mijn hart ligt ergens anders
zondag 26 augustus 2012 om 16:18
Ik ben al in best veel landen geweest in mijn leven en toch merk ik steeds vaker dat mijn hart ergens anders ligt, niet hier in Nederland.
Daar bedoel ik niet mee dat ik zou willen verhuizen naar een ander land want dat zou een te grote stap zijn voor mij en tenslotte wil ik ook niemand hier achterlaten.
Ik merk dat ik Polen, Slowakije, Tjechië mooier er uit vind zien als Nederland.
Er is mooiere natuur en alles is veel losser zeg maar.
Hier is alles zo strak en heb je nergens bergjes, alles is plat, alles ziet er zo perfect uit, té perfect.
Alles staat zo strak op elkaar in een wijk en dat heb je daar niet zo erg.
Ik vind zelfs Mallorca er nog mooier uit zien als Nederland, sommige krotjes geven mij een leuker gevoel dan dat alles er zo gepast uit ziet hier.
Ik ben benieuwd of andere mensen andere landen ook mooier vinden dan Nederland, en waarom?
Daar bedoel ik niet mee dat ik zou willen verhuizen naar een ander land want dat zou een te grote stap zijn voor mij en tenslotte wil ik ook niemand hier achterlaten.
Ik merk dat ik Polen, Slowakije, Tjechië mooier er uit vind zien als Nederland.
Er is mooiere natuur en alles is veel losser zeg maar.
Hier is alles zo strak en heb je nergens bergjes, alles is plat, alles ziet er zo perfect uit, té perfect.
Alles staat zo strak op elkaar in een wijk en dat heb je daar niet zo erg.
Ik vind zelfs Mallorca er nog mooier uit zien als Nederland, sommige krotjes geven mij een leuker gevoel dan dat alles er zo gepast uit ziet hier.
Ik ben benieuwd of andere mensen andere landen ook mooier vinden dan Nederland, en waarom?