niet als het als hengelen wordt bestempeld. En dat idee krijg bij meer dan een bijdrage van Stout..

Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.
Volgens mij valt het met dat lijden nog wel mee... Stout zelfoverschat zich in mijn ogen heel blijmoedig.

En een vrouw voor een trio'tje? Ik weet er nog wel een. Ze is 42 en goed te doen. Maar je krijgt haar niet, want je mag niet hengelen. Moehahaha!
quote:luckyjane schreef op 27 augustus 2012 @ 00:27:

Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum.

Ik ben geen macho hoor, ben juist een meisjesachtige man.

En jij ergert je toch al veel langer?

Waarom schrijf je trouwens HIJ in plaats van hij?

Ik ben god niet he (nou ja, tussen de lakens misschien een beetje, maar dat durf ik hier niet meer te schrijven natuurlijk).

Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum. HIJ beschouwt dit forum als een digitale datingstite, terwijl het daar niet voor is bedoeld.

Wat een onzin, ik vind het geen hengelen hoor. Gewoon een bepaald soort humor die blijkbaar niet bij iedereen aankomt.

Maar als het je stoort....de negeerknop is er ook voor jou!

Geile praat: prima! Maar niet als het als hengelen wordt bestempeld. En dat idee krijg bij meer dan een bijdrage van Stout..

Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.Tjonge Lucky, ik vind dat je je een beetje aanstelt hoor.
Als je vind dat iemand te veel hengelt meld het dan en laat het oordeel aan de moderators over.

ik zelf zie het net als bergkristal als humor. Het is een gevoel of iemand echt probeerd te hengelen of er juist de draak een beetje mee steekt en dat laatste heb ik met stout, hij zoekt het grensje op met een dosis humor. aan de moderators om te oordelen waar hij de grens over gaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Humor humor... Het is wel fijn als er af en toe een lief hertje zich via de e-mail bij mij meldt hoor.

Maar hengelen? Never!
Stout heeft liever een lekker stukje reerug als een visje ;)
Ook visjes hoor, want verandering van spijs en zo.
quote:plurque schreef op 26 augustus 2012 @ 19:39:

Moet je kunstgebit opnieuw worden afgesteld Meds? Je slist een beetje.verdorie, je hebt een puntjs
Misschien gewoon een beetje smeren meds, de scharnieren van je kunstbijterts?
quote:stout1975 schreef op 27 augustus 2012 @ 15:32:

Ook visjes hoor, want verandering van spijs en zo.

Niks mis met meerdere gangen wat mij betreft!

*sorry voor de off topic*
Back on topic;

Een vrouw voor een trio vind je eigenlijk alleen in je eigen vriendenkring of bij feestjes e.d.

That said, het is veel leuker & makkelijker om gewoon met een ander stel te daten, gezelliger, lichthartiger en vrouwlief heeft ook iets om haar bezig te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven